[Speeltopic] WvW #358 Lost

Reactiescore
1.014
ik zie wel iets in deze theorie. vooral de samenvatting is erg overtuigend.
Samen met de theorie van Jan moet dit haar wel wolf maken. Tenslotte als 2 mensen het onafhankelijk van elkaar vinden is de kans vrij groot dat het zo is.

Candiu

Oh mocht ik yijdig mijn pc bereiken wil ik wellicht changen
Het feit dat je niet de moeite neemt om het te veranderen, betekent dat het je niks kan schelen. En dat is het hele potje al. Komt dat doordat wij goedjes toch elke weer fout zitten en er voor jou geen noodzaak is?!

Zo niet, dan speel je niet serieus naar je rol.

anthraxxol
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
281
Victorious maar dat is miss ook wel zijn volgstem nu. "Ik vind time verdachter dan Rinske", wie zegt dat een van ons wolf is... met eigen target komt hij niet
Dan lees je mijn posts erna niet. Ik kan nu wel op een van het Candiu-kartel stemmen, maar dat is een stem die werkelijk 0 waarde heeft aangezien die zo kort voor de deadline geen kans maken op de lynch.
 
Reactiescore
3.589
Als ik moet kiezen tussen Time en Rinske ga ik toch ook eerder voor Time. Volgt me al veel heel het potje en is het precies vaak met me eens.

Zo blijf je wel goed onder mijn aandacht vandaan. Is hij goedje dan morgen op Rinske.
 
Reactiescore
412
Nog toevoegend aan mijn post van zojuist over Jan die tunnelt op Candiu. Ik zie hier een kartel ontstaan waarbij nu dus 3 man overtuigd ervan is dat Candiu slechtje is. Jan, Speeder en Anthraxxol. Ik zit nu op mobiel, maar ga zeker bekijken of zij vaker met elkaar op één lijn liggen. De verdenking op Candiu is mijns inziens flauwekul en daardoor zeer verdacht.


Wil zeker niet candiu lynchen vandaag
 
Reactiescore
1.014
Candiu stel antra is wolf, hoeveel info ga je er uit krijgen in vergelijking met bijv ik?
Dat zie ik dan morgen wel weer.

Jij stemt als eerste op Blaasje na dl. Zonder de discussie van de bevindingen van CI.

-dat kan betekenen dat
1 jij al wist dat blaasje wolf was en dus snel stem zetten
2 jij de bevindingen van CI op je netvlies had en dus snel handelde

1 maakt jou wolf in mijn ogen
Maar ik hou vast aan dat het punt 2 is. Vandaar geen stem van mij op jou
 
Reactiescore
2.196
Dan lees je mijn posts erna niet. Ik kan nu wel op een van het Candiu-kartel stemmen, maar dat is een stem die werkelijk 0 waarde heeft aangezien die zo kort voor de deadline geen kans maken op de lynch.

Jij maakt het me ook lastig, er is in principe genoeg tijd. Antra en moh blijven op mij. Antra ging op mij wat sukke zijn ondanks dat hun argument was dat ik medewolf verdedigde, en vica versa. Buiten ik of rinske, wie zie jij als slechtje.
 
Reactiescore
568
Ben het wel eens met wat victorious daarvoor zei en de wolven wss bij de inactiefjes zitten. De lynch gaat iedere dag veel te makkelijk en denk dat het komt omdat de wolven zich tot nu toe geen zorgen hebben hoeven te maken.
Wat is dit voor redenatie? Blaasje vliegt er gisteren behoorlijk optijd uit, werd de dag ervoor zelfs al verdacht. Hoe zouden de wolven daar zich geen zorgen over maken?

