Zo anders!

DeletedUser

Guest
haha dit word dus van twee kanten gezegt er is alleen veel respect voor de duitse nummer 1. haha

Het punt is denk ik echt dus de hoeveelheid mensen die hier spelen waarodoor het niet mogelijk is.

Op .net zijn namelijk ook wel duiters enzo geweest ide 40 mans stammen hadden opgericht, maar toch vielen omdat er op .net gewoon wel 80 goed/actieve mensen in 1 stam zitten waardoor je dan simpelweg verliest. Maar ja is zal er maar mee moeten leven. Toch bedankt voor de antwoorden. En ik zal proberen te blijven spelen. en regelmatig het forum bezoeken

Owja stom dat je geen plaatjes mag als handtekening

miischien moeten we met de top 50 van alle tribalwars spelers eens allemaal op een nieuwe .net server beginnen en kijken of wij die gastje op dat natte eiland kunnen pwnen :D

Edit:

1 plini ? ? ? 3.933 2 1967
hoogste in w22
die is dus net gestart, zou nog kunnen lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12970

Guest
Kijk op .nl vind je meer kleine(elite stammen dat komt omdat Opus dat eigelijk zo heeft bepaald;)
Doordat zij met kleine groep aggresief gingen spelen :D
En voor de rest is alles prima hier :D gehaat worden door noobs is juist zo leuk:D
+ Meeste spelers hebben wel respect voor elkaar/vijand:D
 

DeletedUser4764

Guest
Ik zou nog niet zeggen dat De engelse servers slecht zijn. Het moeilijkste op .net is gewoon dat er geen nachtbonus is. Doordat er over de hele wereld erop wordt gespeeld is er geen nachtbonus dus je kan 24/24 worden aangevallen. Dus eigenlijk moet je wel respect hebben voor de top 20 van zo'n wereld. Alleen zijn het gewoon No-Lifers. Maar goed.
 

DeletedUser

Guest
inderdaad, en ze zitten met de common wealth ... dus lijkt me wel logisch.
 

DeletedUser16940

Guest
de engelse is het niveau wel een stuk lager.daar moet je amper moeite doen en je staat in de top 100(moet je zelfs niet vanaf de start van de server voor meedraaiien)

ik zit op engelse i neen stam met 89 leden.40 elite spelers,15 die het leren,en de rest zijn inactief.heb je beter een stam met die 40-60 elite spelers dan een stam van 100spelers en de helft inactief.
 

DeletedUser

Guest
Grotere stammen zijn voor mensen die geen communicatie willen.

En kerel, waarom je hier voorstellen, kan je mooi in het spamtopic doen [Vrij forum] en gelieve niet, word daar soms ziek van! :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het er niet helemaal mee eens dat er in de .net versie niet goed gespeeld word. Ik denk alleen op de een of andere manier anders.

en over het in de weg zitten..... nou kijk je kan ook gewoon de halve wereld overnemen dit is W6 in .net trouwens

map08.07.08.bmp
 

DeletedUser

Guest
Grotere stammen zijn voor mensen die geen communicatie willen.

En kerel, waarom je hier voorstellen, kan je mooi in het spamtopic doen [Vrij forum] en gelieve niet, word daar soms ziek van! :D

Ik denk ik geef een kleine uitleg voordat jullie allemaal gaan zeggen van ga weg je snapt er toch niks van noob enz enz
 

DeletedUser

Guest
de engelse is het niveau wel een stuk lager.daar moet je amper moeite doen en je staat in de top 100(moet je zelfs niet vanaf de start van de server voor meedraaiien)

ik zit op engelse i neen stam met 89 leden.40 elite spelers,15 die het leren,en de rest zijn inactief.heb je beter een stam met die 40-60 elite spelers dan een stam van 100spelers en de helft inactief.

mag ik vragen welke wereld want ik vind het niet zo makkelijk haha. en ik vind het niveau hier niet zo schrikbarend hoog de verslagen tegenstanders is denk ik zelfs lager rond het zelfde tijdstip ;)
 

DeletedUser

Guest
Grotere stammen zijn voor mensen die geen communicatie willen.

