Zo anders!

DeletedUser

Guest
Zelfs op .net is het moeilijk om een stam vol te krijgen met veel goede actieve leden en helemaal als je een stam daar wilt vullen met 100 man ;)
 

DeletedUser

Guest
Kindjes. Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel...
 

DeletedUser

Guest
persoonlijk vindt ik net moeilijker
speelde daar wel in de altijd in de kern en hier niet was te laat hier na een stop van 2 maanden en dit was de neiuwste wereld op beide
 

DeletedUser

Guest
1 x per dag vindt ik persoonlijk erg weinig dus actief nee... als je actief wil zijn zit je er minimaal elk uur 1x op zo kan je alles gemakkelijk overzien aanvallen enz :) maar je hebt gelijk hoor .Net en .Nl zijn erg verschillend
 

DeletedUser

Guest
Luister niet teveel naar Rypsterbull xD

Hij speelt met het account van The Gandalv op de high performance ;)

Maar eventjes serieus, de meeste tribes die ik maak op .net hebben ong. 15-25 spelers maar draaien over het algemeen in de top 20-top 10 mee.

Over het algemeen is de helft v/d top 20 van mijn tribe, inclusief dat ik er zelf ook meestal in sta.

.net is niet veel moeilijker qua algemeen level, maar je moet wel meer 'allround' actief zijn. Daarbij zijn er simpelweg meer spelers, daar rollen dus ook meerdere goede sterke spelers uit.

Ik zal op .nl nooit in een 80 members tribe spelen, noch op .net.

Echter speel ik op .nl vaak niet eens in een stam omdat ik nooit een goede kan vinden :confused:
 

DeletedUser

Guest
Luister niet teveel naar Rypsterbull xD

Hij speelt met het account van The Gandalv op de high performance ;)

Maar eventjes serieus, de meeste tribes die ik maak op .net hebben ong. 15-25 spelers maar draaien over het algemeen in de top 20-top 10 mee.

Over het algemeen is de helft v/d top 20 van mijn tribe, inclusief dat ik er zelf ook meestal in sta.

.net is niet veel moeilijker qua algemeen level, maar je moet wel meer 'allround' actief zijn. Daarbij zijn er simpelweg meer spelers, daar rollen dus ook meerdere goede sterke spelers uit.

Ik zal op .nl nooit in een 80 members tribe spelen, noch op .net.

Echter speel ik op .nl vaak niet eens in een stam omdat ik nooit een goede kan vinden :confused:

Wellicht moet je beter zoeken? zitten echt topstammen bij :)
 

DeletedUser

Guest
kdenk dat ik maar eens daar ga beginnen met alle respect maar de echte toppers zitten natuurlijk niet hier of tenminste niet alleen hier
 

DeletedUser

Guest
ik denk wel dat hier menen zitten die minstens evengoed zijn als de .net

==>je kan goed zijn intw en taktieken enzo ,dit wil niet zeggen dat ej top 20 staat ,kan door interns ect ,ook is de activiteit uitzonderlijk balangrijk .
 

DeletedUser

Guest
sluit me aan bij benleonard maar

de grotere actieviteit maakt het moeilijker ginder er zijn zekerst ook spelers hier die het ginder goed gaan doen en in de top staan
maar je kan moeilijk een nederlandse competitie met championge leage of WK vergelijken

het is er wel anders als hier zou je aanraden hier toch ook nog een beetje te spelen dan kan je pakken wat je best past
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik denk wel dat hier menen zitten die minstens evengoed zijn als de .net

==>je kan goed zijn intw en taktieken enzo ,dit wil niet zeggen dat ej top 20 staat ,kan door interns ect ,ook is de activiteit uitzonderlijk balangrijk .

Daar sluit ik me helemaal niet bij aan omdat benleonard ook wel weet dat een goede speler in eerste instantie niet zo snel in die situatie komt en in tweede instantie als hij ondanks alles wel in die situatie komt altijd een plan b moet hebben anders ga je onvoorbereid erin en dat kan ik niet echt prof noemen.
 

DeletedUser

Guest
je vergeet 1 ding ginder kun je niet zo vrij interenen als hier


ofwel speel ik het spel verkeerd maar ik maak me toch nooit een plan als ik een wereld begint je kan nooit het onverwachte zien aankomen en dan moet je je plan 20 keer verranderen en gewoon een bazis tactiek en dan zie je wel

zorg ook dat je nooit tegen niemand voor bij praat van waar je komt want het maakt je dirrect zwak doordat je 24 op 24 mag aanvallen probeer ook zo rap mogelijk een vriend in azie of amerika te vinden dan kan hij je account in meoilijke uren hier in het oog houden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
je vergeet 1 ding ginder kun je niet zo vrij interenen als hier


ofwel speel ik het spel verkeerd maar ik maak me toch nooit een plan als ik een wereld begint je kan nooit het onverwachte zien aankomen en dan moet je je plan 20 keer verranderen en gewoon een bazis tactiek en dan zie je wel

zorg ook dat je nooit tegen niemand voor bij praat van waar je komt want het maakt je dirrect zwak doordat je 24 op 24 mag aanvallen probeer ook zo rap mogelijk een vriend in azie of amerika te vinden dan kan hij je account in meoilijke uren hier in het oog houden

Dat 24 uur 24 uur heb je zeker gelijk in haha een of andere amerikaan moet toch wel lukken iedereen kent er toch wel wat anders vind je ze vast wel.
 

DeletedUser

Guest
Daar sluit ik me helemaal niet bij aan omdat benleonard ook wel weet dat een goede speler in eerste instantie niet zo snel in die situatie komt en in tweede instantie als hij ondanks alles wel in die situatie komt altijd een plan b moet hebben anders ga je onvoorbereid erin en dat kan ik niet echt prof noemen.

Hij heeft wel gelijk.. Weet slaro ook wel, maar die heeft het niet zo op ex-A33 leden denk ik.. ;) Kan niet zo goed tegen weigeringen denk ik :rolleyes:
 
Bovenaan