~X~ Fuseerd met .BA.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik ben bang dat .BA. niet lang meer stand houd.
Als 2 van de betere spelers van .BA. samen met minguel toch de 3 betere die nog over waren in .BA..
Niks ten andele van de rest en als er daar al 2 van weg zijn + de aanvallen van de kant van Bzz..
Ben ik bang dat helaas de mooie plannen niet zullen werken.
Had dit al kunnen voorspellen, want kan ~X~ niet bepaald hoogvliegers noemen en dat ze nou uitblinken in effectiviteit en doortastendheid.
Nee ben bang dat .BA. zelf gister hun eigen graf heeft gegraven door X te inviten, want er zijn nu ego's in gekomen en meer mensen die moeten worden gedefft dan os die ze krijgen.
Ja x was een foute keuze, die hadden ze beter kunnen opedelen toen het nog kon, want met hen win je de strijd echt niet en als ik zo mijn bronnen hoor, was er nou ook niet echt bepaald draagvlak voor.

Nee helaas .BA. zal dit niet lang volhouden.:(

way bazel jij nou! er er een stam was waar zeker nooid ego's in zaten was het ~X~ wel! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Tja, daar kan ik je enkel gelijk ingeven. ;)

Btw.. ik weet dat je er misschien niet aan kan doen maar het is nooit ipv nooid.
 

DeletedUser53131

Guest
Ik ben bang dat .BA. niet lang meer stand houd.
Als 2 van de betere spelers van .BA. samen met minguel toch de 3 betere die nog over waren in .BA..
Niks ten andele van de rest en als er daar al 2 van weg zijn + de aanvallen van de kant van Bzz..
Ben ik bang dat helaas de mooie plannen niet zullen werken.
Had dit al kunnen voorspellen, want kan ~X~ niet bepaald hoogvliegers noemen en dat ze nou uitblinken in effectiviteit en doortastendheid.
Nee ben bang dat .BA. zelf gister hun eigen graf heeft gegraven door X te inviten, want er zijn nu ego's in gekomen en meer mensen die moeten worden gedefft dan os die ze krijgen.
Ja x was een foute keuze, die hadden ze beter kunnen opedelen toen het nog kon, want met hen win je de strijd echt niet en als ik zo mijn bronnen hoor, was er nou ook niet echt bepaald draagvlak voor.

Nee helaas .BA. zal dit niet lang volhouden.:(

het ging niet echt om ~X~ dat ik de stam verliet
 

DeletedUser58690

Guest
Nouja even een uitlegje dan maar.

Het ligt ten eerste niet aan X of ins of air. Maar het ligt er gewoon aan dat weer maar een paar spelers al het werk doen, ik en s4m en nog een paar. Hebben geprobeerd de stam weer te krijgen zoals het was. Maar als er dan gewoon geen os word gestuurd en geen aanvallen worden gestuurd als er een massa is... tja dat word ik een beetje zat. Nu kan ik de keuze van j3roen, eci, 50cent, bartuin etc begrijpen. En ik wil mij verontschuldiggen tegen j3roen en eci, jullie hebben al die tijd gelijk gehad.

Er werd maar door een paar leden initiatief getoond, maar in z.n situatie moet je het met zen alle doen. En dat was weer niet het geval, de lol ging er voor mij zo echt af. Ik heb me zelf voor de keuze gezet of om te stoppen of leaven. Nouja ik ben door mijn co overgehaald toch nog even te blijven spelen.

Het zij zo.
 

DeletedUser53131

Guest
Doe je verhaal.

Beste mensen,

sinds de overgang van vele leden naar Bzz. in de eerste plaats vond ik het hier steeds minder leuk vonden. Ik heb echt mijn uiterste best gedaan telkens samen met nog wat andere om .BA. er weer door te krijgen. iedereen goede moed in praten en zorgen dat iedereen bereid willig was om ook maar iets mee te werken. Verder kreeg je dan een slag in het gezicht als je hoorde dat er maar +- 5 tal mensen in deze stam écht mee deden met de massa. en dan waren het vaak ook dezelfde leden die enkel ondersteunde wanneer dit nodig achte.

toen dacht ik er over na om te leaven.

dan hoorde ik dat we zouden fuseren met ~X~, Dan dacht ik kom ik geef ze nog een kans. Hierdoor kunnen we als stam ook meer druk uit oefenen op leden om toch te ondersteunen/massa'en.

