[Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

Reactiescore
408
Voor nu
Time rood
Als goedje zou hij nooit er van uit gaan dat watblaasje als eerste combino zou zien
 
Reactiescore
1.279
Weet niet of je gelijk op basis van een verkeerde interpretatie gelijk moet stemmen jan. Een zoekende time ben ik iig niet graag kwijt.
 
Reactiescore
408
Weet niet of je gelijk op basis van een verkeerde interpretatie gelijk moet stemmen jan. Een zoekende time ben ik iig niet graag kwijt.

Weet niet hoe time speelt als slechtje
Als goedje speelt hij bijna altijd heel actief dus snap dat je hem niet kwijt wilt als hij goedje is
Maar vind zijn stem verdacht
 
Reactiescore
1.279
Weet niet hoe time speelt als slechtje
Als goedje speelt hij bijna altijd heel actief dus snap dat je hem niet kwijt wilt als hij goedje is
Maar vind zijn stem verdacht
Eens, maar hij trekt hem ook snel weer in na je terechte opmerking. Wolven spelen met angst fout te zitten, goedjes durven te zeggen dat ze fout zaten.
 
Reactiescore
3.586
typisch wolfs postke overigens dezen

Volgens mij had ik een gelijkaardige post vorig potje toen o.a Blaasje eruit ging en het een (tering) zooi van een DL was. Toen was ik geen slechtje, tenzij je nu wilt zeggen dat ik daarom terug zo reageer om dan te zeggen ik zelfde speel als toen ik goedje was. Tkind moet een naam hebben.

Maar om op je quote te reageren, this ook typisch wolfs om iemand zijn post typisch wolfs te noemen.
 
Bovenaan