[WvW] (Wo)Man of the Match

DeletedUser52781

Guest
Nee, omdat je totaal niet interessant was, ze wisten dat als jij wolf was, ze jou lynchen wel konden uitstellen tot het einde, omdat alle andere wolven belangrijker waren. Ik geloof niet in de evolutietheorie (alleen in een klein deel), dus noem me niet aap.

hoe denk jij dit te weten terwijl je niet eens meeleest, en meedoet etc?
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof niet in de evolutietheorie (alleen in een klein deel), dus noem me niet aap.

Mag ik even braken? Jezus hé (expres ^^), omdat hij je aap noemt begin jij over dat je niet in de evolutietheorie gelooft? Wat zwak. Apen zijn dieren, die over het algemeen (voor een dier) erg slim zijn, en problemen kunnen oplossen, en dit heeft helemaal niks met WvW te maken.

Ik vind ik dat Safur het slechtst gespeeld heeft, omdat hij/zij werd beschuldigd van vrijwel niets, en daardoor werd gelynchd, maar hij/zij heeft zich niet eens verdedigd. Als hij/zij dat wel had gedaan, was hij/zij misschien blijven leven. Daarom dus.
 

DeletedUser1435

Guest
ik heb safur eruit gewerkt :D

makkelijk ontmaskerd die noob wolf. riverflow had ik totaal niet door!
 

DeletedUser13565

Guest
Ik vond Inge, Vince en Quinta wel goed (Quinta op het eind vooral)
 

DeletedUser

Guest
Ik vond Vince en Quinta wel goed (Quinta op het eind vooral)

Ja Vinces bazenactie van dag 1 ftw xD. Quinta die was totaal niet verdacht, in mijn ogen... Vinces naam was trouwens wel heel irritant, ik heet zelf Vincent namelijk, en dan zie je mensen op jou stemmen: Vincent xD
 

DeletedUser

Guest
Jawel toch lollie? Je vond mij gisteren geloof ik ineens verdacht. Ik ging bappos enorm verdenken van een g/s koppel haha
(altijd PARAnoia in dit spel!)
 

DeletedUser16768

Guest
Jawel toch lollie? Je vond mij gisteren geloof ik ineens verdacht. Ik ging bappos enorm verdenken van een g/s koppel haha
(altijd PARAnoia in dit spel!)

Haha ik kreeg wel 3x mail van je.
Daardoor dacht ik dat jij er 1 was^^
 

DeletedUser22681

Guest
LIeflap heeft goed gezienerd:).
Ik vond Ayse ook vrij tactisch spelen, zeker als redelijk nieuweling, dus een potentieeltje:).
 

DeletedUser

Guest
Mijn visioen stond dus de hele 2e dag op Simeco, uiteindelijk net veranderd naar Ramoth.
Als ik dat niet hadden gedaan waren we gister al klaar geweest.
Balen :D
 
Bovenaan