Dan gisteren heb ik nogmaals geprobeerd om iets deftigs voor onze stam te doen. ik had aaron op het account worldwar470 gezet en die had het héél goed voor met ons. echter verontruste het hem als niemand wou ondersteuning sturen. Misschien had ik wel een goed voorbeeld moeten geven en zeggen hey, kom je krijgt 50 defdorpen van me. maar zelfst dat heb ik niet meer. gewoon omdat alles al aan het front staat.

Kijk, ik hoop dat ik het hier nog een beetje vredig achter laat.

Denk er nog maar eens goed over na. Of dat dit het allemaal wel waard was om niet te ondersteunen of te massa'en.
Om eerlijk te zien zie ik namelijk geen toekomst meer in .BA. als "iedereen" hier zo onbaatzuchtig te werk blijft gaan.

Verder wil ik nog mensen bedanken zoals:
- micha(silverbullets), iemand waar ik zeker altijd vrienden mee ga blijven, goed maatje ;)
- Thomas/dennis(minguel) ja jongens, jullie hebben er samen met micha voor gezorgd dat ik de hoop niet al te snel op gaf hier in .BA. echter kunnen jullie me nu niet meer tegen houden.
- verder ins, je bent en blijft .BA. voor altijd. echter is het jammer dat ze niet meer naar je luisteren.
- en airranger, je bent netzoals ins een .BA.'er voor altijd. ik zal jullie niet vergeten

Verder nog eens groetjes aan de gehele stam, en hoop dat dit jullie even wakker schud dat jullie met zen allen niet al te goed bezig zijn!

ja ik kon hier makkelijk nog 5 word pagina's over voltypen maar hierdoor zul je het wel snappen, dit is dan ook mijn afscheidstekstje in .BA. geweest
 

DeletedUser58575

Guest
Nouja even een uitlegje dan maar.

Het ligt ten eerste niet aan X of ins of air. Maar het ligt er gewoon aan dat weer maar een paar spelers al het werk doen, ik en s4m en nog een paar. Hebben geprobeerd de stam weer te krijgen zoals het was. Maar als er dan gewoon geen os word gestuurd en geen aanvallen worden gestuurd als er een massa is... tja dat word ik een beetje zat. Nu kan ik de keuze van j3roen, eci, 50cent, bartuin etc begrijpen. En ik wil mij verontschuldiggen tegen j3roen en eci, jullie hebben al die tijd gelijk gehad.

Er werd maar door een paar leden initiatief getoond, maar in z.n situatie moet je het met zen alle doen. En dat was weer niet het geval, de lol ging er voor mij zo echt af. Ik heb me zelf voor de keuze gezet of om te stoppen of leaven. Nouja ik ben door mijn co overgehaald toch nog even te blijven spelen.

Het zij zo.

Natuurlijk hadden we gelijk xD

Oke, effe serieus, ik vind het netjes hoe je je hier verwoord. Ik neem graag van je aan dat het niet aan ~X~ ligt, maar de val van .BA. (ik denk dat we daar zo onderhand wel over kunnen spreken) was van verre aan te zien komen. Het was in mijn ogen dom van ~X~ dat zij het niet inzagen, en toch naar jullie fuseerden. Waarschijnlijk niet doorhebbende dat ze ergens terecht zouden komen waar de hoop al ver opgegeven was.

Ik hoop dat zij zich weer kunnen herpakken tot hun oude situatie en niet te veel schade hebben geleden van deze misser, want voor zover ik kan oordelen zijn het allen prima jongens.
 

DeletedUser58690

Guest
Natuurlijk hadden we gelijk xD

Oke, effe serieus, ik vind het netjes hoe je je hier verwoord. Ik neem graag van je aan dat het niet aan ~X~ ligt, maar de val van .BA. (ik denk dat we daar zo onderhand wel over kunnen spreken) was van verre aan te zien komen. Het was in mijn ogen dom van ~X~ dat zij het niet inzagen, en toch naar jullie fuseerden. Waarschijnlijk niet doorhebbende dat ze ergens terecht zouden komen waar de hoop al ver opgegeven was.

Ik hoop dat zij zich weer kunnen herpakken tot hun oude situatie en niet te veel schade hebben geleden van deze misser, want voor zover ik kan oordelen zijn het allen prima jongens.

Klopt, het zat er al aan te komen. We hebben met een paar echt ons best gedaan om BA er nog boven op te krijgen. Maarja het lukt gwn niet als er door een aantal mensen wat helemaal veilig ligt geen def word gestuurd. En ook geen Aanvallen, tja.. wat valt er nog over te zeggen... ik zou graag de lol zien terug te krijgen. En dat ging dus helemaal niet zo in BA.

En ook de activiteit lag heel erg laag.. (En dan spreek ik niet over de X'ers die toonde gelijk activiteit na de fusie.) iig in die 2dagen meer als sommige in het hele jaar...
 

DeletedUser

Guest
Mijn post:

Tsja,

Ik ben het gewoon volledig eens met Sam!

Ik hoef het eerste verhaaltje niet te gaan vertellen want dat heeft sam al gedaan.

Ik vind het gewoon erg jammer dat er maar een paar mensen die initiatief nemen en tonen.
Daarnaast ook dat er maar een aantal leden OS stuurt naar het front, waar het hard - maar dan ook hard! - nodig is.

Ik weet nog niet waar ik heen ga, twee dingen staan wel vast.
- Ik zal niet naar Bzz. gaan, maar daar willen ze mij ook niet want ik ben te goed daarvoor ;P
- Ik wil ook niet in een stam zitten waar dezelfde leden alles doen. Ja jullie hebben goed meegedaan aan de massa, maar niet iedereen evenveel, maar ondersteuning is nou eenmaal belangrijk. En iedereen kan wel wat sturen naar het front, ook al zijn het maar 75 defence dorpen. Alles helpt!

En dit is niet naar bedoelt voor de ex-~X~ leden.
Sinds dat Bzz. er is zijn er een paar leden die alles organiseren, en het initiatief nemen

Graag had ik dit anders gezien, maar je kan nou eenmaal niet in de toekomst kijken.

Ik wens jullie echt het beste toe! Maar zo wil ik niet verder en daarom volg ik Sam.

Ik hoop dat ik toch nog met jullie bevriend blijf :)

Nog een paar mensen die ik wil bedanken,

Dennis & Thomas; Bedankt voor jullie inzet! Respect voor jullie!
Ins; Je bent al een lange tijd in .BA. heb ik gehoord/gezien en vindt dat toch knap en goed. Ook hoe je leiding geeft. Veel Succes op w19 en in Real life!
Ennas & zero; Vond de korte tijd met jullie toch nog een leuke tijd :) veel succes op w19 en in Real life!
Placid; bedankt boor je inzet! Je was er maar even maar je deed meer dan leden die er veel langer waren! Bedankt daarvoor

Verder wil ik ook nog iedereen veel geluk en sterkte wensen op wereld 19 en in Real life!


Vaarwel, en ik hoop dat jullie het nu echt goed gaan doen! maar dan ook TOPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met Vriendelijke Groeten,

Micha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58544

Guest
als ~X~ slim is richten ze ~X~ weer op en nemen ze de actieve leden van .BA. mee en blijven ze gewoon stabiel en af en toe een lid erbij en eraf wss ... zullen ze het verste meekomen ... op de oude manier doorgaan
 

DeletedUser

Guest
Helemaal mee eens. Maar de vraag is wat is nog actief en de moeite van het oude .BA. die nog niet geleaved zijn? Ins en airranger? Maar ik denk dat die recruiten juist extra zorgen met zich meebrengt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan