[Speeltopic] WvW speedronde: wie is de Jagermeister?

Reactiescore
561
Anthraxxol
bloodwolf
candiu
capricorno
chmegers
Combino
dashlunch
jan
kerouac
materlotti
monobear
nonkel
rinskelynch
rob
simeco
spieder

als iedereen inderdaad zoals spieder vroeg op volgende in het alfabet had gestemd,
dan zijn de personen nét voor de lynch en lunch in de rij extra verdacht.
dit zouden nonkel en combino zijn, en eventueel ook nog monobear en ikzelf.
ik schreef het even uit omdat jan het aangaf, maar ik vind deze theorie niet plausibel,
er kwam namelijk totaal geen reactie op zijn theorie (die totaal geen steek hield bovendien) en dus geloof ik niet dat de wolfkes ervan uitgingen dat ook maar iemand zijn voorstel heeft gevolgd
 
Reactiescore
1.014
Ik stel voor om voor chmegers of nonkel te gaan.

De eerstegenoemde heeft opeens zicht op t potje?
Nonkel past zn eigen tactiek niet toe.

En nu staan ze samen als duo.

Chmegers die in 10 minuten toch terugkrabbelt en weer af ziet van de duo’s.

Ik volg jullie niet meer.

Maar het heeft er gisteren voor gezorgd dat we alleen maar bezig waren met jagerschoten ipv zoeken naar wolven.
 
Reactiescore
561
Ik stel voor om voor chmegers of nonkel te gaan.

De eerstegenoemde heeft opeens zicht op t potje?
Nonkel past zn eigen tactiek niet toe.

En nu staan ze samen als duo.

Chmegers die in 10 minuten toch terugkrabbelt en weer af ziet van de duo’s.

Ik volg jullie niet meer.

Maar het heeft er gisteren voor gezorgd dat we alleen maar bezig waren met jagerschoten ipv zoeken naar wolven.
candiu, het is niet mijn fout dat je nogal beperkt bent qua denkend vermogen en me dus niet meer kan volgen,
ik heb alles duidelijk uitgelegd.
en hoe was jij exact van plan om gisteren naar wolven te zoeken? letterlijk de enige aanwijzing die er is in dit potje, is bedenken hoe de jagerschoten staan, en wat dus de denkwijze van de wolfkes is.
ik ben het er overigens nog mee eens dat in feite nonkel zijn plan op de eerste dag best wel goed was, aangezien we toen nog met best wel veel waren en we er dus veel informatie hadden kunnen uithalen vandaag. Maar als we nonkel zijn plan vandaag tot uivoering zouden brengen, dan denk ik dat we de overwinning gewoon op een presenteerblaadje aan de wolfkes zouden geven.
we zijn nog met elf,
lunch en lynch zouden in totaal 5 mensen dooddoen vandaag (ervan uitgaande dat ze kerouac zouden lunchen) en letterlijk perfect kunnen sturen wie dat zijn. morgen zouden ze dan maar één iemand moeten overtuigen om op een niet wolf te schieten en ze zijn gewonnen (als ze na vanavond al niet gewonnen zouden zijn)
maar zoek vooral naar wolven candiu, ik ben benieuwd wat je uit je hoed tovert
 
Reactiescore
408
De strategie van speler zou als resultaat gehad hebben dat door de lynch jager of heel veel jagers en 1 wolf gedood zou worden
En door de lunch hetzelfde met kans op geen wolf als ze dezelfde jagers reeks zouden gebruiken
Met die strategie sterft de laatste wolf eerder of te gelijk met de laatste jager
Behalve als ze alfabetische gezien 2 wolven op rij staan
 
