[Speeltopic] WvW #358 Lost

Reactiescore
2.196
Welke domme fouten heeft victorious dan gemaakt?

Ik zie hem wel actief meespelen en op zon beetje iedereen kritisch reageren. Lijkt me dat een wolf zoiets niet zou doen toch? Want je legt dan de aandacht op een mogelijk medewolf en op jezelf als je op elke speler kritiek hebt

Een te uitgebreide bm stem. Ik vind t tof hoor, ik zie dat hij er zin in heeft maar het is wel een argument. Zoals ik al zei, het kan ook een enthousiast goedje zijn en ik moedig het alleen maar aan.
 
Reactiescore
447
Na alles bij gelezen te hebben en mijn stem op Speeder toch niks meer uitmaakt en ook niet echt iets opgeleverd heeft gaat mijn keuze ook meer uit naar Legende t.o.v De Sukke of Time atm.
Wat is dit nu voor een grap dan. Niet eens door die stem om mij, maar je gaat nu omdat je ene stem niks uitmaakt op mij stemmen wat ook geen verschil maakt voor de stemming van vandaag? :confused2:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Is dit een reddignsactie last minute door op cowboy te gaan ofzo?
 
Reactiescore
1.014
Sukke is belangrijker dan we denken blijkt..
 
Reactiescore
1.014
Hangt er vanaf of er nog iemand mee volgt. Maar dit kan je in alle 3 de richtingen bekijken.
Hangt er vanaf?? Jij geeft dan de eerste zet om aan te sluiten.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
86
Bm stemming dag 2

e2ef720fd619604f0bdf48fd4741df15.jpg

unaniem werd er terug gestemd om wie de rol als leider moet opnemen, wie de kwaliteiten heeft om het zooitje ongeregeld enigszins op het juiste spoor te houden. Lef kan tonen tegen de wilde beesten op het tropisch eiland.
Jokersbrain krijgt deze grote verantwoordelijkheid toegewezen en de lasten zullen zwaar worden. Kan hij het hoofd koel houden en de overlevenden de juiste ondersteuning bieden?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Onder t mom het maakte toch niet meer uit 0,000001 sec voor DL? ^^

Onder het mom avn ik wou zo lang mogelijk wachten want dit lijkt een reddignsactie en raakte afgeleid 2 min van te voren en was 1 seconde te laat haha
 
Bovenaan