DeletedUser52513
Guest
ik hoor castiel krijgt massa ?
jup.. :/
niet fijn zo vlak voor je examens
ik hoor castiel krijgt massa ?
Beetje gefrustreerd dat je stam niet zo goed loopt in de oorlog?
GOTA zei die
beetje, en jij? gefrustreerd dat al je moeite voor GOTA voor niks was?
Nope, wat je hier verteld boeit gewoon niemand.
Ja ik speelde in NEW met steven op GOTA, maar vanwege drukte niet heel lang doorgespeeld. Moet er ook bij zeggen dat het een zeer onplezier account was.
En gefrustreerd, we waren toen vijand van quiem dus ik vind de verliezen voor jullie niet erg
Toch voel ik een gefrustreerde ondertoon, je kan best bij me kwijt wat je dwarszit hoor
Toen ik nog speelde waren GOTA, erlend en COG nog stamgenoten
New. was een flop, dus om daar zo trots op te zijn?
New was een flop... Tja, het was een tussenoplossing. Het bestond dan ook slechts 2 weken.
Maar zoveel dingen op W27 zijn een flop gebleken, net zoals het recruiteringsbeleid van Quiem sinds Baba inactiever is geworden
Het is wel een ongelukkige timing voor het account Castiel precies
Succes!
Het is dus wel duidelijk dat ze nu echt niet de tijd ervoor hebben. Want bij zo'n ODD toename zou castiel het veel beter moeten kunnen doen. Ik hoop dat jullie de examens dus doorkomen want je wilt je vijand toch niet kapot maken wanneer ze op hun zwakst zijn
New was een flop... Tja, het was een tussenoplossing. Het bestond dan ook slechts 2 weken.
Maar zoveel dingen op W27 zijn een flop gebleken, net zoals het recruiteringsbeleid van Quiem sinds Baba inactiever is geworden
Het is wel een ongelukkige timing voor het account Castiel precies
Succes!
Het is dus wel duidelijk dat ze nu echt niet de tijd ervoor hebben. Want bij zo'n ODD toename zou castiel het veel beter moeten kunnen doen. Ik hoop dat jullie de examens dus doorkomen want je wilt je vijand toch niet kapot maken wanneer ze op hun zwakst zijn
Wie was jij dan?
@taotw, ja leuk wanneer is het zover?
Ach sebastiaan kan altijd mij om hulp vragen heb paar dagen terug mezelf redelijk vermaakt
Stuk of 30 a 35 edels kwamen om
tja, Gminds was nodig, als wij ze niet namen nam UA1 ze. Ontken het maar niet
Integendeel moet ik het wel ontkennen, want we wouden zo wie zo niet iedereen naar ons toe trekken dus hou het maar bij enkele leden.
het is examen voor (bijna) iedereen dus de meeste staan op hun zwakst niet enkel bij quiem. En ik heb aanvaller van de dag met 1,13mil dat is ook niet mis
is niet slecht nee
maar de vvdd kwam uiteindelijk rond de 4,4M
2x Verdediger van de dag
op 16.05.2013 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (4.390.240 eenheden)!
ondertussen mijn eerste examen gehad (Nederlands) en die ging prima
mooizo en we hebben je odd ook eens flink omhoog gehaald stond daar maar een beetje te roesten
haha, ja sta ineens in de top 20