[Speeltopic] WvW #358 Lost

Reactiescore
2.196
Hoewel ik ergens voor blond wil gaan omdat hij het zich er te makkelijk van afmaakt met namen noemen en zijn reden op mij te gaan niet eens klopt

Ga ik voor
Lynch time rood

Zit me toch al het hele potje dwars dat er iets niet klopt en dat hij mij nu beschuldigd van een stem plaatsen buiten lynch slaat nergens op.


En dit viel me overigens ook op. Misschien omdat het om jezelf gaat maar dat je jezelf in het paars zet en dan ook niet erbij melden dat je goedje bent maar in plaats daarvan gewoon even geinig melden dat je een mongool bent.

Jullie mogen me lynchen, morgen Rinske. Ze is 100 procent wolf. Wie gaat zichzelf als die niet hoeft te verdedigen zichzelf verdedigen. Daarnaast boeit de rest van het lijstje je helemaal niks, je hebt er voor vandaag iig een goedkope lynch stem aan overgehouden.

Ook nadat ik zeg dat je niet durft door te pakken, ga je stemmen. ;)
 

Deleted User - 487985514

Guest
Mijn argumenten kloppen wel, je kan zeggen dat het komt omdat je pas laat online kan zijn maar dat maakt het niet minder waar.
Welke argumenten?
Een dubbelgevoel en dat ik Niels verdacht noem omdat hij veel te makkelijk blond met alles volgde en op hem stem ipv op sukke te gaan
 

Deleted User - 487985514

Guest
Ook nadat ik zeg dat je niet durft door te pakken, ga je stemmen. ;)
Gast ik was bezig met reageren en een stem uitbrengen. Dat doe ik iedere keer en heeft echt niks te maken met jou of dat jij zegt dat ik geen stem durf uit te brengen. Ik doe dit iedere ronde , ik lees alles terug en reageer waar ik vind dat ik op moet reageren en plaats daarna een stem.

En mezelf verdedigen terwijl ik dat niet hoef?? Lijkt me toch logisch om dat te doen als iemand een stem op je zet die gebaseerd is op iets wat niet eens klopt.
 
Reactiescore
2.196
Welke argumenten?
Een dubbelgevoel en dat ik Niels verdacht noem omdat hij veel te makkelijk blond met alles volgde en op hem stem ipv op sukke te gaan

Je zei net letterlijk dat je de eerste was wat niet zo was, sukke en niels waren beide goedjes dus als wolf is loop je geen risico.

Je focust je volledig op je eigen verdenking dus ik vraag nu: wie verdenk je.
 
Reactiescore
2.196
Gast ik was bezig met reageren en een stem uitbrengen. Dat doe ik iedere keer en heeft echt niks te maken met jou of dat jij zegt dat ik geen stem durf uit te brengen. Ik doe dit iedere ronde , ik lees alles terug en reageer waar ik vind dat ik op moet reageren en plaats daarna een stem.

En mezelf verdedigen terwijl ik dat niet hoef?? Lijkt me toch logisch om dat te doen als iemand een stem op je zet die gebaseerd is op iets wat niet eens klopt.

In mijn lijstje toen ik die plaatste, waarop moest ik me verdedigen?
 

Deleted User - 487985514

Guest
Je zei net letterlijk dat je de eerste was wat niet zo was, sukke en niels waren beide goedjes dus als wolf is loop je geen risico.
Nee klopt ik was niet de eerste maar een van de eerste en die ook met argumenten kwam waarom ik op hem was gegaan.
Je focust je volledig op je eigen verdenking dus ik vraag nu: wie verdenk je.
En nogmaals logisch toch dat ik eerst op mijn eigen verdenking ga reageren en focussen. Vooral als je een stem op mij zet om een kul reden.

Ik verdenk zo’n beetje iedereen op LB na. Candiu denk ik ook eerder goedje.

Maar wie ik het meest verdacht vind zijn jij , blond en speeder en antraxx omdat het antraxx is en ik bij hem nooit zeker ben.
 
Reactiescore
2.196
Nee klopt ik was niet de eerste maar een van de eerste en die ook met argumenten kwam waarom ik op hem was gegaan.

En nogmaals logisch toch dat ik eerst op mijn eigen verdenking ga reageren en focussen. Vooral als je een stem op mij zet om een kul reden.

Ik verdenk zo’n beetje iedereen op LB na. Candiu denk ik ook eerder goedje.

Maar wie ik het meest verdacht vind zijn jij , blond en speeder en antraxx omdat het antraxx is en ik bij hem nooit zeker ben.

