[Speeltopic] WvW #346

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
559
ik post het nu al:
'wat speelde ik dit potje weer goed,
haalde er weeral de ene na de andere wolf uit
zonde dat dit niet leid tot een overwinning
enige dat jullie moesten doen was me volgen naar de overwinning'

visionair
daarom stel ik voor dat jullie mij vandaag opnieuw volgen.

ik waarschuw iedereen nu al: zeer goed mogelijk dat de slechtjes maar één keer een goedje gelyncht krijgen en het spel is voorbij.
Vandaar zie ik het ook goed gebeuren dat er vandaag een slechtje, bijvoorbeeld dash, één van zijn medeslechtjes te grabbel gooit,
om op die manier vertrouwen te winnen en de lynch van de dag erna te onlopen. Trap hier aub niet in.
Mijn inziens zijn er nog minimaal drie slechtjes

Deze zijn (zonder het topic werkelijk weer doorgenomen te hebben, vanavond kom ik met uitsluitsel)
- time
- dash
- moh
 
Reactiescore
559
overigens is het ook goed mogelijk dat er nog dat neutraaltje inzit dat er tien mensen moet uitwerken.
we kunnen daar echter geen rekening mee houden vrees ik want een dag géén slechtje lynchen is einde spel
 
Reactiescore
277
overigens is het ook goed mogelijk dat er nog dat neutraaltje inzit dat er tien mensen moet uitwerken.
we kunnen daar echter geen rekening mee houden vrees ik want een dag géén slechtje lynchen is einde spel
Die laten we over aan slecht. Dat zij een mogelijk neutraaltje maar lunchen
 
Reactiescore
277
Trouwens, wat is de theorie dat ik rover ram wel zou lunchen? Ik zie niet in wat het punt is met zijn lunch?
 
Reactiescore
277
Kleine kink in jouw analyse Dash: Je zet buiten jezelf 5 spelers op goed terwijl we met 8 levenden zijn. Time en Simeco gaan niet samen de laatste twee wolfjes zijn.

Als je gisteren naar de lynchstemmen kijkt zie je dat zowel Joker als Time in het begin meespringen met de stemmen op Simeco. Ik zie daar eerlijk gezegd geen slechtje zitten bij hem.

Eerder bij Mike of Moh nog, maar jij kan het zelf ook prima zijn. Lynch 2 switchte je op een perfect moment van Joker af om op Mike te gaan stemmen. Op dat punt hadden er nog late stemmen kunnen komen op Joker waardoor hij een gelijkspel zou maken met Bappos. Ik denk tbh dat jij samen met Time sowieso nog wolfje bent en ik verwacht hier dat Mike een 3e kan zijn.
 
Reactiescore
1.277
Als je gisteren naar de lynchstemmen kijkt zie je dat zowel Joker als Time in het begin meespringen met de stemmen op Simeco. Ik zie daar eerlijk gezegd geen slechtje zitten bij hem.

Eerder bij Mike of Moh nog, maar jij kan het zelf ook prima zijn. Lynch 2 switchte je op een perfect moment van Joker af om op Mike te gaan stemmen. Op dat punt hadden er nog late stemmen kunnen komen op Joker waardoor hij een gelijkspel zou maken met Bappos. Ik denk tbh dat jij samen met Time sowieso nog wolfje bent en ik verwacht hier dat Mike een 3e kan zijn.
Uitgaande van nog een wolf ja, maar eerst eens de rol van time weten. Dat bepaalt m.i. veel.
 
Reactiescore
1.804
goed nieuws vrienden het festival gisteren was fantastisch
ik merk dat ik nog leef dat is heel fijn maar kan iemand me weer even bijpraten?
 
Reactiescore
277
goed nieuws vrienden het festival gisteren was fantastisch
ik merk dat ik nog leef dat is heel fijn maar kan iemand me weer even bijpraten?
Consensus is dat Time slechtje is: Eens of niet?

En als je verder naast Time een wolfje moest aanwijzen, welke keuze valt daar dan voor jou?
 
Reactiescore
277
Om de lunch op achtereenvolgens rover ram en nonkel jos.
En waarom zouden jullie dit niet doen? Is wel heel makkelijk om te zeggen en daarmee jezelf vrij te pleiten niet? Zelfde voor Moh. Ik geloof niet dat je als goedje om zo'n simpele reden iemand volledig vrij gaat pleiten van wolf zijn. Ten eerste omdat je (bijna) nooit alleen wolf bent en dus niet alleen de lunch bepaalt en ten tweede omdat je, stel diegene is wel alleen wolf, nooit 100% zekerheid hebt van de gemaakte keuzes als goedje. Ik vind mensen lynchen of vrijspreken op basis van lunches echt bs.
 
Reactiescore
1.733
En waarom zouden jullie dit niet doen? Is wel heel makkelijk om te zeggen en daarmee jezelf vrij te pleiten niet? Zelfde voor Moh. Ik geloof niet dat je als goedje om zo'n simpele reden iemand volledig vrij gaat pleiten van wolf zijn. Ten eerste omdat je (bijna) nooit alleen wolf bent en dus niet alleen de lunch bepaalt en ten tweede omdat je, stel diegene is wel alleen wolf, nooit 100% zekerheid hebt van de gemaakte keuzes als goedje. Ik vind mensen lynchen of vrijspreken op basis van lunches echt bs.
Ik had die lunch nooit goedgekeurd.

Alleen snap ik niet waarom dat Dash vrijpleit ? Hij heeft niks met Rover ram en is vaak in de clinch met nonkel dus ik zie Dash er wel voor aan om hen gewoon te lunchen.
 
Reactiescore
1.804
Consensus is dat Time slechtje is: Eens of niet?

En als je verder naast Time een wolfje moest aanwijzen, welke keuze valt daar dan voor jou?
ik wil het daar gerust mee eens zijn maatje
ik zit niet zo goed in het potje dus heb me vooralsnog beperkt tot volgen
om op je tweede vraag te antwoorden zal ik zo dadelijk nog even moeten terug lezen
 
Bovenaan