[Speeltopic] WvW #358 Lost

Reactiescore
570
Hij werd enkel door jou verdacht. Maar de lynch gaat steeds redelijk makkelijk en overdag blijft het over dezelfde personen te gaan die dan goedje blijken te zijn
Vergeten dat CI bepalend was voor de lynch van Blaasje. Ik was toen zeker niet de enige. Maakt ook niet uit: mijn punt is dat het onzin is om te zeggen dat de wolven het allemaal wel best vinden.
 
Reactiescore
1.014
Zou erg mooi zijn een derde keer geen lunch haha. Maar realistisch gezien...
En wat voor info wil je er dan uithalen. Gezien een lunch altijd een goedje is…of een welp oid.

Wie hoop je dan? Wie geeft de meeste info volgens jou


Ook al vind ik dit beetje morbide te bespreken voor t potje.
 
Reactiescore
155
Ik zit zoals beloofd even posts terug te lezen van het Jan-Speeder-Anthrax trio. Gaat op mobiel echter niet zo snel en gemakkelijk als ik zou willen.

Speeder en Jan hanteren eenzelfde speelstijl. Zitten al sinds dag 1 te tunnelen op Candiu, het lijkt bijna alsof het een bewuste actie van hen samen is om Candiu eruit te krijgen. Speeder heb ik eerder in het potje al eens benoemd en blijf erbij dat hij vreemd en verdacht speelt.

Materlotti roept werkelijk maar wat namen in het rond, in de hoop dat er iemand volgt. Zette heel snel na de deadline zijn drankje in op Wolv, om er dan achter te komen dat het een nachtactie is. Ik zag echter geen aanleiding om dit drankje ineens zo snel na de deadline op Wolv te gebruiken. Op de een of andere manier komt hij er mee weg.

En dan heb je nog de inactieven zoals Moh en Mali. Ik sluit niet uit dat een van hen wolf is, maar ze plaatsen dusdanig weinig posts dat je daar dus ook erg weinig kan uithalen.

Ik lees alles mee , maar hoe meer ik lees , hoe meer ik in de war geraak
 
Reactiescore
1.014

victorious

Moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
287

Deleted User - 487985514

Guest
Dit is ook mijn probleem, het word smiddags beslist en savonds kan ik jou dan niet normaal pijlen.
maar daar kan ik toch ook niet veel aan doen? Ik ben er overdag gewoon niet en dat weet je zelf ook van het vorige potje.
 

victorious

Moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
287
Hoe spreek ik me tegen? Drankje werkt niet tegen infectie maar heb drankje wel ingezet. Deze gedachtegang is voor een wolf met kennis van de wolf acties;)
Ik dacht dat je insinueerde dat afgelopen nacht Joker is geïnfecteerd, om vervolgens 5 minuten later te zeggen dat je drankje hebt ingezet. Dat bedoelde ik met tegenspreken, maar wellicht interpreteer ik het fout.
 
Reactiescore
2.197
Ik dacht dat je insinueerde dat afgelopen nacht Joker is geïnfecteerd, om vervolgens 5 minuten later te zeggen dat je drankje hebt ingezet. Dat bedoelde ik met tegenspreken, maar wellicht interpreteer ik het fout.

Ik kan drankje ingezet hebben en er was infectie, zelfde effect.
 
Reactiescore
1.014
Ik dacht dat je insinueerde dat afgelopen nacht Joker is geïnfecteerd, om vervolgens 5 minuten later te zeggen dat je drankje hebt ingezet. Dat bedoelde ik met tegenspreken, maar wellicht interpreteer ik het fout.
Dat kan beiden toch?
 
Reactiescore
1.749
ja sowieso al ben je wolf en je krijgt het drankje heb je hem sowieso ingezet om dan nu te roepen van jaa ben bewezen goedje heb drankje gehad maar je kan dus evengoed als wolf je drankje inzetten
 
Bovenaan