[WvW] (Wo)Man of the Match

DeletedUser22681

Guest
Haha, ik begin het nu echt te snappen. En dat zonder leugens :D Ik vond het best cool.

Gelukkig eigenlijk voor jou dat je vandaag stierf, want als je zelfmoord had gepleegd zoals je zei, zou ik je niet graag meer wvw zien spelen:).
 

DeletedUser17653

Guest
Gelukkig eigenlijk voor jou dat je vandaag stierf, want als je zelfmoord had gepleegd zoals je zei, zou ik je niet graag meer wvw zien spelen:).

ik juist meer, en ik had hem gecontacteerd als z0rian :p

Lol. Ik was toch al dood, het maakte niets meer uit. Zonder te beseffen, had ik mijn rol toch al gezegd. Ik heb nooit een claim gedaan en ik was 100% wolf. Maar door dat ik zo hard daarop hamerde, waren er toch die mij niet meer geloofden.

Ik ging toch gelynched worden, niet waar?
 

DeletedUser52781

Guest
WvW 62 Goedjes --> Joe Carioca :cool:
WvW 62 Slechtjes -->Mystic Lake :)
 

DeletedUser

Guest
WvW 62 Goedjes --> Joe Carioca :cool:
WvW 62 Slechtjes -->Mystic Lake :)

Goedjes duidelijk Slaro naar mijn mening.
Mystic Lake was de helft van het potje nergens te bekennen. En toen hij een beetje meer actief was, werd hij meteen gepakt.

Van de slechtjes vond ik niemand echt goed. Veel te opvallend.
 

DeletedUser

Guest
WvW 62 Goedjes --> Joe Carioca :cool:
WvW 62 Slechtjes -->Mystic Lake :)

Haha :D
Dankje, alleen speelde ik niet bijster goed, zat veel te veel op burgers, echter netwerkte ik dodelijk veel met Slaro, en zat hij wel goed, dus was mijn dood niet voor niets ^^.
 

DeletedUser

Guest
Goedjes duidelijk Slaro naar mijn mening.
Mystic Lake was de helft van het potje nergens te bekennen. En toen hij een beetje meer actief was, werd hij meteen gepakt.

Van de slechtjes vond ik niemand echt goed. Veel te opvallend.

Bedankt :(. Slaro werd aan het eind echt goed, toch vond ik hem er bovenuit steken. Hij was de enige, die op een gegeven ogenblik de slechtjes doorhad. Ik denk dat we anders niet zo snel werden gepakt. We kozen er trouwens voor om spelers, zoals Bappos, Senne en Slaro er redelijk lang in te houden, omdat ze altijd zeuren als we ze er te snel uitbijten ^^. Nu konden zij ook een heel/half potje spelen.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik heb 0,0 netwerk gedaan.
Alles puur op eigen kracht, ik vertrouwde niemand met me burgerrolletje haha.

Slaro heeft inderdaad leuk gespeeld, alleen ik dacht dat die grapjes maakte toen die hele tijd op mij zat.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt :(. Slaro werd aan het eind echt goed, toch vond ik hem er bovenuit steken. Hij was de enige, die op een gegeven ogenblik de slechtjes doorhad. Ik denk dat we anders niet zo snel werden gepakt. We kozen er trouwens voor om spelers, zoals Bappos, Senne en Slaro er redelijk lang in te houden, omdat ze altijd zeuren als we ze er te snel uitbijten ^^. Nu konden zij ook een heel/half potje spelen.

Mensen zoals Slaro, Senne & Bappos worden ook altijd verdacht, dus dat was sowieso in jullie voordeel.
 

DeletedUser17653

Guest
Goedjes duidelijk Slaro naar mijn mening.
Mystic Lake was de helft van het potje nergens te bekennen. En toen hij een beetje meer actief was, werd hij meteen gepakt.

Van de slechtjes vond ik niemand echt goed. Veel te opvallend.

Tjah. 3 personen omkopen, tis niet zo makkelijk. Overigens bashten alle wolven direct op elkaar en stemden ze gewoon op elkaar door heel het potje. Niet dat het geholpen heeft ^^
 

DeletedUser

Guest
Tjah. 3 personen omkopen, tis niet zo makkelijk. Overigens bashten alle wolven direct op elkaar en stemden ze gewoon op elkaar door heel het potje. Niet dat het geholpen heeft ^^

Tsja... Ik wilde eens een iets risicovoller tactiek proberen. Het werkte niet echt :p.
 
Bovenaan