Reactiescore
1.014
candiu, het is niet mijn fout dat je nogal beperkt bent qua denkend vermogen en me dus niet meer kan volgen,
ik heb alles duidelijk uitgelegd.
en hoe was jij exact van plan om gisteren naar wolven te zoeken? letterlijk de enige aanwijzing die er is in dit potje, is bedenken hoe de jagerschoten staan, en wat dus de denkwijze van de wolfkes is.
ik ben het er overigens nog mee eens dat in feite nonkel zijn plan op de eerste dag best wel goed was, aangezien we toen nog met best wel veel waren en we er dus veel informatie hadden kunnen uithalen vandaag. Maar als we nonkel zijn plan vandaag tot uivoering zouden brengen, dan denk ik dat we de overwinning gewoon op een presenteerblaadje aan de wolfkes zouden geven.
we zijn nog met elf,
lunch en lynch zouden in totaal 5 mensen dooddoen vandaag (ervan uitgaande dat ze kerouac zouden lunchen) en letterlijk perfect kunnen sturen wie dat zijn. morgen zouden ze dan maar één iemand moeten overtuigen om op een niet wolf te schieten en ze zijn gewonnen (als ze na vanavond al niet gewonnen zouden zijn)
maar zoek vooral naar wolven candiu, ik ben benieuwd wat je uit je hoed tovert
Je acht me blijkbaar als goedje/jager, gezien je emotionele reactie zonder verwijt dat ik misschien wel wolf ben.

dus je bent het zelf en je voelt je betrapt?
 
Reactiescore
2.386
Mijn schot staat op rob en daar blijf hij dan ook. Rob
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
als je nog iets meer benadrukt dat je een schot hebt staan zou ik bijna geloven dat je echt jager bent???
 
Reactiescore
561
Je acht me blijkbaar als goedje/jager, gezien je emotionele reactie zonder verwijt dat ik misschien wel wolf ben.

dus je bent het zelf en je voelt je betrapt?
emotionele reactie :redface:
het is duidelijk dat je mijn posts niet begrepen hebt, wat dat betreft lieg je alvast niet
 
Reactiescore
408
Ik zet ook wat vraagtekens bij je poosts
Je vergat simeco in jou duo's
Je heb over 11 spelers
Terwijl er maar 10 spelers in leven zijn
Is jou doel de rol van simeco hier mee na de achter grond te schuiven
 
Reactiescore
1.804
4. Materlotti
5. Jan

6. Combino
7. Rob

11. chmegers
12. nonkel

13. Candiu
14. Monobear

15. Kerouac

ik ben voorstander van nonkel zijn plan van gisteren.
het plan vangt op geen enkele manier wolfkes, maar het koopt wel sowieso het meeste tijd voor de goedjes en dus zeer spijtig dat dit gisteren niet is uitgevoerd, want dan waren er minstens 2 doden minder geweest.

ik stel voor dat we het vandaag sowieso wel in werking brengen, behalve als we sterke vermoedens hebben van iemand zijn wolf zijn.

materlotti zet nu dus zijn schot op jan en vice versa, en zo ook voor alle andere duo's.
kerouac zet zijn schot op het duo dat hij het gevaarlijkst acht.

nu ik er wat meer over nadenk is het plan van nonkel eigenlijk toch niet zo goed
je bereikt er eigenlijk echt niets mee, enkel dat de wolfkes perfect zouden kunnen plannen wat er juist gebeurd.
reden dat ik even dacht dat het plan steek hield is door het 'tijd winnen', maar dit is een non argument. iedereen zou namelijk zijn schot elke dag op de lynch kunnen zetten, en dan zouden er dagelijks maar 2 sterven en zou het spel sws het langst duren.
zonder zienende rol is tijd zelfs geen echt voordeel. beter is dus dat iedereen toch gewoon zijn schot zet op wie hij het verdachtst vindt
heb je behalve nonkels posts nog iets anders gelezen in dit topiek?
 
Reactiescore
1.804
voor mij is chmegers ook prima een optie. Eerst is nonkel zijn idee een goed idee, dan plots niet, en dan plots weer wel maar enkel voor dag 1?

make up your mind maatje
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
simeco

hij is echt heel verdacht
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
mijn schot staat ook op jou simeco dus snoer me niet de mond met de lunch svp dat zal je je beklagen
 
Reactiescore
1.804
mijn schot staat ook op jou simeco dus snoer me niet de mond met de lunch svp dat zal je je beklagen
wat een lauw dreigement? wellicht weet je zelf ook dat dit loze woorden zijn?
 
Bovenaan