Ik denk dat de lynch voor nu richting Time gaat. Mocht hij goedje blijken te zijn, dan moeten we als goedjes eens heel goed naar de dialoog tussen Rinske en Time gaan kijken. Vond Rinske ook erg gepikeerd reageren, beetje hetzelfde zoals Blaasje die uiteindelijk wolf bleek :wink:
 
Reactiescore
568
Ik vertrouw momenteel eigenlijk alleen Candiu een beetje. Ik volg op Antrax deze keer. De lynch op Time gaat zeer bepalend zijn voor de positie van Rinske. Ook de lunch ben ik erg benieuwd naar wat dit ons laat weten.
 
Reactiescore
2.196
Joker geïnfecteerd? Makkelijk denken van ja vandaag ik morgen rinske. 2 dagen vergaan en je kan lekker doorcruisen. Je bent een stuk minder actief opeens.

Mij lynchen, naar mijn mening geeft dit de meeste info
 
Reactiescore
1.014
Ik vertrouw momenteel eigenlijk alleen Candiu een beetje. Ik volg op Antrax deze keer. De lynch op Time gaat zeer bepalend zijn voor de positie van Rinske. Ook de lunch ben ik erg benieuwd naar wat dit ons laat weten.
Benieuwd naar de lunch? Ik hoop dat die er juist niet is,, :rolleyes:
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
281
Jij maakt het me ook lastig, er is in principe genoeg tijd. Antra en moh blijven op mij. Antra ging op mij wat sukke zijn ondanks dat hun argument was dat ik medewolf verdedigde, en vica versa. Buiten ik of rinske, wie zie jij als slechtje.
Ik zit zoals beloofd even posts terug te lezen van het Jan-Speeder-Anthrax trio. Gaat op mobiel echter niet zo snel en gemakkelijk als ik zou willen.

Speeder en Jan hanteren eenzelfde speelstijl. Zitten al sinds dag 1 te tunnelen op Candiu, het lijkt bijna alsof het een bewuste actie van hen samen is om Candiu eruit te krijgen. Speeder heb ik eerder in het potje al eens benoemd en blijf erbij dat hij vreemd en verdacht speelt.

Materlotti roept werkelijk maar wat namen in het rond, in de hoop dat er iemand volgt. Zette heel snel na de deadline zijn drankje in op Wolv, om er dan achter te komen dat het een nachtactie is. Ik zag echter geen aanleiding om dit drankje ineens zo snel na de deadline op Wolv te gebruiken. Op de een of andere manier komt hij er mee weg.

En dan heb je nog de inactieven zoals Moh en Mali. Ik sluit niet uit dat een van hen wolf is, maar ze plaatsen dusdanig weinig posts dat je daar dus ook erg weinig kan uithalen.
 

Deleted User - 487985514

Guest
Wat is dit voor redenatie? Blaasje vliegt er gisteren behoorlijk optijd uit, werd de dag ervoor zelfs al verdacht. Hoe zouden de wolven daar zich geen zorgen over maken?

Ik denk dat de lynch voor nu richting Time gaat. Mocht hij goedje blijken te zijn, dan moeten we als goedjes eens heel goed naar de dialoog tussen Rinske en Time gaan kijken. Vond Rinske ook erg gepikeerd reageren, beetje hetzelfde zoals Blaasje die uiteindelijk wolf bleek :wink:
Hij werd enkel door jou verdacht. Maar de lynch gaat steeds redelijk makkelijk en overdag blijft het over dezelfde personen te gaan die dan goedje blijken te zijn.
 
Reactiescore
3.589
Joker geïnfecteerd? Makkelijk denken van ja vandaag ik morgen rinske. 2 dagen vergaan en je kan lekker doorcruisen. Je bent een stuk minder actief opeens.

Mij lynchen, naar mijn mening geeft dit de meeste info

Familie verplichtingen helaas. Ik doe al ongezellig hier op men gsm.
 
Reactiescore
2.196
Hij werd enkel door jou verdacht. Maar de lynch gaat steeds redelijk makkelijk en overdag blijft het over dezelfde personen te gaan die dan goedje blijken te zijn.

Dit is ook mijn probleem, het word smiddags beslist en savonds kan ik jou dan niet normaal pijlen.
 
Bovenaan