~X~ Fuseerd met .BA.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser54346

Guest
Naja, je hoeft ook niet iedereen goed te kennen als je over een klein zinnetje al gaat zeiken wat ik eerst zei:

'Bai bai NO!, hallo Fitum.

Daar kreeg ik al commentaar op omdat ik teveel van Fitum hield. Dan ga je toch ver hoor. ;)
 

DeletedUser

Guest
En Insidiae geeft .Cuppycake, Minguel 7000 En mijn account de schuld als .BA. valt. -.-

insidiae zou mij de schuld moeten geven want ik ben degene die samen met Jeroen is gaan kijken naar mogelijkheden voor een eigen stam...vanaf dat moment is de punten hoeveelheid van BA met een steile lijn omlaag gegaan en hetzelfde gebeurde met het moraal van alle spelers...

maarja, dat ik geleaved ben is altijd uit opdracht van ins geweest dus het is en blijft zijn schuld ;)
 

DeletedUser

Guest
insidiae zou mij de schuld moeten geven want ik ben degene die samen met Jeroen is gaan kijken naar mogelijkheden voor een eigen stam...vanaf dat moment is de punten hoeveelheid van BA met een steile lijn omlaag gegaan en hetzelfde gebeurde met het moraal van alle spelers...

maarja, dat ik geleaved ben is altijd uit opdracht van ins geweest dus het is en blijft zijn schuld ;)

Heb het over nu :)
 

DeletedUser58575

Guest
Insidiae kan helemaal niemand de schuld geven mensen. Hij was de leider en faalde datgene te doen wat het beste was voor zijn mensen.

Een generaal kan geen overwinning eisen van zijn mannen. Hij kan slechts met de juiste strategie en planning zijn mannen de overwinning schenken. - Sun Tzu: The Art Of War
 

DeletedUser

Guest
je weet het nooit, misschien staan er wel nieuwe pilaren op :p

die uiteindelijk ook uit frustratie leaven...? nee zou het niet eens meer proberen, zou mijn eigen pilaar worden in een stam die ik wel vertrouwen kan :)

das toevallig precies wat ik gedaan heb...
 

DeletedUser58690

Guest
ben ik heel nieuwsgierig naar jou ervaring met ins als leider

Nouja zoals bartuin idd ook al zei, ins heeft het beste voor met BA en ins heeft tegen mij altijd heel normaal gedaan. Maar ik denk dat ik te kort in de leiding heb gezeten om daarover te oordelen.
 

DeletedUser

Guest
Nouja zoals bartuin idd ook al zei, ins heeft het beste voor met BA en ins heeft tegen mij altijd heel normaal gedaan. Maar ik denk dat ik te kort in de leiding heb gezeten om daarover te oordelen.

okay naja erg eerlijk van je :) toch jammer dat ik dan zo`n slechte ervaring met insidiae gehad heb want naar mijn mening is hij de reden dat BA down gaat :(
 
Reactiescore
2.039
Insidiae kan helemaal niemand de schuld geven mensen. Hij was de leider en faalde datgene te doen wat het beste was voor zijn mensen.

Een generaal kan geen overwinning eisen van zijn mannen. Hij kan slechts met de juiste strategie en planning zijn mannen de overwinning schenken. - Sun Tzu: The Art Of War

Geen wonder dat je over zulke wijsheden beschikt, beste boek dat ik ooit heb gelezen! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Fusie was van korte duur. Ze zijn al weer vertrokken. :p Maar verstandige keuze!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan