[Wvw] Stemmen "rouleren spelleiders"

DeletedUser

Guest
Jojor, dit stamt uit een periode waarin jij nog niet actief was met dit spel op dit forum.
Deze belachelijke regel was toen door iedereen goedgekeurd en dat gaat nu ook gewoon weer gebeuren.

Ik was toen tegen en nu ook. Het is gewoon onzin om mensen niet te laten leiden als ze goed zijn. Ja, ik vind mezelf een goede spelleider, hoe arrogant dat ook is, ik heb het gevoel dat mensen graag in mijn potjes willen meespelen. Ik ben dan ook met, naar mijn weten, elke stemronde waarin ik meedeed als één van de winnaars uit de bus gekomen en dat is voor mij een indicatie dat mensen mijn rondes leuk vinden en dus kan ik goed leiden.

Mijn punt: het leuke van democratie is dat mensen altijd invloed hebben en andere zich ten alle tijde verkiesbaar mogen stellen. Als je, net als ik, vaak een potje heb geleidt, neem je uit sportiviteit een stapje terug. Dat moet een keuze blijven en geen regel worden. Als mensen hebben van: we willen andere een kans geven, we stemmen een keer niet op je, dan is dat ook goed. Maak nou geen stomme regel die mensen verbiedt dingen te doen.

TEGEN
 

DeletedUser

Guest
Ik werd vanmorgen trouwens wakker, en toen dacht ik. Vergelijk het met de partij verkiezingen. Die doen ook iedere keer weer mee :D

TEGEN
 

DeletedUser41796

Guest
Ik werd vanmorgen trouwens wakker, en toen dacht ik. Vergelijk het met de partij verkiezingen. Die doen ook iedere keer weer mee :D

TEGEN

Ja, stel je voor dat omdat er nu een rechtse regering komt de volgende keer alleen linkse partijen mogen meedoen :eek:
 

DeletedUser

Guest
TEGEN bovendien
zouden de stemmen van de oude supervisors hier zwaarder moeten wegen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou daar geen problemen mee hebben, ik werk namelijk in de sociale sector, ben een modaal verdiener, en met een rechtse politiek kost het mij geld, en werkgelegenheid xD
 

DeletedUser16501

Guest
VOOR

Voor kids is dit regel geweldig aangezien ze niet zo slim ingesteld zijn om te doen wat Tim zojuist aangaf.
Zij kiezen 9 van de 10 keer op populaire mensen.
 

DeletedUser31948

Guest
Als Failure toch altijd denkt dat hij niet gekozen wordt omdat het aan hem ligt, waarom dan niet een 'anonieme' stemming. Inschrijvingen worden naar één iemand gestuurd die alle posts dezelfde 'lay-out' geeft. Mensen die inschrijven en de stemming leider mogen niet stemmen.
 

DeletedUser41796

Guest
Als Failure toch altijd denkt dat hij niet gekozen wordt omdat het aan hem ligt, waarom dan niet een 'anonieme' stemming. Inschrijvingen worden naar één iemand gestuurd die alle posts dezelfde 'lay-out' geeft. Mensen die inschrijven en de stemming leider mogen niet stemmen.

Vele mensen kijken ook naar de speler die zich inschrijft. Ik zal bijvoorbeeld zelf nooit stemmen op iemand die ik niet moet. ;)
 

DeletedUser

Guest
Voor,

Alleen bij weinig inschrijvingen (minder dan 5) mogen ze meedoen.
 

DeletedUser

Guest
Ik werd vanmorgen trouwens wakker, en toen dacht ik. Vergelijk het met de partij verkiezingen. Die doen ook iedere keer weer mee :D

TEGEN

Zijn we het nog eens een keer met elkaar eens...

Ik blijf erbij, al die mensen die nu voor stemmen, ga dan niet stemmen op diegene die zich dan inschrijft die eigenlijk volgens jullie niet mag leiden. Want jullie kiezen zelf de leiders...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zijn we het nog eens een keer met elkaar eens...

Ik blijf erbij, al die mensen die nu voor stemmen, ga dan niet stemmen op diegene die zich dan inschrijft die eigenlijk volgens jullie niet mag leiden. Want jullie kiezen zelf de leiders...

Zeg lees jij mijn posts nooit of doe je je gewoon dom voor?
 

DeletedUser

Guest
Zijn we het nog eens een keer met elkaar eens...

Ik blijf erbij, al die mensen die nu voor stemmen, ga dan niet stemmen op diegene die zich dan inschrijft die eigenlijk volgens jullie niet mag leiden. Want jullie kiezen zelf de leiders...

als ik op iemand stem die ik graag wil, wil dat niet zeggen dat de rest dat ook doet ;) iig, als ik stem op mijn favo stem ik op degene waarvan ik denk dat het nut heeft om op te stemmen, en dat is te zien aan de voorgaande stemmers ;)
 

DeletedUser

Guest
als ik op iemand stem die ik graag wil, wil dat niet zeggen dat de rest dat ook doet ;) iig, als ik stem op mijn favo stem ik op degene waarvan ik denk dat het nut heeft om op te stemmen, en dat is te zien aan de voorgaande stemmers ;)
dan zijn jullie een kudde schapen :p
 
Bovenaan