[Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
maar ik verdenk jokjes dus vooral omdat hij weet dat het potje uit balans is.
dat kan je toch helemaal niet weten als je goedje bent, dus blijkbaar is hij een slechtje die al kan berekenen dat het xx op xx is.

jokjes rood
Volgens mij bedoelt hij niet qua verhouding goed/slecht, maar dat de enige zienende rol eruit is. Tenzij er natuurlijk meer zieners in zitten.
 
Reactiescore
1.503
Er valt niets op te reageren? Zowel die van Legende als van jou zijn niet onderbouwd. Als je me er wederom uit wilt stemmen, moet je dat lekker doen :p. Ooit ga je wel uit die tunnelvisie komen. Beetje zoals Jan bij Candiu heeft.
Je speelt moraalridder na de lunch, ervoor zei je niks over de stemmen.
Je stelt alleen maar vragen en trekt zelf geen enkele conclusie.
Je kiest de makkelijke weg met een stem op iemand die nog niet gepost heeft en dan reageer je nog compleet niet op stemmen op jezelf.

Dat zijn 4 hele goede redenen
 
Reactiescore
1.707
Er valt niets op te reageren? Zowel die van Legende als van jou zijn niet onderbouwd. Als je me er wederom uit wilt stemmen, moet je dat lekker doen :p. Ooit ga je wel uit die tunnelvisie komen. Beetje zoals Jan bij Candiu heeft.

ik vroeg jou op wie jij stemde. daar kan je toch wel op reageren?
 
Reactiescore
1.707
Volgens mij bedoelt hij niet qua verhouding goed/slecht, maar dat de enige zienende rol eruit is. Tenzij er natuurlijk meer zieners in zitten.

of dat de enige zienende rol is kan je helemaal niet weten. Immers is de rollen lezen verdacht hmmm jij en jokje beide gevangen.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
Je speelt moraalridder na de lunch, ervoor zei je niks over de stemmen.
Je stelt alleen maar vragen en trekt zelf geen enkele conclusie.
Je kiest de makkelijke weg met een stem op iemand die nog niet gepost heeft en dan reageer je nog compleet niet op stemmen op jezelf.

Dat zijn 4 hele goede redenen
Jij was vroeger echt een stuk beter, actiever en uitgebreider bij dit spelletje. Geen tijd of geen zin meer?

Ik ga niet eens proberen je op andere gedachten te brengen. Heeft bij jou en je vriendenclubje totaal geen zin. Dus laat je stem maar lekker staan. Derde potje op rij denk ik?
 
Reactiescore
1.503
Jij was vroeger echt een stuk beter, actiever en uitgebreider bij dit spelletje. Geen tijd of geen zin meer?

Ik ga niet eens proberen je op andere gedachten te brengen. Heeft bij jou en je vriendenclubje totaal geen zin. Dus laat je stem maar lekker staan. Derde potje op rij denk ik?
Het zijn 4 argumenten, daar kan je ook gewoon op reageren?

Ze hoeven niet 10 pagina’s lang te zijn om hout te snijden.
 
Reactiescore
1.503
Je speelt moraalridder na de lunch, ervoor zei je niks over de stemmen.
Je stelt alleen maar vragen en trekt zelf geen enkele conclusie.
Je kiest de makkelijke weg met een stem op iemand die nog niet gepost heeft en dan reageer je nog compleet niet op stemmen op jezelf.

Dat zijn 4 hele goede redenen
@victorious graag je reactie
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
Wbjimo rood is voor nu de enige met argumenten op zich.
De easy way

Victorious rood
Je stemt op mij omdat ik me er gemakkelijk van de stemming af houdt. Wat deed jij dan gisteren? Dat is een net zo makkelijke stem.


@Team Maligator @bappos zelfde vraag voor jullie

@BloodWolf14 waarom volgde jij speeder zo snel?
Ik ben ook nog steeds benieuwd naar wat jij, niet speeder, maar jij zo wolfs aan WBJIMO vond dat hij je stem verdiende.
 
Reactiescore
1.503
Je stemt op mij omdat ik me er gemakkelijk van de stemming af houdt. Wat deed jij dan gisteren? Dat is een net zo makkelijke stem.



Ik ben ook nog steeds benieuwd naar wat jij, niet speeder, maar jij zo wolfs aan WBJIMO vond dat hij je stem verdiende.
Ik stem op iemand die een argument tegen zich heeft en actief is, jij stemt op iemand die nog niet gepost heeft. Welke is makkelijker?
 
Reactiescore
1.707
wat wil je.
mensen stemmen zonder enige vorm van tekst en uitleg. moet ik dan 50 50 gaan zeggen jij bent het en jij niet?
beetje onzin

je wil toch een wolf vangen?

Uit jouw post halen we enkel dat speeder het niet is, en tussen de overige xx stemmers zit 1 wolf. Erg verdachte manier van handelen.
 
Reactiescore
723
iu
 
Bovenaan