[Speeltopic] WvW 344

Deleted User - 487963986

Guest
let op want als je inactief bent denkt iedereen direct dat je wolf bent of peren ze je eruit zoals ik nu net teruglees een paar pagina's terug

altijd makkelijk om een inactiefje eruit te gaan pleuren hoor killingspree, joker, etc --> minstens een wolfje daartussen

Hetzij zo dan :)

Ik kon er vandaag gewoon niet de energie in opbrengen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Tis precies zoals het er staat.
Geen lunch = inactieve wolf.
Wel lunch = actieve wolf.

Of ben jii zo iemand die alles per ronde anders verdraait dat het je beter uitkomt.

Maar ik zal wel even een wolf vangen vandaag immers moeten we die vangen ipv goedjes zoals ik dus al 3x heb gedaan

Wait wat bedoel je hiermee? Dat je dit potje al 3 goedjes hebt gevangen?

Combino zo klaar als een klontje, vond ‘m gister al verdacht over komen maar nu blijkt dat een slechte raaf waarschijnlijk invloed heeft gehad op de stemming -en dus die noodzaak zag combino te redden- vallen alle puzzelstukjes samen.

Volgensmij hoef je als raaf natuurlijk niet persé twee extra stemmen te zetten. Daarnaast, en dat is belangrijk: is de goede raaf uitgesloten. Zie de volgende zin: "Deze extra stemmen worden alleen bekend gemaakt, wanneer de desbetreffende speler gelyncht wordt.". De goede raaf heeft dus niks gedaan, de slechte raaf 100% zeker wél (anders was het 7-7 oid). Waarom zou je dat doen? Enige reden die ik kan bedenken is omdat er 0 risico aan kleeft voor de slechte raaf zelf en het heft in eigen handen wil nemen. Maar waarom dat laatste als je van beide lynches de rol niet weet? Waarom zou je het dan niet gewoon op z'n verloop laten. Ik ben er echt bijna volledig van overtuigd dat dit een reddingsactie was van Combino. In combinatie met zijn posts op dag 1 -heb ik al uitgelegd- denk ik dat we hier gewoon een slechtje te pakken hebben.

Holy shit jij praat nog krommer dan mijn breiwerk.

Een goeie raaf hóeft geen stemmen te zetten .. maar waarom zou een raaf niet gewoon altijd z'n stemmen inzetten? Immers mag hij dat elke dag. Als goeie raaf zou ik gewoon vanaf dag 1 m'n stemmen gebruiken, dan weet ik iig zeker dat de goedjes stemmen nog meer overwicht hebben op de wolven.

Jij hebt hier blijkbaar voorkennis dat de slechte raaf op Candiu heeft gestemd (zie dikgedrukte zin) en concludeert daardoor dat de goeie raaf niets heeft gedaan (of er niet in zit). Speeder

Mocht Combino straks goedje blijken (wat me eigenlijk niet eens zou verbazen, gaat wel heel makkelijk vandaag) dan ben jij sws wolfje.

Rob negeert mij weereens.
Ik heb zeker 6 argumenten dat hij wolf is, maar ze benoemen zal bij hem alleen maar uitlokken en krijgt een simpele reactie zoals het tot nu toe is geweest.

De andere wolven zijn denk ik:
Rinske
blond
Capricorno

lol

wacht, waarom gaat iedereen voor combino? er kan toch ook een normale raaf zijn

Ik zit mezelf dit ook af te vragen.

Als ik het goed begrijp, zegt men het volgende:

De raaf zette stemmen op Candiu, dus heeft Combino gered.
Maar .. een goeie raaf kan ook gewoon stemmen zetten op Candiu? En niemand die zegt dat er sowieso een slechte raaf in zit. Misschien zit er alleen een goeie raaf in. Daar hoop ik eigenlijk op want slechte raaf heeft heel veel invloed, zeker in de eindfase. Stel dat de wolven al bijna de meerderheid hebben én slechte raaf, dan kunnen ze de hele stemming naar hun hand zetten.
 
Reactiescore
3.584
@JokersBrain je hebt combino doorgestreept, heb je iemand anders op het oog of vind je combino niet meer verdacht? Want gisteren zat je twijfelen tussen hem en Candiu dus wat is er nu opeens veranderd

Mijn theorie klopte niet meer wegens onoplettendheid dus bij voorbaat men stem weer weggehaald. Maar bij nader inzien niet tot nieuwe inzichten gekomen dus ik volg toch terug mee op Combino voor wat het nog waard is.

We zien na de DL wel of we er iets kunnen uithalen. Ik lees het potje dan nog wel eens door en zie of er nog iets opvallend gebeurd is. DL nadert, wil gaan eten dus nu geen tijd meer voor.

let op want als je inactief bent denkt iedereen direct dat je wolf bent of peren ze je eruit zoals ik nu net teruglees een paar pagina's terug

altijd makkelijk om een inactiefje eruit te gaan pleuren hoor killingspree, joker, etc --> minstens een wolfje daartussen

Ik nam het juist voor je op in deze.
 
Reactiescore
276
Mocht Combino straks goedje blijken (wat me eigenlijk niet eens zou verbazen, gaat wel heel makkelijk vandaag) dan ben jij sws wolfje.
Gaat idd wel makkelijk, lijkt niet alsof er iets van reddingsactie is. Maar wellicht omdat hij niet meer te redden is ?

Waarom niet meer op Rob ?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Gaat idd wel makkelijk, lijkt niet alsof er iets van reddingsactie is. Maar wellicht omdat hij niet meer te redden is ?

Waarom niet meer op Rob ?
waarom wel
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
LYNCH

Stemming:

Capri - Speeder
Bappos - Rob
Combino - Rob
KS - Materlotti
De rest - Combino
Het lijkt me dus duidelijk dat Combinbro vandaag het spel moet verlaten. Zijn rol blijft echter een MYSTERIE.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
LUNSJ

De wolven hadden het gemunt op LAILA en aten haar bovendien ook nog eens op. Ook laila moet het spel bij deze verlaten. Haar rol komen jullie ook niet te weten mvgkes. (of vraag me er lief om in DM).
 
Bovenaan