En kerel, waarom je hier voorstellen, kan je mooi in het spamtopic doen [Vrij forum] en gelieve niet, word daar soms ziek van! :D

word jij daar maar lekker ziek van:)
het is zijn eerste post hier dus lijkt het me normaal dat je je ff voorsteld?
plus dat hij dit doet ook uitlegt hoe hij aan deze vraag komt.

en Grotere stammen kunnen beslist wel goede communicatie hebben alleen heb je hier het probleem dat er niet zoveel goede spelers dicht bij elkaar zijn om een goede stam te vormen met genoeg edelruimte.
 

DeletedUser

Guest
Pff weer zo'n ik weet het beter .net speler.
Op w1 is .net al gepwnd. De stam ME werd opgericht en Opus werd opgericht. ME werd met gemak verslagen door Opus en vanaf toen zag iedereen in dat massastammen maar noob zijn. En 80 goede actieve spelers in een stam vind je op .nl NOOIT. Ik ben zelf ook 100% tegen massastammen.
 

DeletedUser

Guest
word jij daar maar lekker ziek van:)
het is zijn eerste post hier dus lijkt het me normaal dat je je ff voorsteld?
plus dat hij dit doet ook uitlegt hoe hij aan deze vraag komt.

en Grotere stammen kunnen beslist wel goede communicatie hebben alleen heb je hier het probleem dat er niet zoveel goede spelers dicht bij elkaar zijn om een goede stam te vormen met genoeg edelruimte.
Kan niet is al 100 keer bewezen...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kan niet is al 100 keer bewezen...:rolleyes:

het is zeker wel mogelijk alleen zijn er op .nl niet de benodigde ingredienten voor.

- ervaren spelers die in een goede positie liggen om samen een stam te vormen

- spelers met lef die het aandurven zoiets te proberen

- goede leiders die het aan zouden kunnen een grote stam te kunnen leiden

- Ballen:)
 

DeletedUser15806

Guest
het is zeker wel mogelijk alleen zijn er op .nl niet de benodigde ingredienten voor.

- ervaren spelers die in een goede positie liggen om samen een stam te vormen

- spelers met lef die het aandurven zoiets te proberen

- goede leiders die het aan zouden kunnen een grote stam te kunnen leiden

- Ballen:)

Die positie is mogelijk.. Wat dachten jullie ervan voor w9.. 4 weken later te beginnen met 200 man.. 50 man per windrichting? Dunt vanzelf uit naar 100 leden die een cirkeltje om W9 heen maken ongeveer;) Zou de eerste succesvolle massastam kunnen zijn.. Nu alleen nog genoeg ervaren leden vinden die mee willen doen en dat is zeer moeilijk:(
 

DeletedUser

Guest
Die positie is mogelijk.. Wat dachten jullie ervan voor w9.. 4 weken later te beginnen met 200 man.. 50 man per windrichting? Dunt vanzelf uit naar 100 leden die een cirkeltje om W9 heen maken ongeveer;) Zou de eerste succesvolle massastam kunnen zijn.. Nu alleen nog genoeg ervaren leden vinden die mee willen doen en dat is zeer moeilijk:(

Precies. 200 ervaren, niet-na-twee-weken-stoppende, actieve spelers vind je nauwelijks op .nl
 

DeletedUser

Guest
niemand voor het idee om eens met de beste spelers van .nl te beginnen op een .net server om te laten zien dat kleinere stammen ook goed werken? om het iig uit te proberen??
 

DeletedUser

Guest
waarom kan het op .net wel en .nl wel

en naar de degene die zegt dat ik het allemaal beter weet. dat weet ik helemaal niet daarom vroeg ik er ook naar. Anders had ik wel gezegd wat een stelletje ******** zijn jullie, maar dat is niet het geval. ik vind het gewoon vreemd


Kleine stammen werken ook wel op .net mar ze delven altijd weer het onmderspit, omdat het op .net dus schinbaar wel mogelijk is om met 100 active leden te communiceren. daarbij is het natuurlijk ook hadig dat er 24 uur per dag wel mensen online zijn door de vele tijd zones.
 

DeletedUser15806

Guest
niemand voor het idee om eens met de beste spelers van .nl te beginnen op een .net server om te laten zien dat kleinere stammen ook goed werken? om het iig uit te proberen??

Ik ben voor! En zou ook mee doen;)
 
Bovenaan