[Speeltopic] WvW 344

Reactiescore
986
verhullende wolf mag slechts éénmaal ingrijpen, dus combinooke zal wel wolf geweest zijn zeker
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik ga er ook vanuit dat combino wolf was, zijn reactie achteraf bevestigd het enkel
 
Reactiescore
1.271
verhullende wolf mag slechts éénmaal ingrijpen, dus combinooke zal wel wolf geweest zijn zeker
Denk ik wel ja, maar mogelijk wordt er zand in onze ogen gestrooid. Denk 2 opties van rol als hij slecht is waarvan slecht graag heeft dat wij het niet weten. Raaf en infectiewolf.
 
Reactiescore
986
als combinooke wolf is dan is er wss een slechte raaf in het spel die candiu eruit gepeerd heeft

ofwel wil de verhullende wolf ons laten denken dat er een slechte raaf is terwijl er geen is? maar dat lijkt mij weinig nuttig?
 

Deleted User - 487963986

Guest
als combinooke wolf is dan is er wss een slechte raaf in het spel die candiu eruit gepeerd heeft

ofwel wil de verhullende wolf ons laten denken dat er een slechte raaf is terwijl er geen is? maar dat lijkt mij weinig nuttig?

Maar weet een slechte raaf de wolven? Want dat staat nie bij de instellingen.
 
Reactiescore
397
Maar weet een slechte raaf de wolven? Want dat staat nie bij de instellingen.
Ja, is gevraagd door Jan.

Denk ik wel ja, maar mogelijk wordt er zand in onze ogen gestrooid. Denk 2 opties van rol als hij slecht is waarvan slecht graag heeft dat wij het niet weten. Raaf en infectiewolf.
Elke wolf rol is waard om te verhullen toch? Combino zijn reactie oogt overigens wel alsof hij slechtje was zoals iemand al opmerkte.

Simeco
 
Reactiescore
559
LUNSJ

De wolven hadden het gemunt op LAILA en aten haar bovendien ook nog eens op. Ook laila moet het spel bij deze verlaten. Haar rol komen jullie ook niet te weten mvgkes. (of vraag me er lief om in DM).
nou ja zeg :O
kunnen jullie wel terwijl ik in de bios zat :(
 
Reactiescore
1.485
Ik heb er nog even over nagedacht en Rob is waarschijnlijk geen wolf.

Mits combino dus wolf is, zitten de wolven tussen de niet stemmers op combino op dag 1 en die moeten we langs de latere stemmers op combino gisteren leggen.
Ik hoop hier straks tijd voor te hebben.
 
Reactiescore
1.690
nou ja zeg :O
kunnen jullie wel terwijl ik in de bios zat :(
Oei erg jammer dat je dood bent. Onsportieve wolven.

Overigens wist ik niet dat de verhullende wolf 2 doden verhult. Imo moet er 1 openbaar gemaakt worden
 
Reactiescore
397
De late Combino stemmers die niet op dag 1 Combino stemden @bappos. Jokersbrain stemde op Candiu, de andere twee stemden dag 1 niet. Zo dadelijk meer van mij.

Combino antwoordt moedwillig niet op mijn vraag

ah ik zie het al, reddingsactie gisteren wellicht combino

verder @killingsspreeee ik heb het potje eens doorgenomen en de mensen die mij nu in het oog springen zijn simeco en bappos

Rob doet te wanhopig om wolf te zijn

Mijn theorie klopte niet meer wegens onoplettendheid dus bij voorbaat men stem weer weggehaald. Maar bij nader inzien niet tot nieuwe inzichten gekomen dus ik volg toch terug mee op Combino voor wat het nog waard is.

We zien na de DL wel of we er iets kunnen uithalen. Ik lees het potje dan nog wel eens door en zie of er nog iets opvallend gebeurd is. DL nadert, wil gaan eten dus nu geen tijd meer voor.



Ik nam het juist voor je op in deze.

Edit:
Zag gisteravond in bed dit een-tweetje tussen Combino en simeco waarop simeco vervolgens op een niet te redden Combino stemt. Dit is wel gebaseerd op het feit dat Combino slechtje was, wat we niet zeker weten. De mogelijkheid dat de wolven ons door de verhullende wolf op het verkeerde spoor willen zetten bestaat ook nog steeds.
maatje, ben je wolf?
niet liegen svp

Combino antwoordt moedwillig niet op mijn vraag
Overigens is dit dan wel weer opvallend en zou je als wolf wellicht niet zo snel vervanging vragen.
@Calamus Incendium kan je me aubkes vervangen. Ik merk dat ik de energie niet heb om alles te lezen en actief mee te zoeken.

Sorry maatje
 
Reactiescore
1.271
De late Combino stemmers die niet op dag 1 Combino stemden @bappos. Jokersbrain stemde op Candiu, de andere twee stemden dag 1 niet. Zo dadelijk meer van mij.