Reageer dan eens op mijn lijstje excl jij
 

Deleted User - 487985514

Guest
2. LB
Goedje maar verdenk hem van g/s en dan de g. Hij was zeker van wbjimo maar met argumenten die hij enkel kon weten als hij de speelstijl
wist. Na een potje is dit niet mogelijk.
Eens. Maar heb niet het idee dat hij g/s is. Anders had hij wel meer verdenkingen richting iemand geplaatst
3. Jan.
Zat 2 dagen op candiu en toen wbjimo duidelijk gezien was, toch maar meelopen op wbjimo. Als ik als goedje Candiu zohard vetcenken ci noemd Candiu blijf ik erop. Waarom switchen..
Geen idee wat ik van Jan moet denken. Tunnelt erg op candiu en als iemand hem daarmee volgt is diegene verdacht voor jan.
4. Materlotti
Door zijn zeggen, hij heeft wolv doodgegooid. Nu weet ik niet of het is omdat candiu, wbjimo (lynch) en wolv gezien waren dat hij als wolf doodsdrankje kreeg en toen een van de mogelijkheden dood maakte om bewezen goedjes te snijden.
Vind ik wolfs spelen, noemt wat namen in de hoop dat anderen hem volgen en verdwijnt weer. En als hij mis zit dan is het even pech maar hij heeft de volgende naam al klaar
6. Candiu
Goedje
Waarschijnlijk wel ja
7. MOH
Geen idee
Die was in het begin nog redelijk actief met noemen wie hij verdenkt maar dat is wat uitgeblazen. Wellicht gewoon geen zin of houdt zich slim op de achtergrond. Maar verdenk hem momenteel iig niet , speelt beetje zoals altijd
8. Anthraxxol
Dubbel gevoel, het is stefan. Zei dat ondanks wat ik of sukke was dat hij sws op de andere ging ondanks dat de theorie was dat ik medewolf zou beschermen. Probeer
Van antraxx weet ik het nooit. Hij speelt hetzelfde als wolf en als goedje dus voor mij is hij altijd een verdachte omdat ik het nooit weet bij hem
9. Victorious
Ik waardeer de moeite die je doet maar samen met wolv zijn dood krijg ik kriebels. Naast het gevoel van teveel je best doen miss wel zie ik je wel als goede kanshebber
Speelt actief mee, maar heb ook net als bij moh het idee dat hij zich wat rustiger is gaan houden qua wie hij verdenkt.
10. Time
Ik ben gewoon een mongool jwz
Deels mee eens ja na vandaag.
11. Jokersbrain
ondanks dat ik je theorieën tever nagedacht vind, heb ik wel goedjes vibe
Speelt hetzelfde als altijd, uitgebreide theorieën en Posts
13. De Legende van het Noorden
Eens iets inhoudends zeggen lijkt me verstandig
Schreeuwt heel veel en zet te makkelijk een meeloopstem op candiu vandaag. Zou zomaar wolf kunnen zijn omdat hij nogal buiten beeld blijft omdat zijn posts toch als trollen en niet serieus worden gezien.
15. Rinske
Dubbel gevoel, aan de ene kant kom je op laatst met een stem die al lynch is maar ik snap dat je werkt en online komt en het al vast staat.
Goedje
18. Mali
Perfecte beginnende wolf maar kan ook Goedje zijn
Te weinig van gezien.
19. Speeder
In begin zit me die opmerking van "kutrol" me nog steeds dwars
Vond die opmerking niet verdacht. Enkel dat hij op candiu blijft pushen vind ik raar
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
281
Ik ga vandaag ook voor Time. Ik vind hem momenteel tochverdachter dan Rinske en daar lijkt de stemming nu tussen te gaan.

Overigens denk ik dat er tussen de inactieven nog wat slechtjes zitten en zich er héél makkelijk van af maken door op de achtergrond te blijven. Onderstaande post van Mohniels is hier een voorbeeld van.

Verder zit ik echt totaal niet in dit potje. Dus ik volg maar.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
281
Ik ga vandaag ook voor Time. Ik vind hem momenteel tochverdachter dan Rinske en daar lijkt de stemming nu tussen te gaan.

Overigens denk ik dat er tussen de inactieven nog wat slechtjes zitten en zich er héél makkelijk van af maken door op de achtergrond te blijven. Onderstaande post van Mohniels is hier een voorbeeld van.
Ahja en Time dus rood dikgedrukt.
 
Reactiescore
2.196
Eens. Maar heb niet het idee dat hij g/s is. Anders had hij wel meer verdenkingen richting iemand geplaatst

Geen idee wat ik van Jan moet denken. Tunnelt erg op candiu en als iemand hem daarmee volgt is diegene verdacht voor jan.

Vind ik wolfs spelen, noemt wat namen in de hoop dat anderen hem volgen en verdwijnt weer. En als hij mis zit dan is het even pech maar hij heeft de volgende naam al klaar

Waarschijnlijk wel ja

Die was in het begin nog redelijk actief met noemen wie hij verdenkt maar dat is wat uitgeblazen. Wellicht gewoon geen zin of houdt zich slim op de achtergrond. Maar verdenk hem momenteel iig niet , speelt beetje zoals altijd

Van antraxx weet ik het nooit. Hij speelt hetzelfde als wolf en als goedje dus voor mij is hij altijd een verdachte omdat ik het nooit weet bij hem

Speelt actief mee, maar heb ook net als bij moh het idee dat hij zich wat rustiger is gaan houden qua wie hij verdenkt.

Deels mee eens ja na vandaag.

Speelt hetzelfde als altijd, uitgebreide theorieën en Posts

Schreeuwt heel veel en zet te makkelijk een meeloopstem op candiu vandaag. Zou zomaar wolf kunnen zijn omdat hij nogal buiten beeld blijft omdat zijn posts toch als trollen en niet serieus worden gezien.

Goedje

Te weinig van gezien.

Vond die opmerking niet verdacht. Enkel dat hij op candiu blijft pushen vind ik raar

Haat dit, laat me aan me eigen twijfelen. Als ik nu lynch ben heb jij wss kans om daarna lynch te zijn en als ik dan fout zit is t dubbel genieten voor ze.

Ik ben het ook volledig met je eens dat er teveel geroepen en weg word gedaan en dat is miss ook wel dat ik me focus op jou.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
281
ik heb even alle berichten van wolfje WBJIMO teruggelezen. hij is eigenlijk vrij passief, stelt veel vragen. maar noemt wel een keer op dat hij “legende verdenkt, maar dat is puur een gevoel”. ik vind dat wel een bijzondere. want mocht legende een wolf zijn, dan had WBJIMO hier al een keer legende verdacht en dat maakt WBJIMO goedje. tevens heeft WBJIMO het heel erg veel over candiu gehad, echt in meer dan de helft van zijn posts. ik schaar deze eigenlijk onder dezelfde categorie als zijn posts over legende.

daarnaast lijken beide nu samen te zweren tegen jan. niet heel gek, want hij speelt echt heel slecht. dat maakt ‘m een gemakkelijk target voor wolfjes die gestuurd willen lynchen om (blijkt jan goedje) daarna met het geldige excuus te komen van “maar hij speelde zo slecht en verdacht”.

tldr: legende en candiu slechtjes.

ik zie wel iets in deze theorie. vooral de samenvatting is erg overtuigend.
Samen met de theorie van Jan moet dit haar wel wolf maken. Tenslotte als 2 mensen het onafhankelijk van elkaar vinden is de kans vrij groot dat het zo is.

Candiu
Nog toevoegend aan mijn post van zojuist over Jan die tunnelt op Candiu. Ik zie hier een kartel ontstaan waarbij nu dus 3 man overtuigd ervan is dat Candiu slechtje is. Jan, Speeder en Anthraxxol. Ik zit nu op mobiel, maar ga zeker bekijken of zij vaker met elkaar op één lijn liggen. De verdenking op Candiu is mijns inziens flauwekul en daardoor zeer verdacht.
 

Deleted User - 487985514

Guest
Haat dit, laat me aan me eigen twijfelen. Als ik nu lynch ben heb jij wss kans om daarna lynch te zijn en als ik dan fout zit is t dubbel genieten voor ze.

Ik ben het ook volledig met je eens dat er teveel geroepen en weg word gedaan en dat is miss ook wel dat ik me focus op jou.
Bedankt ik nu ook twijfelen :)

Ben het wel eens met wat victorious daarvoor zei en de wolven wss bij de inactiefjes zitten. De lynch gaat iedere dag veel te makkelijk en denk dat het komt omdat de wolven zich tot nu toe geen zorgen hebben hoeven te maken.

Al blijf ik je verdacht vinden time ;)

Voor wie was je anders gegaan als ik het niet was?
 
Reactiescore
2.196
Bedankt ik nu ook twijfelen :)

Ben het wel eens met wat victorious daarvoor zei en de wolven wss bij de inactiefjes zitten. De lynch gaat iedere dag veel te makkelijk en denk dat het komt omdat de wolven zich tot nu toe geen zorgen hebben hoeven te maken.

Al blijf ik je verdacht vinden time ;)

Voor wie was je anders gegaan als ik het niet was?

Victorious maar dat is miss ook wel zijn volgstem nu. "Ik vind time verdachter dan Rinske", wie zegt dat een van ons wolf is... met eigen target komt hij niet.

Ding is dat hij wel op nNels begon, wat een move is die je in schijnwerpers zet.
 
Bovenaan