[WvW] (Wo)Man of the Match

DeletedUser

Guest
Overigens zat Slaro direct op jou en begon hij jou te bashen. Je had 0,0 overlevingskans :D

Yep, ik nam te veel risico door door te laten schemeren dat ik ziener was :p. Echter wist ik dat de ziener inactief was, dus durfde ik dat risico wel te nemen.
 

DeletedUser26707

Guest
Yep, ik nam te veel risico door door te laten schemeren dat ik ziener was :p. Echter wist ik dat de ziener inactief was, dus durfde ik dat risico wel te nemen.

Nah volgens mij heeft hij wel gezien hoor, zoiets liet 'ie doorschemeren?
 

DeletedUser

Guest
en dat hij de ziener was? Want dat inactieve wist ik ook, iets met zijn computer.

Er waren 2 inactieven. 1 ervan was ziener, dat wist ik doordat er nog niemand echt goed of echt slecht was verklaart door iemand. Het was duidelijk rond dag 3 dat er nog geen werk was verzet door de ziener. Dat is dus de reden dat ik het risico wel wilde lopen om met Slaro te netwerken.
 

DeletedUser48223

Guest
Zeker Quechua BM en wolf, bijna constant wel een keer door iemand verdacht maar tot het laatst erin gebleven :D
 

DeletedUser65747

Guest
Ga je dit weer bijhouden Q? Zoja kun je nu makkelijk al die stats bij Bappos halen van Hall of Fame
 

DeletedUser13565

Guest
Ga je dit weer bijhouden Q? Zoja kun je nu makkelijk al die stats bij Bappos halen van Hall of Fame

Nee, wat ik aan het begin allemaal bij wilde houden, was wel duidelijk dat ik dat niet vol zou houden. :p
Man of the Match alleen wil ik wel doen opzich.
 

DeletedUser16768

Guest
Die komen ook gewoon in het Hall of Fame, dus lijkt me vrij overbodig.
 
Bovenaan