[Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

Reactiescore
723
Zie:



Dus waarom ben je benieuwd naar mijn stem?
net omdat legende je zomaar een stem geeft en ik benieuwd ben hoe je er op gaat reageren. counter of onderbouwing op iemand anders
Ik denk niet bij bloodwolf bedoelde maar wolv :b want die heeft zich idd nog niet laten zien
merci, mijn excuses naar jan :)
Miketijger voor nu. Herinner mij ook nog zo een antwoorden toen hij wolf was in zijn eerste potjes.
mocht ik nu nog weten hoe ik toen speelde...
wellicht moet ik er nog wat inkomen?
 
Reactiescore
723
Zoals ik eronder al quotte is het geen serieuze stem. Dus zou niet weten waarom ik erop in zou gaan. Counteren is al helemaal raar?
Het kon, heb je volgens mij nog nooit eerder wvw zien spelen. Daarmee dat ik een beetje benieuwd ben.
 
Reactiescore
332
Mijn stem gaat op WBJIMO. Gisteren stemde hij op Combino, had geen reden toen ik 'm daar naar vroeg: "Omdat Combino, Combino is". Ook wilde hij extra duidelijk maken dat alleen 'wolfjes voor het protesten' gaan want wolfjes hebben een extra stem nodig. Je zal WBJIMO dus zeker niet rond 8u zien posten, want dat maakt hem wolfs. Post WBJIMO niet om 8u? Dan is hij bewezen goedje. En hallo.

Bekijk bijlage 35035
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dacht dat je echt iets van "protest" moest roepen ipv simpelweg na 8 uur posten.
 
Reactiescore
15
Wat een kut forum joh wat zijn jullie voor stel daapies ik ben hier vorig jaar terecht gekome door de verraders op videoland. Toen al zeiden jullie de hele tijd dubbelaccount ben er echt klaar mee zoek het uit zoek wel een andere plek on te weerwolven
 
Reactiescore
1.014
Rinske
 
Reactiescore
1.014
Kan deze schrijfwijze iets te maken hebben met mohniels of overdenk ik dan gewoon een typfoutje?
Zo ja? Wat dan?
Zo nee? Wat dan?

Zie niet zo wat je er achter de klaagmuur berichten “gevonden” kan worden.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
264
Zo ja? Wat dan?
Zo nee? Wat dan?

Zie niet zo wat je er achter de klaagmuur berichten “gevonden” kan worden.
Iemand wil zich aansluiten bij de wolven en op deze manier hintten naar wie hij is? Geen idee he, ik probeer iets te zoeken maar ik ben nergens van overtuigd voor deze lynch.

Ik ga daarom voor Blond. Laat hem maar lekker skiën.
 
Reactiescore
62
Dan zou die persoon mythomaan zijn? Op zich zie ik niet een andere rol waar het zou kunnen op slaan. Al weet ik niet echt wat de win conditie is van kabouter.
 
Bovenaan