[Speeltopic] WvW speedronde: wie is de Jagermeister?

Reactiescore
1.014
@bappos lekker bezig trouwens!
:D
 
Reactiescore
408
weet ik veel zet je schot op degene wiens beginletter ná jou komt in het alfabet, dus rob -> simeco -> spieder

Ik weet nog niet of er een aanwijzing na andere wolven inzit in deze poost maar misschien dat 2 wolven alfabetisch dicht bij elkaar zitten misschien
 
Reactiescore
1.804
Blond heeft er zoals gewoonlijk weer geen kijk op?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
antraxxol wanneer volgt een wvw guide pls
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
WEllicht moet ik invallen voor spieder?
 
Reactiescore
1.014
Mijn schot stond dan ook op hem kudo's anthrax
Niet op chmegers?

Waarom je eigen tactiek niet toepassen? Of wilde je alleen de rest dat laten doen?
 
Reactiescore
561
4. Materlotti
5. Jan

6. Combino
7. Rob

11. chmegers
12. nonkel

13. Candiu
14. Monobear

15. Kerouac

ik ben voorstander van nonkel zijn plan van gisteren.
het plan vangt op geen enkele manier wolfkes, maar het koopt wel sowieso het meeste tijd voor de goedjes en dus zeer spijtig dat dit gisteren niet is uitgevoerd, want dan waren er minstens 2 doden minder geweest.

ik stel voor dat we het vandaag sowieso wel in werking brengen, behalve als we sterke vermoedens hebben van iemand zijn wolf zijn.

materlotti zet nu dus zijn schot op jan en vice versa, en zo ook voor alle andere duo's.
kerouac zet zijn schot op het duo dat hij het gevaarlijkst acht.
 
Reactiescore
561
nu ik er wat meer over nadenk is het plan van nonkel eigenlijk toch niet zo goed
je bereikt er eigenlijk echt niets mee, enkel dat de wolfkes perfect zouden kunnen plannen wat er juist gebeurd.
reden dat ik even dacht dat het plan steek hield is door het 'tijd winnen', maar dit is een non argument. iedereen zou namelijk zijn schot elke dag op de lynch kunnen zetten, en dan zouden er dagelijks maar 2 sterven en zou het spel sws het langst duren.
zonder zienende rol is tijd zelfs geen echt voordeel. beter is dus dat iedereen toch gewoon zijn schot zet op wie hij het verdachtst vindt
 
Bovenaan