-xXXx- Vs. Troy & Maori.

Reactiescore
4
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

nee truulijk niet, als ik het er voor niks zou neerztten dan zou het geen zin hebben he.. het was eigenlijk meer een aanwijzing dat ik helemaal niet wist dat maori wist van de massa op arrthas.

Lesje ABN kan wel van pas komen volgendsmij niet dan?
Daarbij , goede communicatie tussen troy en maori zeg :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

denk je?? we zullen zien.

Ik denk het niet, ik weet het zeker.

@Para?; Als jullie eens wat aanvalswerk hebben, give me VV, hier aan de onderkant van de wereld zijn ze zo inactief:(
trolololol
 

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Lesje ABN kan wel van pas komen volgendsmij niet dan?
Daarbij , goede communicatie tussen troy en maori zeg :rolleyes:

Ik kan prima schrijven, ga niet zeuren om een paar typo's. En ff in de defence van Maori.: Als ik jullie zou willen aanvallen zou ik ook niet zeggen dat we wisten van een massa maar niks zeiden.
 

DeletedUser55041

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Ik kan prima schrijven, ga niet zeuren om een paar typo's. En ff in de defence van Maori.: Als ik jullie zou willen aanvallen zou ik ook niet zeggen dat we wisten van een massa maar niks zeiden.

Dan hebben jullie een top samenwerking en en top communicatie. Ik zeg keep up the good work:D:D
 

DeletedUser26667

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Lesje ABN kan wel van pas komen volgendsmij niet dan?
Daarbij , goede communicatie tussen troy en maori zeg :rolleyes:

Ik ben niet zeker dus schiet me niet af, maar volgens mij is het ook volgens mij en niet volgendsmij :p
 
Reactiescore
4
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Ik kan prima schrijven, ga niet zeuren om een paar typo's. En ff in de defence van Maori.: Als ik jullie zou willen aanvallen zou ik ook niet zeggen dat we wisten van een massa maar niks zeiden.

Blijkbaar niet ;).
Lees je vorige post maar eens terug ;)


nee truulijk niet, als ik het er voor niks zou neerztten dan zou het geen zin hebben he.. het was eigenlijk meer een aanwijzing dat ik helemaal niet wist dat maori wist van de massa op arrthas.

Jij heeft zeker een tien voor taal ?:rolleyes:

@insane ":
Ik ben altijd serieus ::D

@michielkeu:
Spatie is geen typfout:p.
 

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Bertje dit is niet het topic om over een paar typfoutjes te zeuren kerel .... laat maori zichzelf op hun eigen manier verdedigen ook al is deze manier misschien kinderlijk ...
 

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

jongens elkaar niet afkraken voor anafalbetisme. We willen niet dat Rukurt kwaad wordt. Laten we het over onze verdedigingsscore ten opzichte van de vijand hebben :cool:
 
Reactiescore
4
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Bertje dit is niet het topic om over een paar typfoutjes te zeuren kerel .... laat maori zichzelf op hun eigen manier verdedigen ook al is deze manier misschien kinderlijk ...

Moest gewoon even :p.
Maar zal er maar mee stoppen voordat Rukurt inderdaad kwaad word :D
Das geen feest dan :(

@Evi:
Vertel :D
Heb jij dat mooie berichtje van dat treintje? nog ?

@Flame:
zal het onthouden :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Blijkbaar niet ;).
Lees je vorige post maar eens terug ;)




Jij heeft zeker een tien voor taal ?:rolleyes:

@insane ":
Ik ben altijd serieus ::D

@michielkeu:
Spatie is geen typfout:p.

wat vind jij geen typo's aan die worden? truulijk is omdat ik de "r" eerst typte en neerzttn ben ik in mijn haast 1 "e" vergeten. Lijken me toch echt typo's of niet?


@noobs negeren mij:mad:

Je was verder ook niet heel interessant maar zo gauw je iets leuks te zeggen heb hoor ik het graag!
 

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

@ raider: ik bedoelde de verhoudingen die je in de stats kan zien. Als je naar Maori kijkt... Onze verdedigingsscore is dubbel zo hoog als hun aanvalsscore. Terwijl onze aanvalsscore maar 10% lager is dan hun verdedigingsscore. Wat wil zeggen dat wij efficiënter aan het aanvallen zijn.
 

DeletedUser26667

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Blijkbaar niet ;).
Lees je vorige post maar eens terug ;)




Jij heeft zeker een tien voor taal ?:rolleyes:

@insane ":
Ik ben altijd serieus ::D

@michielkeu:
Spatie is geen typfout:p.

Het ging over de d in volgends. Zoals ik al zei ben niet zeker kan gewoon goed zijn , maar ik denk dat het volgens is:p

Moest gewoon even :p.
Maar zal er maar mee stoppen voordat Rukurt inderdaad kwaad word :D
Das geen feest dan :(

@Evi:
Vertel :D
Heb jij dat mooie berichtje van dat treintje? nog ?

@Flame:
zal het onthouden :p

Dude blijf je over die trein zeuren? Staat al bij de praathoek hoor.
 

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Wat een gezeur om spelfouten.
En toen sprak ik de beroemde woorden: Niet zeveren maar boenke:cool::cool::cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

@ raider: ik bedoelde de verhoudingen die je in de stats kan zien. Als je naar Maori kijkt... Onze verdedigingsscore is dubbel zo hoog als hun aanvalsscore. Terwijl onze aanvalsscore maar 10% lager is dan hun verdedigingsscore. Wat wil zeggen dat wij efficiënter aan het aanvallen zijn.

helemaal gelijk tegen ons staan jullie er ook veel beter voor, qua ODD en ODA.
 
Bovenaan