[Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

Reactiescore
3.586
ik ben klaar met je jokje. Je weet enkel dat ik wolf ben omdat jij er ook 1 bent en slecht/goed bent. Ik heb geen idee wie je goede kant is maar het is echt dubieus hoe jij met je medewolven om gaat.
Je heb geluk gehad dat je op de blaasoor boot kon springen om mij en Xena erbij te lappen maar die rattenval heeft nooit in de wolvenchat gezeten dus echt puur geluk. Maar ik gun jou niks meer toneelspeler.

Het spel is uit.
Voor mij en voor jou.

xd

Als rattenval geluk was denk ik dat Xena echt burger was en jullie er een wolf van gemaakt hebben.

Maar mooi je überhaupt niet ontkent dat je wolf bent. Dan heeft een potentiële verhulling geen nut.
 
Reactiescore
1.707
xd

Als rattenval geluk was denk ik dat Xena echt burger was en jullie er een wolf van gemaakt hebben.

Maar mooi je überhaupt niet ontkent dat je wolf bent. Dan heeft een potentiële verhulling geen nut.

all he can say is xD

xD

Hoe kan xena een burger geweest zijn als er alle nachten lunches waren voor haar dood. het net sluit zich verder.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
ik ben klaar met je jokje. Je weet enkel dat ik wolf ben omdat jij er ook 1 bent en slecht/goed bent. Ik heb geen idee wie je goede kant is maar het is echt dubieus hoe jij met je medewolven om gaat.
Je heb geluk gehad dat je op de blaasoor boot kon springen om mij en Xena erbij te lappen maar die rattenval heeft nooit in de wolvenchat gezeten dus echt puur geluk. Maar ik gun jou niks meer toneelspeler.

Het spel is uit.
Voor mij en voor jou.

Gelooft iemand dit? ;d
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Nja prima als ze g/s zijn gaat ze er toch wel beide uit als we anthraxxol lynchen, mooie laatste poging
 
Reactiescore
276
CI zou de logische geïnfecteerde zijn wegens hij bewezen goedje was.
Ci is geen bewezen goedje , vind hem niet heel verdacht maar bewezen is hij zeker niet. Legende en Kr33log zijn ook volledig uit het zicht van anderen. Infectie zou iedereen dus kunnen zijn. Mocht jan idd infectiewolf zijn maar ik ga even uit van wel
Heeft gisteravond mee zitten lezen maar zich niet met de discussie bemoeit. Wat ik toch wel wat opvallend vind.
Had niks in te brengen dus heb me idd erbuiten gehouden. Was verder ook niet echt een discussie gaande toch? En vond een lynch op anthraxx of Xena beide prima. beide zijn wolf dus was alleen stemmen wie wordt het eerst gelyncht
 
Reactiescore
1.736
Antraxx waarom loog je tegen mij ? Ik heb je vanaf dag 2 ofzo al door maar je bleef ontkennen en liegen.
 
Reactiescore
2.196
Lynch dag 5

Elke gijzelaar had een hekel aan eenden en honden met 3 poten. Die moest dus dood.

Antra was de lynch, hij was:

Wolf
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.196
Lunch dag 5

Gijzelaars gingen kaarten maar de gijzelnemers hadden een pest hekel aan de joker.

Joker was lunch, hij was:

Burger
 
Reactiescore
1.736
Hopppaaaa ik zei het toch. Nu jan eruit ik geloof dat Klaagmuur bericht namelijk wel
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Hopppaaaa ik zei het toch. Nu jan eruit ik geloof dat Klaagmuur bericht namelijk wel

Lekker maat moh, ik geloof het ook wel. Ik denk dat we nog een geinfecteerde zoeken en wss jan dan?
 
Reactiescore
408
Interessant hoopte op een speciale wolf
Dat muizenval claim was duidelijk onzin
Maar die lunch waarom joker
Was slecht bang voor jokers zijn mening
 
Bovenaan