Zin in Wereld 26!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser26046

Guest
Ga jij ook beginnen op w26?

Hopelijk word er niet massaal gespiked net als bij teao :rolleyes:

Nee ik ga niet starten, heb mijn handen vol. Maarja er zijn spelers die wel normaal TW spelen en niet alleen internen (voel je aangesproken), en dus geen tijd hebben om veel werelden te spelen.
Petje af man, het originele 12 jarige brein van deze malloot is weer in staat geweest om het meest zwakke antwoord te reproduceren. Jippe jij!:rolleyes:

Ontken je dat Ron een fulltime interner is? Lijkt me dat dat nou net hetgene is waar w26 op gaat draaien.
 

DeletedUser41814

Guest
Overwinningsvoorwaarden: de Stam moet 60% van alle actieve dorpen bezitten en deze voor 180 dagen behouden.

Het word ook nog een hele klus om deze wereld te winnen.
 

DeletedUser53052

Guest
Tjah, als je start @ W26 wil het zeggen dat je er op de andere werelden niets van bakt... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ontken je dat Ron een fulltime interner is? Lijkt me dat dat nou net hetgene is waar w26 op gaat draaien.

Ik ontken niks, ik vertel juist dat jij het zoveelste napratende 12 jarige chappie bent dat denkt een duit in het zakje te doen door het al zo vaak herhaalde nog eens te herhalen.
 

DeletedUser26046

Guest
Ik ontken niks, ik vertel juist dat jij het zoveelste napratende 12 jarige chappie bent dat denkt een duit in het zakje te doen door het al zo vaak herhaalde nog eens te herhalen.

En jij bent de stoere boy die er tegenin gaat?
Wow, zeker dat je nu een stuk cooler overkomt, kan je niet omheen.

Maar terug on topic, anders gaat hier ook een slotje op: Waarom zou je zin hebben in w26? TW verandert ingrijpend, een nieuwe wereld is natuurlijk altijd leuk maar gaat dit niet te ver dan?
 

DeletedUser

Guest
Back online,

Ik weiger geld uit te geven aan een online spel. Denk dat velen ook niet meer dan 10 euro maand willen uitgeven.
 

DeletedUser

Guest
En jij bent de stoere boy die er tegenin gaat?
Wow, zeker dat je nu een stuk cooler overkomt, kan je niet omheen.

Ik ben zeker de man die er tegenin gaat, maar niet om cool over te komen maar om op te komen voor dat geen wat in mijn ogen het juiste is en niet zoals jij meelopen met de massa. Te makkelijk.
Stay real.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben zeker de man die er tegenin gaat, maar niet om cool over te komen maar om op te komen voor dat geen wat in mijn ogen het juiste is en niet zoals jij meelopen met de massa. Te makkelijk.
Stay real.

Een deel kan ik me in vinden, alleen jammer dat die massa hier gewoon gelijk heeft. ;)
 

DeletedUser41814

Guest
En jij bent de stoere boy die er tegenin gaat?
Wow, zeker dat je nu een stuk cooler overkomt, kan je niet omheen.

Maar terug on topic, anders gaat hier ook een slotje op: Waarom zou je zin hebben in w26? TW verandert ingrijpend, een nieuwe wereld is natuurlijk altijd leuk maar gaat dit niet te ver dan?

Dat ingrijpende spreekt mij altijd aan.. Hou wel van vernieuwing..
Dit is ook alleen maar mijn mening, en jullie mening word ook goed onderbouwt.
Dus aan beide meningen gaat het niet liggen.

Ik vind het gewoon onzin dat er zoveel ophef om word gemaakt.
Zou het leuker vinden om een leuk gesprek over een nieuwe wereld te hebben.
Het stam premades vond ik altijd leuk om te lezen, en nu worden mensen die hun best doen voor een stam direct de grond ingeboord.
Je snapt zelf ook dat dit niet nodig is voor de mensen die een vernieuwing wel leuk vinden of accepteren.
 

DeletedUser

Guest
Op elke haattopic komt een slotje. Maar hierop dan weer niet.

Wat een toeval.
 

DeletedUser

Guest
Beste lezers,

Wij van het nieuwe account Ignorance. zijn opzoek naar een (school)co, dus heb je interesse en ook wat ervaring?
Stuur dan een PM!

Het fijnste is een school of nacht co, maar hoeft niet persee.
 

DeletedUser41814

Guest
Ik ben zelf een nachter.. Maar nog geen zin om als co te beginnen!
Misschien verstandig om later contact op te nemen?
 

DeletedUser

Guest
Beste lezers,

Wij van het nieuwe account Ignorance. zijn opzoek naar een (school)co, dus heb je interesse en ook wat ervaring?
Stuur dan een PM!

Het fijnste is een school of nacht co, maar hoeft niet persee.

Ten 1e: verkeerde topic, en ten tweede wil er niemand op w26 spelen. Dus vergeet het.
 

DeletedUser26046

Guest
Ik ben zeker de man die er tegenin gaat, maar niet om cool over te komen maar om op te komen voor dat geen wat in mijn ogen het juiste is en niet zoals jij meelopen met de massa. Te makkelijk.
Stay real.

Ownee hoor, heb RonRonald al vaak genoeg afgebrand op w24 Af. En suprise for you, ik zal het nog heel veel vaker doen. Want er schijnt maar geen eind te komen aan die lijst van interns van die jongen :eek:.

Nu wel leuk trouwens dat jij zijn co bent, maakt je objectiviteit duidelijk.

Dat ingrijpende spreekt mij altijd aan.. Hou wel van vernieuwing..
Dit is ook alleen maar mijn mening, en jullie mening word ook goed onderbouwt.
Dus aan beide meningen gaat het niet liggen.

Ik vind het gewoon onzin dat er zoveel ophef om word gemaakt.
Zou het leuker vinden om een leuk gesprek over een nieuwe wereld te hebben.
Het stam premades vond ik altijd leuk om te lezen, en nu worden mensen die hun best doen voor een stam direct de grond ingeboord.
Je snapt zelf ook dat dit niet nodig is voor de mensen die een vernieuwing wel leuk vinden of accepteren.

Vernieuwing vind ik ook prima, maar wat is hier beter aan?
Noem één of twee (als je kan) punten die dit verbeteren, die het spel leuker maakt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser41814

Guest
Ownee hoor, heb RonRonald al vaak genoeg afgebrand op w24 Af. En suprise for you, ik zal het nog heel veel vaker doen. Want er schijnt maar geen eind te komen aan die lijst van interns van die jongen :eek:.

Haha jij kon alleen maar over internen beginnen.. Je hebt niks bewezen alleen dat je een argument kunt herhalen.
Faal? :rolleyes:

Maar even on topic:
Denk dat een verbetering is dat de limiet regel er uit is gehaald. Inactieve spelers zullen hierbij aangepakt worden.
Innogames heeft dus wel geluisterd naar wat we graag wilden zien.
Ook denk ik dat de premium functies wel eens leuk zijn om uit te proberen. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan