Zin in Wereld 26!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ownee hoor, heb RonRonald al vaak genoeg afgebrand op w24 Af. En suprise for you, ik zal het nog heel veel vaker doen. Want er schijnt maar geen eind te komen aan die lijst van interns van die jongen :eek:.

Haha jij kon alleen maar over internen beginnen.. Je hebt niks bewezen alleen dat je een argument kunt herhalen.
Faal? :rolleyes:

Maar even on topic:
Denk dat een verbetering is dat de limiet regel er uit is gehaald. Inactieve spelers zullen hierbij aangepakt worden.
Innogames heeft dus wel geluisterd naar wat we graag wilden zien.
Ook denk ik dat de premium functies wel eens leuk zijn om uit te proberen. :D

Ze geven ons een ding, en wij geven ons hele spel weg?
Btw kan je dat "proberen" wel doen op travian. Succes daar.
 

DeletedUser26046

Guest
Haha jij kon alleen maar over internen beginnen.. Je hebt niks bewezen alleen dat je een argument kunt herhalen.
Faal? :rolleyes:

Maar even on topic:
Denk dat een verbetering is dat de limiet regel er uit is gehaald. Inactieve spelers zullen hierbij aangepakt worden.
Innogames heeft dus wel geluisterd naar wat we graag wilden zien.
Ook denk ik dat de premium functies wel eens leuk zijn om uit te proberen. :D

Allereerst: incorrect, Midge beweerde dat ik achter de massa aanliep, waarbij ik hem even op zijn plek zette door te beweren dat ik al heel lang roep dat ik je een vies internertje vind.

En terug ontopic:
De limietregel-afschaffing weegt dus volgens jou op tegen de nieuwe PA regelingen?
 

DeletedUser41814

Guest
Allereerst: incorrect, Midge beweerde dat ik achter de massa aanliep, waarbij ik hem even op zijn plek zette door te beweren dat ik al heel lang roep dat ik je een vies internertje vind.

En terug ontopic:
De limietregel-afschaffing weegt dus volgens jou op tegen de nieuwe PA regelingen?

Nja opwegen weet ik niet, maar denk wel dat het weer voor verandering gaat zorgen.
Nu zul je weer ''grote'' farms hebben bij spelers die zo nu en dan nog eens troepen gaan maken.
Iets meer uitdaging bij die soort van farms.
De man die het meeste farmt zal alsnog het meeste hebben aan de 20% grondstoffen regeling..
Zo niet zal hij alleen in het begin bij kunnen blijven, en anders alsnog falen.

Er zitten gigantisch veel positeve kanten aan deze wereld :D
 

DeletedUser

Guest
Nja opwegen weet ik niet, maar denk wel dat het weer voor verandering gaat zorgen.
Nu zul je weer ''grote'' farms hebben bij spelers die zo nu en dan nog eens troepen gaan maken.
Iets meer uitdaging bij die soort van farms.
De man die het meeste farmt zal alsnog het meeste hebben aan de 20% grondstoffen regeling..
Zo niet zal hij alleen in het begin bij kunnen blijven, en anders alsnog falen.

Er zitten gigantisch veel positeve kanten aan deze wereld :D

Slcts een woord te melden: Nee.
 

DeletedUser

Guest
Allereerst: incorrect, Midge beweerde dat ik achter de massa aanliep, waarbij ik hem even op zijn plek zette door te beweren dat ik al heel lang roep dat ik je een vies internertje vind.

En terug ontopic:
De limietregel-afschaffing weegt dus volgens jou op tegen de nieuwe PA regelingen?

Jij zette mij op mijn plek...
Oke wacht even... Haha Ha Ha :D.
 

DeletedUser53052

Guest
Nja opwegen weet ik niet, maar denk wel dat het weer voor verandering gaat zorgen.
Nu zul je weer ''grote'' farms hebben bij spelers die zo nu en dan nog eens troepen gaan maken.
Iets meer uitdaging bij die soort van farms.
De man die het meeste farmt zal alsnog het meeste hebben aan de 20% grondstoffen regeling..
Zo niet zal hij alleen in het begin bij kunnen blijven, en anders alsnog falen.

Er zitten gigantisch veel positeve kanten aan deze wereld :D



Naaaaaaab :eek:
 

DeletedUser41814

Guest
Daarbij wil ik gewoon verder gaan met waarvoor het topic is opgericht...
Maar na een aantal flamewars tussen spelers die op het klaagforum thuis horen lijkt dit heel moeilijk...
 
Reactiescore
770
Gast jij komt uit belgie... Denk je nou echt dat ik je serieus ga nemen? :p

Sympathiek, mensen die uit België komen sluit je uit de discussie alsof ze kakkerlakken zijn. :rolleyes: Daarnaast had je toch zelf wel verwacht dat het geklaag naar hier zal overwaaien terwijl we nog niet eens in het oog van de storm zijn?
 

DeletedUser53052

Guest
Gast jij komt uit belgie... Denk je nou echt dat ik je serieus ga nemen? :p

Dude, jij gaat W26 spelen, denk je dat ik jou serieus neem :rolleyes: Als je evengoed gaat spelen als je argumentatie, denk ik dat er niet veel zal van komen...
 
Reactiescore
1.037
Ik ga het ook op W26 proberen, zonder die extra spullen. Alleen PA is goed genoeg toch. het gaat nog steeds om tactiek, en die moet je aan de wereld aanpassen.
Lig je vlak bij iemand die +30% GS heeft, boeien, je moet toch je eigen tactiek (per wereld ontwikkelen en) gebruiken. Je weet dat anderen een voordeel hebben. Je past je tactiek aan aan je omgeving, maar als je gewoon zorgt dat je je eerste dorp eerst goed op orde heb (veel GS uitbouwen en troepen op orde) dan heb je al een veel grotere kans.
Daarbij komt nog dat mensen met 30% grondstoffen extra sneller zullen denken, dit is al wel goed genoeg.

Het gaat nog steeds om tactiek, dat is in alle werelden zo geweest en dat zal nooit veranderen, dat veranderd alleen maar als je in het begin extra dorpen kan kopen, of een uitgebouwd dorp kan kopen.

Ik hoop dat mensen gewoon stoppen met zeuren want er zijn al zoveel protesten geweest tegen nieuwe spullen voor PA gebruikers, en het heeft nog nooit geholpen, het zal nu dus ook niet helpen.
ik vind ook dat mensen niet het TW.nl team af moeten gaan zeiken want dat zijn ook mensen, en hun kunnen er ook niks aan doen dat "de grote mensen" alleen maar geld willen verdienen. Deze "actie's"op het AF met zo veel mogelijk topics openen hebben ook geen nut, maar leiden alleen maar tot frustratie bij de mods.

Ik hoop dat het gekibbel ophoud en dat niet iedereen elkaar probeert elkaar mening het brein in te schieten.

Nog een prettige avond :p
 

DeletedUser51666

Guest
Al die gebande spelers. Kom het al door de zever over w26?
 

DeletedUser53052

Guest
Zoals duckje zegt; tussen 16u en 20u gisteren zijn er meer dan 30 mensen banned.
 
Reactiescore
1.037
ligt eraan. als je allemaal spam-forums krijgt terwijl je eigenlijk voor de goede rust mod bent, wat je ook voor je plezier doet, waarom is het dan laf?
 

DeletedUser45137

Guest
Al die gebande spelers. Kom het al door de zever over w26?

Terecht, als jij spamt weet je dat er gevolgen zijn. Zeker als je nog doelloos topics gaat aan maken. En dan ook nog te bedenken dat het tw team hier niets maar dan ook niets kan kan doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan