WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

GOTA zei die :p




beetje, en jij? gefrustreerd dat al je moeite voor GOTA voor niks was? :p

Ja ik speelde in NEW met steven op GOTA, maar vanwege drukte niet heel lang doorgespeeld. Moet er ook bij zeggen dat het een zeer onplezier account was.

En gefrustreerd, we waren toen vijand van quiem dus ik vind de verliezen voor jullie niet erg :p

Nope, wat je hier verteld boeit gewoon niemand.

Toch voel ik een gefrustreerde ondertoon, je kan best bij me kwijt wat je dwarszit hoor ;)
 

DeletedUser52513

Guest
Re: WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

Ja ik speelde in NEW met steven op GOTA, maar vanwege drukte niet heel lang doorgespeeld. Moet er ook bij zeggen dat het een zeer onplezier account was.

En gefrustreerd, we waren toen vijand van quiem dus ik vind de verliezen voor jullie niet erg :p



Toch voel ik een gefrustreerde ondertoon, je kan best bij me kwijt wat je dwarszit hoor ;)

New. was een flop, dus om daar zo trots op te zijn? :p
 

DeletedUser

Guest
Ja new was inderdaad totaal waardeloos haha. En waar las je dat ik er trots op was? Want als dat zo lijkt moet ik het toch even aanpassen.
 

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

New. was een flop, dus om daar zo trots op te zijn? :p

New was een flop... Tja, het was een tussenoplossing. Het bestond dan ook slechts 2 weken.
Maar zoveel dingen op W27 zijn een flop gebleken, net zoals het recruiteringsbeleid van Quiem sinds Baba inactiever is geworden ;)

Het is wel een ongelukkige timing voor het account Castiel precies :(
Succes!
2075062

2075062


Het is dus wel duidelijk dat ze nu echt niet de tijd ervoor hebben. Want bij zo'n ODD toename zou castiel het veel beter moeten kunnen doen. Ik hoop dat jullie de examens dus doorkomen want je wilt je vijand toch niet kapot maken wanneer ze op hun zwakst zijn :eek:
 

DeletedUser52513

Guest
Re: WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

New was een flop... Tja, het was een tussenoplossing. Het bestond dan ook slechts 2 weken.
Maar zoveel dingen op W27 zijn een flop gebleken, net zoals het recruiteringsbeleid van Quiem sinds Baba inactiever is geworden ;)

tja, Gminds was nodig, als wij ze niet namen nam UA1 ze. Ontken het maar niet ;)

Het is wel een ongelukkige timing voor het account Castiel precies :(
Succes!
2075062

2075062


Het is dus wel duidelijk dat ze nu echt niet de tijd ervoor hebben. Want bij zo'n ODD toename zou castiel het veel beter moeten kunnen doen. Ik hoop dat jullie de examens dus doorkomen want je wilt je vijand toch niet kapot maken wanneer ze op hun zwakst zijn :eek:

examens gaan voor in dit soort situatie's, ik heb BaBa/Roeland wakker geschud en 1 dag gedeft maar daar blijft het wel bij tot me examens voorbij zijn.

een paar leuke dingetjes, gister stond onze adelslachter nog op 710, nu op 815 (SF. heeft edels te veel ofzo? :p)
en de verdediger van de dag award staat nu op 4.040.937 eenheden :D
op dit tempo halen we de 5m+
 

DeletedUser50691

Guest
Re: WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

New was een flop... Tja, het was een tussenoplossing. Het bestond dan ook slechts 2 weken.
Maar zoveel dingen op W27 zijn een flop gebleken, net zoals het recruiteringsbeleid van Quiem sinds Baba inactiever is geworden ;)

Het is wel een ongelukkige timing voor het account Castiel precies :(
Succes!
2075062

2075062


Het is dus wel duidelijk dat ze nu echt niet de tijd ervoor hebben. Want bij zo'n ODD toename zou castiel het veel beter moeten kunnen doen. Ik hoop dat jullie de examens dus doorkomen want je wilt je vijand toch niet kapot maken wanneer ze op hun zwakst zijn :eek:

Ach sebastiaan kan altijd mij om hulp vragen heb paar dagen terug mezelf redelijk vermaakt :)
Stuk of 30 a 35 edels kwamen om :D
 

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

Ach sebastiaan kan altijd mij om hulp vragen heb paar dagen terug mezelf redelijk vermaakt :)
Stuk of 30 a 35 edels kwamen om :D

Haha jij moet wegblijven :D
Zo meteen nemen we er geen dorpjes meer :p
 

DeletedUser50691

Guest
Hahaha lastbak blijf ik ook he :D

Ik mis Fyuryus dan zal alles er heel anders uit nu 100%
 

DeletedUser

Guest
het is examen voor (bijna) iedereen :p dus de meeste staan op hun zwakst niet enkel bij quiem. En ik heb aanvaller van de dag met 1,13mil dat is ook niet mis :p
 

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

tja, Gminds was nodig, als wij ze niet namen nam UA1 ze. Ontken het maar niet ;)

Integendeel moet ik het wel ontkennen, want we wouden zo wie zo niet iedereen naar ons toe trekken dus hou het maar bij enkele leden. :)
 

DeletedUser52513

Guest
Re: WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

Integendeel moet ik het wel ontkennen, want we wouden zo wie zo niet iedereen naar ons toe trekken dus hou het maar bij enkele leden. :)

dan nog, als wij ze niet namen namen jullie ze
en dan waren we sneller neer :p

het is examen voor (bijna) iedereen :p dus de meeste staan op hun zwakst niet enkel bij quiem. En ik heb aanvaller van de dag met 1,13mil dat is ook niet mis :p

is niet slecht nee ;)
maar de vvdd kwam uiteindelijk rond de 4,4M
2x Verdediger van de dag
op 16.05.2013 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (4.390.240 eenheden)!

ondertussen mijn eerste examen gehad (Nederlands) en die ging prima :D
 

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

is niet slecht nee ;)
maar de vvdd kwam uiteindelijk rond de 4,4M
2x Verdediger van de dag
op 16.05.2013 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (4.390.240 eenheden)!

ondertussen mijn eerste examen gehad (Nederlands) en die ging prima :D

mooizo :) en we hebben je odd ook eens flink omhoog gehaald stond daar maar een beetje te roesten :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan