zomaar:)

Reactiescore
358
De speler die mij heeft aangevallen van ver, heeft tot nu toe alleen maar mijn muur van 20 naar 0 gebracht. Goederen heeft hij niet kunnen scoren, omdat ik deze heb gebruikt om rammen te bouwen en de rest heb ik naar een naast gelegen dorp gebracht. Mijn legertje in een BD dorp geplaats en gewacht tot hij klaar was. Vervolgens de ram productie gestopt en ben nu mijn muur weer helemaal aan het opbouwen. Maar wat nu de bedoeling hiervan is is mij een raadsel. Maar de rest schijnt nog te komen zegt de speler.

Een ander dorp in een ander wereld ben ik aan het afbreken om dat verdedigen geen zin heeft en zo laat ik een dorp achter met levels 0.

Naja, wat noem je ver...
Soms is het het wel eens waard hoor, als jij nu eens mooie mijnlevels en opslag levels hebt, gaan meer ervaren spelers zeker nadenken om jou te gaan farmen. That's the game.
 

DeletedUser

Guest
Van mij zouden spamreacties in het 'Discussie' of 'Vragen' onderdeel ook een stuk strenger bestraft mogen worden.

Spam op zich vind ik nog niet zozeer het probleem, de mensen die spammen of off-topic gaan om de sfeer te verzieken vind ik een probleem.

De speler die mij heeft aangevallen van ver, heeft tot nu toe alleen maar mijn muur van 20 naar 0 gebracht. Goederen heeft hij niet kunnen scoren, omdat ik deze heb gebruikt om rammen te bouwen en de rest heb ik naar een naast gelegen dorp gebracht. Mijn legertje in een BD dorp geplaats en gewacht tot hij klaar was. Vervolgens de ram productie gestopt en ben nu mijn muur weer helemaal aan het opbouwen. Maar wat nu de bedoeling hiervan is is mij een raadsel. Maar de rest schijnt nog te komen zegt de speler.

Een ander dorp in een ander wereld ben ik aan het afbreken om dat verdedigen geen zin heeft en zo laat ik een dorp achter met levels 0.

De speler in kwestie wilt natuurlijk zijn omgeving uitschakelen. Op het moment dat jij je troepen ergens anders naartoe stationeert -kan- hem dat zijn opvallen. Ook ik mik in beginnende werelden als ik mensjes wil uitschakelen op de muur, en indien nodig pak ik de verzamelplaats en boerderij er ook nog even bij, om troepenproductie en verplaatsing te voorkomen, maar ook om de tegenstander het moeilijk te maken, 'want wie weet logt hij/zij straks niet meer in omdat hij/zij toch geen kans meer maakt'.
Begrijpelijk dat het voor jou een lastige klus is om je daartegen de weren. In principe zijn spelers nooit alleen in een omgeving en kun je altijd in je omgeving nagaan hoe zij tegenover de persoon in kwestie staan, situaties kunnen namelijk snel keren zodra spelers plotseling zonder troepen komen te staan en misschien ben jij dan straks wel de persoon met de rammen en katapulten.. :cool:

Succes!
 

DeletedUser21830

Guest
De speler die mij heeft aangevallen van ver, heeft tot nu toe alleen maar mijn muur van 20 naar 0 gebracht. Goederen heeft hij niet kunnen scoren, omdat ik deze heb gebruikt om rammen te bouwen en de rest heb ik naar een naast gelegen dorp gebracht. Mijn legertje in een BD dorp geplaats en gewacht tot hij klaar was. Vervolgens de ram productie gestopt en ben nu mijn muur weer helemaal aan het opbouwen. Maar wat nu de bedoeling hiervan is is mij een raadsel. Maar de rest schijnt nog te komen zegt de speler.

Een ander dorp in een ander wereld ben ik aan het afbreken om dat verdedigen geen zin heeft en zo laat ik een dorp achter met levels 0.

Toch zet je mooi door. Mijn tactiek was ook om de omgeving te ontmoedigen door veel aan te vallen (lc) en daarna muren slopen en door farmen op de dorpen. De barbarendorpen worden gefarmd door de andere spelers, dus als je de spelers farmt, heb je gelijk alles.
Waar jij tijdelijk een gebouw kan laten starten met bouwen, heeft dat de voorkeur boven tijdelijk troepen aanmaken. Als je het bouwen weer afbreekt, verlies je geen gs (grondstofeen). Met de troepen afbreken 10%.
Vaak is de combinatie handig om de gs in gelijke getallen te krijgen, zodat ze in je schuil passen.
 

DeletedUser

Guest
Lol nuub het is een game! Dit is het Game! Ga pakman spelen!

Jij bent echt zo irritant... Heel de tijd spammen, denken dat je cool bent, van mijn part mag jij berispt worden.

@De wandelaar, aanmelden op het TWmentoraat, zij zullen je verderhelpen, verder zijn er ook verschillende guides, zoals hierboven al vermeld stond.
 

DeletedUser

Guest
instellingen-->instellingen-->opnieuw beginnen-->wachtwoord invullen--> ok
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan