-xXXx- Vs. Troy & Maori.

DeletedUser

Guest


Versus



Beste W20 spelers,

Bij deze wil ik graag officieel aandacht geilen door het oorlogstopic Para? vs. Troy & Maori. te openen!! Een paar dagen geleden begonnen Troy en Maori. gezamenlijk een aanval op de stam Para?. Ik en mijn geile slaafjes uit Para? laten dit natuurlijk niet zomaar gebeuren, wij doen enkel aan eenrichtingsverkeer (wij pakken dorpen en we tolereren niet als we wat verliezen). Maar goed, eerst even een kaartje:



Blauw = Para?
Groen = Troy
Rood = Maori.

Zoals te zien is heeft Para? een zeer groot front met de vijandelijke stammen Troy en Maori. Dat zou een tactisch voordeel tegenover Maori. en Troy moeten opleveren. Ook het punten en ledenaantal van Maori. en Troy zijn veel hoger als dat van Para?, ook dat is een groot tactisch voordeel tegenover Para?. Eigenlijk als je alles naast elkaar zet zou Para? bijna kansloos moeten zijn, echter staat Para? over langere tijd in de plus tegenover deze stammen zoals hier te zien is:

Zijde 1:
Stammen: Para?
Zijde 2:
Stammen: Maori., Troy

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 172
Kant 2: 50
Verschil: 122

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,625,068
Kant 2: 485,460
Verschil: 1,139,608

chart


Als we het gaan kijken vanaf wanneer de aanval van Maori. en Troy begon zien we echter dat Maori. en Troy meer dorpen hebben overgenomen.

Zijde 1:
Stammen: Para?
Zijde 2:
Stammen: Maori., Troy

Timeframe: 22/10/2011 00:00:00tot25/10/2011 18:05:11

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 29
Kant 2: 39
Verschil: 10

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 274,171
Kant 2: 380,886
Verschil: 106,715

chart


Als leider van Para? moet ik dit eigenlijk gewoon verdedigen en dat kan ik ook! ;) De dorpen die Para? verloren heeft zijn hoofdzakelijk afgelegen dorpen die op lange termijn onverdedigbaar zijn. We zullen deze edels gebruiken om aan het echte front de dorpen grootschalig terug te pakken. Para? zal zo snel mogelijk ook weer de aanval inzetten.

Bij deze wens ik dus veel plezier en veel succes aan beide kanten!

Met vriendelijke groet,
Para?


Jah, ik wil aandachtsgeilen :D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Vooral in c43 zat het gaan knallen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Succes Maori. & Troy ;)

Nu ik er over nadenk... Beetje onlogisch dat indianen samenwerken met turken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

troje ligt niet in griekenland joh maar in turkije, die hadden juist oorlog met ze. Dat komt omdat paris had geoordeeld dat de godin van de liefde de mooiste was en toen mocht paris(een trojaan) als dank de mooiste vrouw maar dat was de vrouw van de neef van aggemomnon de generaal vna griekenland en die vond dat niet leuk en toen kwam er oorlog en na 10 jaar is met een sluwe list van odyseus troje verwoest.


Alsjeblieft.
 

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

troje ligt niet in griekenland joh maar in turkije, die hadden juist oorlog met ze. Dat komt omdat paris had geoordeeld dat de godin van de liefde de mooiste was en toen mocht paris(een trojaan) als dank de mooiste vrouw maar dat was de vrouw van de neef van aggemomnon de generaal vna griekenland en die vond dat niet leuk en toen kwam er oorlog en na 10 jaar is met een sluwe list van odyseus troje verwoest.


Alsjeblieft.

Huh :eek::eek::eek: Dat weet je zeker omdat het over vrouwen gaat :D
 

DeletedUser55041

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Ik wens de drie bovengenoemde stammen veel succes toe. Laten we hopen op een faire en sportieve oorlog!!
 

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

[ego]Veel succes Para?!!:cool:[/ego]
 

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Ik wens de drie bovengenoemde stammen veel succes toe. Laten we hopen op een faire en sportieve oorlog!!

jullie mogen je er ook wel in gaan mengen hoor :p Verder wens ik Para? veel succes en hopelijk krijgen jullie veel steun van sick :p en laten we maar lekker gaan vechten!! wat ik alleen niet snap is waar het bovenste statistiekje mee te maken heeft? dat is toch van de laatste maand dus wat hebben we daaraan?
 

DeletedUser26667

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Als leider van Para? moet ik dit eigenlijk gewoon verdedigen en dat kan ik ook! ;) De dorpen die Para? verloren heeft zijn hoofdzakelijk afgelegen dorpen die op lange termijn onverdedigbaar zijn. We zullen deze edels gebruiken om aan het echte front de dorpen grootschalig terug te pakken. Para? zal zo snel mogelijk ook weer de aanval inzetten.

Wij zijn ook 8 dorpen verloren door een speler die ineens nergens meer te bespeuren was en nergens op reageerde(kingwapa)
Dit heeft de stats ook voor ons achteruit geholpen. Maargoed we hadden hem ook eerder kunnen ontslaan natuurlijk;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Succes Para?:)
Ik kan Troy en Maori nu ook wel succes gaan wensen, maar geownd worden ze toch wel:cool:
 
Reactiescore
4
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Succes maori. en Troy ;).

@nielsje:
Haha jij bent ons slaafje hoor ( Alleen weet je dat nog niet :p)

Kunnen we toch nogeens mee lachen deze wereld :D.

@jeroo:
Kunnen jullie ons niet alleen aan?.
2 tegen 1 lijkt me in jullie voordeel nietdan?:rolleyes:

@Flame:
Heerlijk zo`n reactie :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

jullie mogen je er ook wel in gaan mengen hoor :p Verder wens ik Para? veel succes en hopelijk krijgen jullie veel steun van sick :p en laten we maar lekker gaan vechten!! wat ik alleen niet snap is waar het bovenste statistiekje mee te maken heeft? dat is toch van de laatste maand dus wat hebben we daaraan?

Dat schets een beeld van de situatie voor de officiele oorlog.

Succes para!
 

DeletedUser57892

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Para? : dapper, gezien de ligging zou je vanzelf sprekend zeggen dat word lastig en tijd verslindend maar door jullie goede samenwerking en individuelen spel kunnen jullie lang stand houden, al zou ik overwinnen nu nog niet roepen. Dus veel plezier para? :zwaard: en maori en troy veel succes ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

jullie mogen je er ook wel in gaan mengen hoor :p Verder wens ik Para? veel succes en hopelijk krijgen jullie veel steun van sick :p en laten we maar lekker gaan vechten!! wat ik alleen niet snap is waar het bovenste statistiekje mee te maken heeft? dat is toch van de laatste maand dus wat hebben we daaraan?
BGs ronselen kan je beter niet op het AF doen ;)

en wat Raider x zei... Is 80 miljoen vs 25 niet genoeg in jullie voordeel? :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Para? : dapper, gezien de ligging zou je vanzelf sprekend zeggen dat word lastig en tijd verslindend maar door jullie goede samenwerking en individuelen spel kunnen jullie lang stand houden, al zou ik overwinnen nu nog niet roepen. Dus veel plezier para? :zwaard: en maori en troy veel succes ;)

Wie zegt er dat wij gaan winnen :eek: mij hoor je dat niet zeggen hoor :eek: Ik wil enkel uitdaging :)
 
Reactiescore
4
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Dat is wat ik jullie laat denken :cool::cool:

Of wij spelen gewoon met jou spel mee :p.
Had je niet aangedacht he :D

@utreg86:
Nu gaat jeroo zich beschermen met : maar dat heb ik niet gezegd wedden?:p
 
Bovenaan