[Speeltopic] WvW #346

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Ik doel vooral op het feit dat wie de fuck Rover Ram nou luncht dag 1. Dit lijkt me een actie voor een JB, .Time of Rinske. Misschien zelfs een Dash. Stelletje sportievelingen. In de mogelijke medewolven van Stefan staat enkel Dash hiervan nu jullie meestemmen op Anthraxxol. Heb overigens het gevoel dat er amper speciale rollen in het spel zitten, wellicht burgers/zilverbloedjes/infectiewolven.
Als het vanuit sportief oogpunt ging dacht ik vooral aan time/rinske/rob. Denk echter niet dat rinske wolf is atm en rob nouja, rip.

Maar er kunnen meer situaties ziin waarom hij lunch was
 
Reactiescore
276
Ik doel vooral op het feit dat wie de fuck Rover Ram nou luncht dag 1. Dit lijkt me een actie voor een JB, .Time of Rinske. Misschien zelfs een Dash. Stelletje sportievelingen. In de mogelijke medewolven van Stefan staat enkel Dash hiervan nu jullie meestemmen op Anthraxxol. Heb overigens het gevoel dat er amper speciale rollen in het spel zitten, wellicht burgers/zilverbloedjes/infectiewolven.
Geen idee. Maar er waren een aantal spelers die vermoeden of wisten dat Rover een dubbel account was dus dat hij werd geluncht vind ik niet heel vreemd.
Ik ben geen wolf ks, heb gisteren geprobeerd Rob te redden door op iemand te gaan van wie ik wel vermoed dat hij ook wolf is en anderen proberen mee te wisselen
 
Reactiescore
723
Ik kan mij zo morgen al inbeelden.
Nu allemaal op anthrax gaan en dan morgen daarin kijken naar meestemmers van wolven. Komaan mannen dat zie ik zelfs.

Ik blijf op dash en heb mijn oog al op een volgend persoon, maar jullie houden het liever op 1 lijn momenteel. Morgen neem ik even mijn pc erbij.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Ik kan mij zo morgen al inbeelden.
Nu allemaal op anthrax gaan en dan morgen daarin kijken naar meestemmers van wolven. Komaan mannen dat zie ik zelfs.

Ik blijf op dash en heb mijn oog al op een volgend persoon, maar jullie houden het liever op 1 lijn momenteel. Morgen neem ik even mijn pc erbij.
Zeg gerust alvast wie
 
Reactiescore
723
En evt KS die nu iedereen bijeen probeert te scharen onder een soort consensus, maar zelf zo niet lijkt door te bijten.
 
Reactiescore
1.736
Geen idee. Maar er waren een aantal spelers die vermoeden of wisten dat Rover een dubbel account was dus dat hij werd geluncht vind ik niet heel vreemd.
Ik ben geen wolf ks, heb gisteren geprobeerd Rob te redden door op iemand te gaan van wie ik wel vermoed dat hij ook wolf is en anderen proberen mee te wisselen
Rover is geen dubbel account
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Ik vind dat chmegers best manipulatief bezig is in slechte zin dan.
Chmegers komt uiteindelijk toch het meeste over als iemand die graag het potje wil winnen als goedje die het totaal niet meer weet.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Noah wie denk jij, denk dat jij beste in potje zit en waarvan ik überhaupt argumenten zie geven.
Ik heb echt geen idee dit potje. Zie niemand posts maken waar ze heel ergs wolfs posten vooralsnog genoeg om me te overtuigen.

Ja dash eigenlijk een paar keer.

Maar verder hebben we gewoon niets om mee te werken op die onzin over ram en verkeerde lunch na maar daar enkel blind op staren heeft nog niet echt gelukt.

Jammer dat bloodwolf niet gepost heeft vandaag maargoed gezien de zaterdag en het weer kan je hem daf niet kwalijk nemen.

Voorlopig zijn er 2 die ik redelijk vertrouw maar uit nood en ik begun toch te denken dat chmegers net zo wanhopig een goedje ie als ik en het niet weet.
 
Reactiescore
1.707
timeforplanb ks en kalemus zijn sowieso alle 3 slecht. manipuleren en bedriegen de boel en arme mensjes zoals rinske trappen er met open ogen in
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Moh en/of anthraxxol nog even online komen om lunch te checken na nacht 1?
 
Bovenaan