[Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

Reactiescore
9
Ik ben uiteraard beschikbaar voor BM.

Verder is iedereen die voor Tigors ping op discord iets zei uitermate verdacht. Alvast herinnerd dat het potje is gestart middels de wolvenchat op discord?
 
Reactiescore
1.707
Wat mij op dag 1 al opvalt is dat jokjes vrij inactief is. Evenals jan.
Capri heeft al wolven gevangen maar noemt geen namen erg verdacht
 
Reactiescore
1.279
Ik ben uiteraard beschikbaar voor BM.

Verder is iedereen die voor Tigors ping op discord iets zei uitermate verdacht. Alvast herinnerd dat het potje is gestart middels de wolvenchat op discord?
Gelieve kennis te nemen van mijn post eerder hier in het topic wolfke
 
Reactiescore
48
Mijn bm stem gaat dit x naar jan1965
wie ik op rood zet bepaal ik later ik moet daar nog over nadenken
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
112
Je vond jezelf toch ongeschikt als bm
Zeer zeker :-D Maar dat is een voor volgende potjes he, en wie weet gingen er toch mensen op mij stemmen :) Ik zou de beste, maar toch weer slechtste burgemeester ooit zijn :cool:
 
Reactiescore
3.586
Zeer zeker :-D Maar dat is een voor volgende potjes he, en wie weet gingen er toch mensen op mij stemmen :) Ik zou de beste, maar toch weer slechtste burgemeester ooit zijn :cool:

Zulke vragen kan je ook gewoon in de Wolvenchat stellen. Of wouden ze je niet helpen?
 
Reactiescore
397
Hahaha hoe lul ik mezelf hier nog uit? :tongue:

Nee, het is mijn eerste potje. Lynch moet het zijn dan denk ik?

Leaving Behind

Nooit leuk om te stemmen op een beginnende speler, maar hier kan ik niet omheen. Deze post interpreteer ik als 'het is geen typefout maar ik heb me vergist en ik dacht dat de lynch de lunch heette'. Er wordt namelijk door xena duidelijk gevraagd of het een typefout is en je vraagt hier of het dan lynch moet zijn.

Dit kan natuurlijk maar ik vraag me dan af hoe je erbij komt dat er voor 'lunch' gestemd wordt. In de beginpost van Tigor wordt het woord lunch enkel vermeld naast 'infectie' in de dag volgorde en daarnaast in de rollen waarbij het vrij duidelijk is dat dit een actie voor de wolven is. In het topic is het woord lunch daarnaast nog helemaal niet vermeld geloof ik. Ik ben daarom erg benieuwd hoe deze 'vergissing' tot stand komt. Ik kan bijvoorbeeld bedenken dat je dit in de wolvenchat hebt gelezen waar er vaak wordt overlegd over de lunch.

Edit: Zelfs in het inschrijftopic waar LB zich inschrijft wordt het woord lunch niet gebruikt. Enkel CI zegt daarin het volgende (zie dikgedrukt): 'Iedereen moest een keer beginnen, het is tevens zeer makkelijk. Elke avond stem je iemand weg die je vermoedt dat wolf is. Je krijgt vantevoren een rol. Sommige rollen hebben krachten die tips kunnen geven van de wolven. Wolven kunnen elke avond in dm een lucn doorgeven. Etc etc gwn inschrijven maatje.;
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan