WvW - Guide voor beginners

DeletedUser75763

Guest
Ja maar je wint als partij? Dus als dood goedje win je met de goedjes. Maar die awards zijn ook leuk. Al kan vriendjespolitiek dan al wat meer on de hoek kijken.
 

Deleted User - 2265087

Guest
We kunnen wat dat betreft een soort van awards maken. Na elk potje kan iedereen dan een lijstje invullen wie ze de beste speler vonden, wie de beste wolf, etc.

Dat is wel leuk, en daar dan ook een apart topic voor maken, om het bij te houden. Is ook weer makkelijk voor de beginners om een BM stem te kiezen -> Ze kijken wie door veel mensen de beste speler is genoemt, en stemmen op diegene als BM.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ja maar je wint als partij? Dus als dood goedje win je met de goedjes. Maar die awards zijn ook leuk. Al kan vriendjespolitiek dan al wat meer on de hoek kijken.

Dat kan, maar dat valt op. Bovendien zal 1 persoon nooit zo veel ('corrupte') vriendjes hebben dat hij tot beste speler van het potje wordt verkozen.
 

DeletedUser75763

Guest
Dat is wel leuk, en daar dan ook een apart topic voor maken, om het bij te houden. Is ook weer makkelijk voor de beginners om een BM stem te kiezen -> Ze kijken wie door veel mensen de beste speler is genoemt, en stemmen op diegene als BM.

Ik vind het wel prima om zoiets bij te houden.
 

DeletedUser

Guest
We kunnen wat dat betreft een soort van awards maken. Na elk potje kan iedereen dan een lijstje invullen wie ze de beste speler vonden, wie de beste wolf, etc.

Zoals Sobekje al zegt, topidee dit!

En die guide ook een mooi initiatief van jouw kant Marwo!
 

DeletedUser24056

Guest
Probeer dit een beetje laagdrempelig te houden. De beginner wil in weinig woorden de kern van het spel kennen. De rest dient in mijn ogen alleen om de rondes voor de leider dicht te timmeren wat instellingen betreft.
 

DeletedUser52001

Guest
Dit is vooral extra dingen op te lezen voor beginners, dus die kunnen per onderwerp iets terug zoeken.

Ik was idd ook van plan een deel voor spelleiders te maken ^^
 

DeletedUser1435

Guest
potje 210 is ook wel een goeden voorbeeld van hoe wvw gespeeld dient te worden
 

DeletedUser23144

Guest
Je zou eens een paar van potje 1 tm 30 erbij moeten zetten, daar leert men veel meer van dan het huidige niveau
 

DeletedUser

Guest
Kom jij dan terug :p

Ik herlas die pot van -tim- 172 (?) daar deed je toch al mee?
Jullie waren toen zeer enthousiast over de spelleiding :D
Je hebt hem zowat terug naar huis geschopt.
 
Bovenaan