Wvw 348

Reactiescore
1.804

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
In de 2 potjes dat ik terugben, was dash steeds goed bezig, dus ik vertrouw hem mijn stem toe.
valt me nu op dit; dash en mike die beiden tegen mij ingaan om reactie uit te lokken, en mike die dash als bm stemt. Hier lijkt iets niet pluis?

mike vet rood
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Jullie hebben nog maar een paar uur om mij over te halen op een wolf te stemmen vriendjes
 
Reactiescore
723
valt me nu op dit; dash en mike die beiden tegen mij ingaan om reactie uit te lokken, en mike die dash als bm stemt. Hier lijkt iets niet pluis?

mike vet rood
Dash heeft goed gespeeld vorige rondes, dus niets vreemd aan. Weg met je stem dus.

Zelf zou ik gaan voor anthrax vandaag. Lijkt me tussen de mazen van het net heen te slippen.
De beste keuze voor mij tussen rob, bappos, nonkel en anthrax zelf.
hoezo lieg ik

ik zeg als jullie beiden op mij stemmen stem ik op een van jullie

maar Miketijger kwam zijn afspraak niet na bijzonder dat je mij nu in het verdomhoekje probeert te zetten
Je stemt op moh die niet eens op jou stemt. Leuke waarheid dan toch. Was meer als trol bedoeld die opmerking om wat los te krijgen. Blijkt precies toch te werken.
 
Reactiescore
1.014
hoezo lieg ik

ik zeg als jullie beiden op mij stemmen stem ik op een van jullie

maar Miketijger kwam zijn afspraak niet na bijzonder dat je mij nu in het verdomhoekje probeert te zetten

Dash heeft goed gespeeld vorige rondes, dus niets vreemd aan. Weg met je stem dus.

Zelf zou ik gaan voor anthrax vandaag. Lijkt me tussen de mazen van het net heen te slippen.
De beste keuze voor mij tussen rob, bappos, nonkel en anthrax zelf.

Je stemt op moh die niet eens op jou stemt. Leuke waarheid dan toch. Was meer als trol bedoeld die opmerking om wat los te krijgen. Blijkt precies toch te werken.

Dit gaat zn eigen leven lijden..

Nonkel reageert na bappos en jou Mike. Vandaar zijn woordkeuze nu “jullie beiden”.

Terwijl ik het ook eerst opvatte als “wie dan ook”.

Maar BM is moh geworden. Dus deze discussie is dan nu denk wel nutteloos.
 
Reactiescore
1.014
valt me nu op dit; dash en mike die beiden tegen mij ingaan om reactie uit te lokken, en mike die dash als bm stemt. Hier lijkt iets niet pluis?

mike vet rood
Misschien omdat jij altijd snel hapt?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Misschien omdat jij altijd snel hapt?
Met ijzersterke verdediging elk potje, dus wat haal je eruit buiten jezelf verdacht maken???
 
Reactiescore
723
Dit gaat zn eigen leven lijden..

Nonkel reageert na bappos en jou Mike. Vandaar zijn woordkeuze nu “jullie beiden”.

Terwijl ik het ook eerst opvatte als “wie dan ook”.

Maar BM is moh geworden. Dus deze discussie is dan nu denk wel nutteloos.
Ik vatte het ook op als wie dan ook.

Déjà vû'ke
 
Reactiescore
1.707
gij wil alleen maar op mij als counterstem miketijger maar ik heb je wel door. wat zeg ik; zelfs gevangen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
mike stop met wolfs spelen als je goedje bent svp dit is spelbederf
 
Reactiescore
1.804
is dit een reddingsactie op materlotti????
 
Reactiescore
1.279
valt me nu op dit; dash en mike die beiden tegen mij ingaan om reactie uit te lokken, en mike die dash als bm stemt. Hier lijkt iets niet pluis?

mike vet rood
Valt me ook op dat mike (rood) mij probeert te paaien. Zint me niet.
 
Bovenaan