[Speeltopic] WvW #346

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.804
anthraxxol heeft er kijk op zoveel is duidelijk?
 
Reactiescore
1.707
Jan was zo zelfverzekerd over zijn theorie dat iets liken en niet posten wolfs was maar nu krabbelt hij terug. dit is echt wolvengedrag.
 
Reactiescore
405
Jan was zo zelfverzekerd over zijn theorie dat iets liken en niet posten wolfs was maar nu krabbelt hij terug. dit is echt wolvengedrag.

Heb het irritant genoemd
Heb het niet gekoppeld aan het gedrag van een wolf
Maar ben wel blij met de reacties die er op kwamen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
dit is inderdaad correct jan
 
Reactiescore
1.468
Een deel van de deelnemers hebben nog niks gepost
Zie wel dat iemand wat heeft geliket maar niks gepost
Vind dat vreemd
K heb vandaag niet veel tijd gehad ivm werk, maar ik denk dat de mensen die wel hebben gepost ook niet per se heel veel bijdroegen.

Je kunt beter kijken naar inhoudelijke bijdragen dan naar hoeveelheid posts, want een slechtje kan zo veel posten als ie zelf wil, zo lang ie maar niet verdacht word.

Bloodwolf ging trouwens wel makkelijk die lynchstem praten.


Tegelijk is t wel wolfs om een balonnetje op te laten en vervolgens niet door te durven zetten zoals Bappos aanhaalt, maar Bappos gaat daar dan weer veel te makkelijk mee aan de haal.

Bappos voor nu. Meer gevoel dan wijsheid
 
Reactiescore
1.498
K heb vandaag niet veel tijd gehad ivm werk, maar ik denk dat de mensen die wel hebben gepost ook niet per se heel veel bijdroegen.

Je kunt beter kijken naar inhoudelijke bijdragen dan naar hoeveelheid posts, want een slechtje kan zo veel posten als ie zelf wil, zo lang ie maar niet verdacht word.

Bloodwolf ging trouwens wel makkelijk die lynchstem praten.


Tegelijk is t wel wolfs om een balonnetje op te laten en vervolgens niet door te durven zetten zoals Bappos aanhaalt, maar Bappos gaat daar dan weer veel te makkelijk mee aan de haal.

Bappos voor nu. Meer gevoel dan wijsheid
Dus je bent het eens met mijn visie op zowel Jan als Bloodwolf en daarom stem je op mij?
Zeer vreemd Johan
 
Bovenaan