[Speeltopic] WvW #359

Reactiescore
1.503
Heb aan time gevraagd of dit kan
2 goedjes 1 wolf en een gs koppel
Maar wacht op antwoord of het kan
Want goed kan dan niet meer winnen
En zou dus het koppel winnen
Verwacht
Babbos slecht
Joker slecht en koppel met mali
Weet iemand of dit theoretisch kan of is het potje dan al voorbij
Joker en Mali koppel of slechtjesduo denk ik ja.

Ik ben goedje, maar er zit nog een wolp in denk ik dus wil niet claimen.
 
Reactiescore
3.586
Tigor duidelijk Ketter of Ketterse.

Toen Cowboy zijn drankje gebruikte vond ze dat we moesten wachten tot iemand Priester zou claimen en we Cowboy erin moesten laten. Terwijl ze zelf Priester zou zijn?

Ze spreekt haarzelf tegen. Maar waarom zouden ze deze wanhoops poging doen.
 
Reactiescore
408
Waarom wilt hier niemand op Tigor stemmen, i don't get it xd

Verwacht 2 slechtjes en als ze slecht is dan was ze dood gevallen door inactiviteit maar als ze goed is dan zou het potje ten einde zijn als ze dood zou vallen
Time houdt niet van een potje zo eindige
 
Reactiescore
1.503
Tigor duidelijk Ketter of Ketterse.

Toen Cowboy zijn drankje gebruikte vond ze dat we moesten wachten tot iemand Priester zou claimen en we Cowboy erin moesten laten. Terwijl ze zelf Priester zou zijn?

Ze spreekt haarzelf tegen. Maar waarom zouden ze deze wanhoops poging doen.
Eerst was Tigor nog geïnfecteerd, je verhaal lijkt mij nu over maatje.
 
Reactiescore
3.586
Jij wilt Niels lynchen, ik heb altijd geleerd om voordeel van de twijfel te geven. Als er iemand een actie doet. (Al voor afgestraft ook).

Dus in dit scenario zie ik atm niels en blond wel als 'goedje'. Gezien er nog geen andere priester is geweest. Of ik ben te naief om dit weer te geloven.

@joker als blond ketter zou zijn en niet volwaardig. Dan telt hij toch niet mee? Dus kunnen we toch beter zoeken naar wel volwaardige slechtjes? Of zie ik dit verkeerd?

@jan1996

En dan zou Tigor nu opeens Priester zijn? Dat geloofd toch niemand, Bappos en Tigor spelen dubbel spel.
 
Bovenaan