[Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
ga je nu alle rollen in je verdediging stoppen?
Waarom een lievelingetje
 
Reactiescore
276
Die klaagmuur is onzin
Hoe groot is de kans dat iemand een infectiewolf ziet
En weet dat er nog geen infectie is geweest
Als dat gebeurt probeer je toch de infectiewolf te doden voordat de infectie lukt
Er was eergisteren geen lunch, lijkt me toch aanzienlijk dat het door een infectie kwam. En je kan natuurlijk niet kiezen welke soort wolf je er eerst uit haalt.
Als ik een infectiewolf ben
Dan zit er een geïnfecteerde speler in
En een lievelingetje
Waarom een lievelingetje?? Niet dat het veel uitmaakt want dat is geen volwaardig slechtje, dus als we morgen de geïnfecteerde eruit hebben gehaald dan zou het klaar moeten zijn.
De muis weet dat het onzin is
Denk dat joker de muis is
Vermaskerd door de gemaskerde wolf
Maar je hebt nu al een aantal keer geroepen dat gemaskerde wolf de rollen van andere spelers heeft veranderd. Waaronder Xena , triforce en nu joker. Hij kan zijn actie maar 1x gebruiken. En van alle wolven die eruit zijn gegaan was geen van hen een gemaskerde wolf. Dus denk niet die er zelfs maar inzit
 
Reactiescore
408
Er was eergisteren geen lunch, lijkt me toch aanzienlijk dat het door een infectie kwam. En je kan natuurlijk niet kiezen welke soort wolf je er eerst uit haalt.

Waarom een lievelingetje?? Niet dat het veel uitmaakt want dat is geen volwaardig slechtje, dus als we morgen de geïnfecteerde eruit hebben gehaald dan zou het klaar moeten zijn.

Maar je hebt nu al een aantal keer geroepen dat gemaskerde wolf de rollen van andere spelers heeft veranderd. Waaronder Xena , triforce en nu joker. Hij kan zijn actie maar 1x gebruiken. En van alle wolven die eruit zijn gegaan was geen van hen een gemaskerde wolf. Dus denk niet die er zelfs maar inzit

Heb ten eerste gezegd op capri en niet op thiforce

Weet niet wat er wel of niet zit in
 
Reactiescore
408
Klaagmuur dl 4
Dus info was bekend dl 1 2 of 3
Dus dan was infectie voorkomen heel makkelijk
Want dl 1 2 en 3 waren lunchen
Dus onzin
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik waardeer jans inzet tot de laatste minuut om zichzelf nog te redden, net als stefan eigenlijk haha
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Maar deze snap ik ook niet.

Nog even hierop terugkomend, iemand anders enig idee wat we moeten halen uit dat klaagmuur bericht. Iemand op de klaagmuur claimde namelijk een levensdrankje te hebben ingezet of te hebben verpatst wat niet echt inzetten is?
Kan ook een wel een slimme truc izjn van jan (of andere wolf?) om te doen alsof er geen lunch was niet vanwege infectie maar vanwege levensdrankje?
 
Reactiescore
408
Nog even hierop terugkomend, iemand anders enig idee wat we moeten halen uit dat klaagmuur bericht. Iemand op de klaagmuur claimde namelijk een levensdrankje te hebben ingezet of te hebben verpatst wat niet echt inzetten is?
Kan ook een wel een slimme truc izjn van jan (of andere wolf?) om te doen alsof er geen lunch was niet vanwege infectie maar vanwege levensdrankje?

Denk aan een truc van slecht
Zodat iedereen denk dat er een infectie was
En dus een Infectiewolf
 
Reactiescore
1.279
Nog even hierop terugkomend, iemand anders enig idee wat we moeten halen uit dat klaagmuur bericht. Iemand op de klaagmuur claimde namelijk een levensdrankje te hebben ingezet of te hebben verpatst wat niet echt inzetten is?
Kan ook een wel een slimme truc izjn van jan (of andere wolf?) om te doen alsof er geen lunch was niet vanwege infectie maar vanwege levensdrankje?
Erover nadenkend, als dat bericht waar is, kan het alleen door de heks zijn geschreven.

Ik lees het als volgt.

Levensdrankje verpatst de muizenval leeft weer. = De heks heeft zijn of haar levensdrankje kwijt maar blijkbaar leeft daardoor de muizenval. Dit sluit ook aan bij het bericht van Time over de muizenval.

Het tweede stuk: Gisten was geen toeval eentje is er nu geen goedje meer, lees ik als een aanvulling daarop. Het levensdrankje is er niet meer dus de heks heeft de conclusie getrokken dat er dus een infectie is geweest.

Wat denk jij daarvan @Calamus Incendium
 
Reactiescore
1.279
Deadline is geweest. In moh i Trust. Mocht ik er na deze deadline niet meer zijn. Moh maatje je kan het
 
Bovenaan