[Speeltopic] WvW Speeltopic #354

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
waarom bappos
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Rob wil me lynchen
Dat betekend dat Rob denk dat de startwolf
Joker de heks is of Babbos beslist lynch candiu of Moh beslist candiu lynch
Of hij denk dat er maar 2 startwolven zijn op 18 spelers
zeg je hier dat joker de heks is en beide bappos en moh candiu lynch beslist hebben?
volgens deze theorie blijven enkel wij 2 over en ik ben goedje dus dan moet jij wel het slechtje zijn?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
laten we trouwens vooral opmerken dat jokers zijn drankje nooit gebruikt is: het zou zomaar kunnen dat hij geinfecteerd is en met voorkennis de persoon lunchte wie het drankje kreeg
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Op basis waarvan denk je dit dan? Ik zie niet in waarom Bappos of Moh (Candiu stemmers) bv niet de geïnfecteerde kunnen zijn. 2 spelers die wat meer op de achtergrond spelen.

Ik ben een speler die het hele potje al het meest onder vuur lag en bijna elke dag eruit gestemd werd. Is redelijk riskant.

Tevens weten ze mijn rol, waarom zouden ze me infecteren terwijl ik perfect wolp target ben nog. Ik had eigenlijk gedacht deze DL al niet meer te overleven. Het is dat ze Chmegers zijn rol ook wisten (mislukte lunch wellicht ooit). Ik ben wellicht de volgende komende DL als we de geïnfecteerde er niet eerst uithalen, daarom ben ik voorstander deze er eerst uit te halen.
je blijft dit herhalen maar dit maakt het spel net leuk in mijn ogen als slechtje zijnde
 
Reactiescore
1.498
Hoezo zouden er überhaupt nog 2 wolven in moeten zitten overigens?
Ik heb eerder het gevoel dat Jan aan het spartelen is, hij reageert ook compleet niet op mijn verdenkmaking maar wijst alleen maar.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
pff hopelijk ben je niet slecht bappos dit is namelijk het eerste potje in recente geschiedenis waar ik niet op jou stem voor te lynchen
 
Reactiescore
1.498
pff hopelijk ben je niet slecht bappos dit is namelijk het eerste potje in recente geschiedenis waar ik niet op jou stem voor te lynchen
Als Jan het niet is zou jij het moeten zijn, dus dan zou ik je medeslechtje moeten zijn in de theorie van Jan.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Als Jan het niet is zou jij het moeten zijn, dus dan zou ik je medeslechtje moeten zijn in de theorie van Jan.
waarom zou ik het dan moeten zijn hier klopt niets van
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik heb namelijk cl ontmaskerd
 
Reactiescore
403
zeg je hier dat joker de heks is en beide bappos en moh candiu lynch beslist hebben?
volgens deze theorie blijven enkel wij 2 over en ik ben goedje dus dan moet jij wel het slechtje zijn?

Dus daarom denk ik dat jij slecht bent
Maar niet de geïnfecteerde speler
Dus morgen wil ik jou lynchen
Maar vandaag moet de wolp dood
 
Reactiescore
403
Hoezo zouden er überhaupt nog 2 wolven in moeten zitten overigens?
Ik heb eerder het gevoel dat Jan aan het spartelen is, hij reageert ook compleet niet op mijn verdenkmaking maar wijst alleen maar.


Zijn er pas 2 uit
In vorig potje van time met 19 spelers was het 3 startwolven 1 hulpje en 1 infectie
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
kan je bewijzen waarom bappos geinfecteerd is
 
Reactiescore
3.586
laten we trouwens vooral opmerken dat jokers zijn drankje nooit gebruikt is: het zou zomaar kunnen dat hij geinfecteerd is en met voorkennis de persoon lunchte wie het drankje kreeg

Infectie was al minstens enkele dagen geleden, gisteren was er gewoon een lunch. geef 1 reden waarom dit doodsdrankje gisteren dan al niet was ingezet op 1 van ons? De personen die mijn drankjes gekregen hebben nemen niet meer deel aan het spel.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Infectie was al minstens enkele dagen geleden, gisteren was er gewoon een lunch. geef 1 reden waarom dit doodsdrankje gisteren dan al niet was ingezet op 1 van ons? De personen die mijn drankjes gekregen hebben nemen niet meer deel aan het spel.
dit is toch wat ik zeg?

je geeft je drankjes weg aan weet ik veel wie, je wordt direct erna geinfecteerd en zegt, hallo wolfjes we moeten deze persoon lunchen immers kreeg die net drankjes
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Kan iemand dat van iemand bewijzen? This sws gokken, Bappos kan prima geïnfecteerd zijn aangezien hij een bepalende stem op Candiu had.
voor jou misschien maar voor mij is wvw een exacte wetenschap en daarom ben ik steeds mvp !!
 
Bovenaan