[Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

Reactiescore
86
Lunch dag 1


sddefault.jpg

Alsof het ook nog niet genoeg was voor vandaag
werd ook bappos omgelegd.

hij was
Burger
 
Reactiescore
3.586
CI en Dash zijn mijn top verdachten atm. CI voor reeds aangehaalde argumenten, Dash omdat hij iedereen zowat verplichte om tussen 2 goedjes te kiezen.
 
Reactiescore
3.586
Trouwens nog 'mooi' dat LB zijn schot op materlotti had gezet, ondanks het zeer slecht uitpakt snap ik deze gedachtegang wel.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Jokersbrain

Op deze onzin ga ik gewoon counteren.
 
Reactiescore
1.279
CI en Dash zijn mijn top verdachten atm. CI voor reeds aangehaalde argumenten, Dash omdat hij iedereen zowat verplichte om tussen 2 goedjes te kiezen.
Dat deed ik niet. Lees mijn post opnieuw
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
CI en Dash zijn mijn top verdachten atm. CI voor reeds aangehaalde argumenten, Dash omdat hij iedereen zowat verplichte om tussen 2 goedjes te kiezen.
Trouwens wtf, alsof dash kan weten wie goedjes zijn. Er is maar 1 soort rol die dat weet.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
CI en Dash zijn mijn top verdachten atm. CI voor reeds aangehaalde argumenten, Dash omdat hij iedereen zowat verplichte om tussen 2 goedjes te kiezen.
De stemming en het opbod tussen Matterloti en leaving Behind gaat dermate makkelijk dat de ervaring ons leert ze geen van beide slechtje zijn :)

Mijn ervaring zegt me dat als het zo makkelijk gaat geen van beide wolf is, zeker in de start van het potje. Dan probeer ik iemand eruit te pikken die me opvalt, en mijn oog is op jouw gevallen. Slechtjes zijn afwachtend vaak, de stemming stond al 4-4 ofzo, elke stem die er nog bijkomt heeft enkel impact als de lynch ook slechtje blijkt, indien niet is het gewoon onopvallend mee in de massa gaan. En ik ben verplicht om mee te lopen in the end, anders beken ik geen kleur en houdt ik me buiten de discussie.

Jokersbrain
 
Bovenaan