[Speeltopic] WvW #346

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Tis toch waar he, Jan claimt dus valt dood ben jij next in line
Aangezien ik van mezelf weet dat ik goedje bent hebben vooral wolven er baat bij dat er op 1 dag hierdoor 2 goedjes doodgaan?

Overigens claimde hij na dl dus dit lijkt me sterk
 

Deleted User - 487963986

Guest
Lynch 1

Jan wordt lynch

hij was
Zondebok:

@jan1996 geef jij nog even door welke spelers morgen hun stemrecht verliezen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Lunch 1

Sad enough met het verlies van onze lynch,

Laat ook rover ram het leven hij was

zilverbloed
.


Graag wil ik toch even een kleine mededeling maken.

Het is niet fijn om de posts te lezen met verwijten, nare woorden. Ik denk zelfs dat mijn kinderen in de opvang dit beter onder controle hebben dan sommige andere hier.

Ik vind het enorm fijn om een potje te leiden, en het te volgen in de posts. Maar dit verziekt wel een beetje de sfeer hier.
Speel naar hoe de instellingen zijn en graag ook gewoon de aandacht dat we beleefd en respectvol zijn naar elkaar toe.

Alsook jammer dat er weinig gestemd is. Ik kan momenteel niet taggen laptop is leeg, maar bij de volgende lynch geen stem is gelijk aan doodvallen.

Mijn stemming is de laatste tijd al niet optimaal, en hier vond ik altijd het plezier, en de rust die ik kon gebruiken. Maar momenteel een beetje weg vind ik persoonlijk.

Hopelijk kan ik rekenen op een fijnere dag 2. Zoniet dan betwijfel ik nog eens te leiden of mits het te erg word laat ik het potje stoppen.

Sidenote:

Kleine rechtzetting mtb tot de lunch.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik moet nog steeds wel zeggen dat het me totaal niet lekker zit dat je de spelleider er op aanstuurde om vandaag ipv 1, 2 doden te krijgen dmv de lynch.
 
Reactiescore
1.707
Lunch 1

Sad enough met het verlies van onze lynch, maar dit was de
nacht.


Graag wil ik toch even een kleine mededeling maken.

Het is niet fijn om de posts te lezen met verwijten, nare woorden. Ik denk zelfs dat mijn kinderen in de opvang dit beter onder controle hebben dan sommige andere hier.

Ik vind het enorm fijn om een potje te leiden, en het te volgen in de posts. Maar dit verziekt wel een beetje de sfeer hier.
Speel naar hoe de instellingen zijn en graag ook gewoon de aandacht dat we beleefd en respectvol zijn naar elkaar toe.

Alsook jammer dat er weinig gestemd is. Ik kan momenteel niet taggen laptop is leeg, maar bij de volgende lynch geen stem is gelijk aan doodvallen.

Mijn stemming is de laatste tijd al niet optimaal, en hier vond ik altijd het plezier, en de rust die ik kon gebruiken. Maar momenteel een beetje weg vind ik persoonlijk.

Hopelijk kan ik rekenen op een fijnere dag 2. Zoniet dan betwijfel ik nog eens te leiden of mits het te erg word laat ik het potje stoppen.
behalve een like wil ik ook graag een 'knuffel' geven
 
Bovenaan