Wvw 348

Reactiescore
1.733
Eerste wolf eruit dankzij mijn burgermeesterschap.

Hoezee hoezee hoezee
 
Reactiescore
1.804
Ik zit te denken aan jou. Vorige potjes heb je ons allemaal in de maling genomen.
het klopt dat ik de voorbije ronden weergaloos speelde
ik zeg je zelfs meer ook deze ronde zal ik dat doen
echter deze keer wel aan de zijde van de goedjes!!
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
ok mooi als jullie op mij stemmen zal ik op een van jullie stemmen
Dit was dus in de breedste zin van t woord.

Met valse beloftes beginnen is niet oke heh ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.804
rob zeer verdacht net als materlotti overigens
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Idd mike breng eens wat leven in de brouwerij wie verdenk jij
 
Reactiescore
1.286
potje zit nog een beetje op slot ja, enige inhoudelijke vraag die ik momenteel kan stellen is deze:

Hoe komt het dat @Rob. @mohniels1 al voor alles weten dat chmegers banned is. verder opvallend dat @nonkel jos hier overheen leest.
weinig nog om op te gaan, maar verder nog niks zinnigs hier. dus hoor het toch graag.

Vooral van @Rob., lijkt me toch niet aannemelijk dat je voor de lol op chmegers zijn profiel kijkt?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
potje zit nog een beetje op slot ja, enige inhoudelijke vraag die ik momenteel kan stellen is deze:

Hoe komt het dat @Rob. @mohniels1 al voor alles weten dat chmegers banned is. verder opvallend dat @nonkel jos hier overheen leest.
weinig nog om op te gaan, maar verder nog niks zinnigs hier. dus hoor het toch graag.

Vooral van @Rob., lijkt me toch niet aannemelijk dat je voor de lol op chmegers zijn profiel kijkt?
Ik lees wel eens een topicske op dit forum en dan staat er gewoon onder zijn naam.dat hij banned is???
 
Reactiescore
1.733
potje zit nog een beetje op slot ja, enige inhoudelijke vraag die ik momenteel kan stellen is deze:

Hoe komt het dat @Rob. @mohniels1 al voor alles weten dat chmegers banned is. verder opvallend dat @nonkel jos hier overheen leest.
weinig nog om op te gaan, maar verder nog niks zinnigs hier. dus hoor het toch graag.

Vooral van @Rob., lijkt me toch niet aannemelijk dat je voor de lol op chmegers zijn profiel kijkt?
Als je meer leest kan je ergens hebben gelezen dat ik het schandalig vind dat hij is gebant. Paar dagen terug wss w87
 
Bovenaan