zomaar:)

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of het hier gewoon is dat er spelers zijn die zomaar dorpen aanvallen uit verveling en daarmee je dorp
inbeslag nemen?

Ik speel dit spel nu iets van 2 maanden en ben nu als het
tegen zit drie dorpen kwijt en kan dus steeds opnieuw beginnen.

Op deze manier vind ik het spel niet echt leuk.
Het lijk mij, dat je juist handel moet drijven met andere
dorpen. Verder zijn er genoeg verlaten dorpen die je kan overvallen en inbeslag nemen.

Zijn er meer spelers die hier tegen aanlopen?
 

DeletedUser59417

Guest
Het doel van het spel is elkaars dorpen overnemen :).
 

DeletedUser

Guest
Nee. Lees een guide of meld je aan voor het twmentoraat, vraag een pro. Zoek hulp bij anderen!
 

DeletedUser

Guest
Dat kan een doel zijn, maar dat hoeft niet. Waarom zijn er zoveel verlaten dorpen dan. Wat heb je eraan als je heel veel dorpen hebt en er zijn
bijna geen spelers in een wereld. Dat is lachen zeg.
 

DeletedUser63335

Guest
Ik weet niet of het hier gewoon is dat er spelers zijn die zomaar dorpen aanvallen uit verveling en daarmee je dorp
inbeslag nemen?

Ik speel dit spel nu iets van 2 maanden en ben nu als het
tegen zit drie dorpen kwijt en kan dus steeds opnieuw beginnen.

Op deze manier vind ik het spel niet echt leuk.
Het lijk mij, dat je juist handel moet drijven met andere
dorpen. Verder zijn er genoeg verlaten dorpen die je kan overvallen en inbeslag nemen.

Zijn er meer spelers die hier tegen aanlopen?

welke wereld ben je gaan spelen dan?
 

DeletedUser59624

Guest
Dat kan een doel zijn, maar dat hoeft niet. Waarom zijn er zoveel verlaten dorpen dan. Wat heb je eraan als je heel veel dorpen hebt en er zijn bijna geen spelers in een wereld. Dat is lachen zeg.

Vroeger was dat het doel ook, je kunt niet groter worden dan door eerst wat te doen aan de 'macht' van de ander. Hier dus ook, daarnaast heet het TribalWars en is het doel om te vechten. Dat laatste wat je noemt is inderdaad een doel dat je met de stam hebt. Wordt de grootste en win de wereld!

Als je niet van vechten houdt dan kan je beter de sims gaan spelen.. :) voor de rest verwijs ik je naar de reacties hierboven ;)
 

DeletedUser

Guest
in 25, 26 en 27. In 25 ben ik al opnieuw begonnen en in 26 heb ik zelf een tweede dorp sinds kort. Maar krijg vandaag bericht dat ik zomaar word aangevallen. Wereld 27 raak ik ook mijn dorp kwijt, dat is nog niet helemaal zeker maar staat wel op de nominatie.

Kijk ik ben best wel bekend met dit soort spellen en het spelen ervan. Maar ik val alleen dorpen aan als ik er wat mee opschiet of je verovert dorpen
uit strategisch oogpunt. Maar troepen 15 uur onderweg laten gaan slaat nergens op.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat niet om of ik wel of niet van vechten hou, maar er zijn blijkbaar spelers die uit verveling lopen te rellen. Dat zie je bij meerdere spellen, dat zijn bepaald soort spelers.
 

DeletedUser59624

Guest
Het gaat niet om of ik wel of niet van vechten hou, maar er zijn blijkbaar spelers die uit verveling lopen te rellen. Dat zie je bij meerdere spellen, dat zijn bepaald soort spelers.

Hmm misschien wel, maar ik ben nog nooit dat soort spelers tegengekomen. Meestal heb jij het er dan naar gemaakt....natuurlijk niet in alle gevallen..

Ik ben het met je eens dat het een beetje flauw is om vanaf 15 uur aan te vallen, aan de andere kant, dat is het spel.. daarnaast kun je jezelf inschrijven bij bijvoorbeeld TWmentoraat, dat garandeert niet dat jij nooit meer om zinloze redenen aangevallen wordt maar wel dat je beter weet wat je er tegen kan doen en kan je op ten duur ook wat terug doen!. Daarnaast is het ook niet helemaal waar dat je geen kans hebt. Het is ook een tactisch spelletje, sluit goede bondgenoten, zoek een leuke stam etc.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of het hier gewoon is dat er spelers zijn die zomaar dorpen aanvallen uit verveling en daarmee je dorp
inbeslag nemen?

Ik speel dit spel nu iets van 2 maanden en ben nu als het
tegen zit drie dorpen kwijt en kan dus steeds opnieuw beginnen.

Op deze manier vind ik het spel niet echt leuk.
Het lijk mij, dat je juist handel moet drijven met andere
dorpen. Verder zijn er genoeg verlaten dorpen die je kan overvallen en inbeslag nemen.

Zijn er meer spelers die hier tegen aanlopen?

Respect dat je het toch zolang bent blijven proberen... Ik zal je mijn MSN PMen en je op weg proberen te helpen
 

DeletedUser35251

Guest
Misschien kan de Wiki je wat op weg helpen: klik
Daar kun je ook een heleboel guides vinden die je op weg kunnen helpen in het spel :)
 

DeletedUser

Guest
Het gaat niet om of ik wel of niet van vechten hou, maar er zijn blijkbaar spelers die uit verveling lopen te rellen. Dat zie je bij meerdere spellen, dat zijn bepaald soort spelers.

Dit doe ik ook altijd.

Ik weet niet of het hier gewoon is dat er spelers zijn die zomaar dorpen aanvallen uit verveling en daarmee je dorp
inbeslag nemen?

Ik speel dit spel nu iets van 2 maanden en ben nu als het
tegen zit drie dorpen kwijt en kan dus steeds opnieuw beginnen.

Op deze manier vind ik het spel niet echt leuk.
Het lijk mij, dat je juist handel moet drijven met andere
dorpen. Verder zijn er genoeg verlaten dorpen die je kan overvallen en inbeslag nemen.

Zijn er meer spelers die hier tegen aanlopen?

Waarschijnlijk ben je een goede speler en zien ze je als gevaar, als iemand je aanvalt van zo'n afstand, zie het als compliment!

En oja, als je 5 keer opnieuw op start krijg je een coelle award! :cool:
 

DeletedUser

Guest
tja... snap dat het een spelletje is, maar ik vind dat de allerbeste TW speler ook een EER heeft, en target van zijn eigen sterkte zoekt. Dit ontgaat de meeste echter zo te zien...
 

DeletedUser61018

Guest
tja... snap dat het een spelletje is, maar ik vind dat de allerbeste TW speler ook een EER heeft, en target van zijn eigen sterkte zoekt. Dit ontgaat de meeste echter zo te zien...

Lol nuub het is een game! Dit is het Game! Ga pakman spelen!
 
Bovenaan