[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
1.014
Candiu te overduidelijk op de meeliftwagen voor bloodwolf, niemand anders volgt.
Ik neig nu meer naar candiu.
Haha. Lees ff terug man.
Ik ben er niet meer voor DL

bloodwolf
 
Reactiescore
446
Ik wilde even aankijken wat er gebeurde maar ik vind het redelijk verdacht dat Calamus Incendium vanuit het niets gaat claimen zonder dat die ook maar 1 seconde onder druk staat.

Alleen de info die hij geeft kunnen we verder weer weinig mee dus dat pleit em ook weer een beetje vrij.
 
Reactiescore
3.586
Ik wilde even aankijken wat er gebeurde maar ik vind het redelijk verdacht dat Calamus Incendium vanuit het niets gaat claimen zonder dat die ook maar 1 seconde onder druk staat.

Alleen de info die hij geeft kunnen we verder weer weinig mee dus dat pleit em ook weer een beetje vrij.

Hij kan ook wolf zijn en dit spelen. Nobody knows uiteindelijk.
 
Reactiescore
3.586
Ja dat het is mooie aan dit spel, alles wat er gebeurt kan je op twee manieren uitleggen.

Mijn onderbuik neigt naar dat die wolf is en dit speelt.

Ik geef hem nog het voordeel van de twijfel omdat hij dit compleet random deed. En er waren maar 5 wijze burgers volgens iemand, Moh was dat zeker?

En er waren er al 4 bekend en CI claimt nu de 5de te zijn. Dus als er nog een wijze burger in zit claim dan nu?
Maar CI en Moh kunnen ook beide slecht zijn en elkaar zo indekken.
 
Reactiescore
3.586
Kan natuurlijk ook dat de wijze burger geïnfecteerd is. In dat opzicht liegt hij niet maar is hij alsnog slecht. Zoveel mogelijkheden.
 
Reactiescore
1.804
Ik geef hem nog het voordeel van de twijfel omdat hij dit compleet random deed. En er waren maar 5 wijze burgers volgens iemand, Moh was dat zeker?

En er waren er al 4 bekend en CI claimt nu de 5de te zijn. Dus als er nog een wijze burger in zit claim dan nu?
Maar CI en Moh kunnen ook beide slecht zijn en elkaar zo indekken.

Kan natuurlijk ook dat de wijze burger geïnfecteerd is. In dat opzicht liegt hij niet maar is hij alsnog slecht. Zoveel mogelijkheden.
Kan allemaal. Of moh is wijze wolf en weet hoeveel wijze burgers erin zitten
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
wie zouden julile infecteren mochten jullie de wolven zijn geweest
 
Bovenaan