Edit:
Zag gisteravond in bed dit een-tweetje tussen Combino en simeco waarop simeco vervolgens op een niet te redden Combino stemt. Dit is wel gebaseerd op het feit dat Combino slechtje was, wat we niet zeker weten. De mogelijkheid dat de wolven ons door de verhullende wolf op het verkeerde spoor willen zetten bestaat ook nog steeds.



Overigens is dit dan wel weer opvallend en zou je als wolf wellicht niet zo snel vervanging vragen.
Ik zou graag naar alle late stemmers kijken, dag 1 en dag 2. want dag 1 en dag 2 stemt tigor als volgt:

21:51

21:40

stemt wel 2 keer, maar gezien het tijdstip en vooral de aanwezigheid van de raaf kan dit wel is met voorbedachte rade zijn gedaan.

overigens vind ik zelf jokersbrain het meest verdacht, maar ik wacht nog altijd op @Rinske der onderbouwing op der stellige stem op simeco.
 
Reactiescore
1.690
Ik wil het nu toch wel even voor tigor opnemen mbt de late stemmen. Dit heeft ze van te voren aangegeven. Ze kan natuurlijk best nog wolf zijn maar niet omwille van haar late stemmen
 
Reactiescore
1.271
Ik wil het nu toch wel even voor tigor opnemen mbt de late stemmen. Dit heeft ze van te voren aangegeven. Ze kan natuurlijk best nog wolf zijn maar niet omwille van haar late stemmen
ze was daarvoor al wel online. niettemin ik heb op dit moment geen voorkeur voor tigor als lynch, maar als goedje heb ik er belang bij wel dit soort zaken te delen.

Verklaar uw nader.
dat laat ik je zelf doen:
Had gekund maar nee. Gewoon druk bezig met veel dingen, de DL niet aandachtig gelezen en daarbij dus niet alles goed onthouden blijkbaar.


En kan allemaal van Materlotti maar blijft een gok wat mij betreft. Combino

Mijn theorie klopte niet meer wegens onoplettendheid dus bij voorbaat men stem weer weggehaald. Maar bij nader inzien niet tot nieuwe inzichten gekomen dus ik volg toch terug mee op Combino voor wat het nog waard is.

We zien na de DL wel of we er iets kunnen uithalen. Ik lees het potje dan nog wel eens door en zie of er nog iets opvallend gebeurd is. DL nadert, wil gaan eten dus nu geen tijd meer voor.



Ik nam het juist voor je op in deze.

dat icm met je totaal waardeloze stem op candiu die nergens op gebasseerd was. tja. ziet er niet goed uit.
 
Reactiescore
3.576
Heb het potje nog eens doorgelezen voor ik naar men werk vertrek. En enige theorie ik er van kon maken is volgende:


in de wolvensjet als lunch wellicht? combino maakt rare sprongen, oh wacht? 1 en 1 is 2

Speeder richt zijn pijlen al snel op Combino.

Dat was vrij snel terug te lezen allemaal. Het enige wat me opviel was het bovenste, ik vind Rob niet heel verdacht -> zo speelt hij immers altijd, beetje roekeloos, beetje zoekende, beetje activiteit brengen. Ik zie hier wel iets in mijzelf van terug toen ik nog geen baan had, we zoeken nog collega's hoor Rob! Maar goed, Bappos zou beter moeten weten.

Voor nu vind ik de geciteerde conversatie opvallend. Combino draagt eigenlijk niet of nauwelijks wat bij met zijn opmerkingen, laat een beetje zien dat hij er is maar meer ook niet. Hij geeft aan dat wolven in het nauw rare sprongen maken, maar hierboven maakt hij er twee? "bewezen wolf" (hoe weet je dat inderdaad) en "ik beken" (hij geeft -al dan niet cynisch- toe dat hij wolf is?). Combino

Gevolgd door een eerste lynchstem op Combino allemaal op dag 1.

Combino zo klaar als een klontje, vond ‘m gister al verdacht over komen maar nu blijkt dat een slechte raaf waarschijnlijk invloed heeft gehad op de stemming -en dus die noodzaak zag combino te redden- vallen alle puzzelstukjes samen.

Dag 2 zet hij zijn jacht op Combino verder.

Volgensmij hoef je als raaf natuurlijk niet persé twee extra stemmen te zetten. Daarnaast, en dat is belangrijk: is de goede raaf uitgesloten. Zie de volgende zin: "Deze extra stemmen worden alleen bekend gemaakt, wanneer de desbetreffende speler gelyncht wordt.". De goede raaf heeft dus niks gedaan, de slechte raaf 100% zeker wél (anders was het 7-7 oid). Waarom zou je dat doen? Enige reden die ik kan bedenken is omdat er 0 risico aan kleeft voor de slechte raaf zelf en het heft in eigen handen wil nemen. Maar waarom dat laatste als je van beide lynches de rol niet weet? Waarom zou je het dan niet gewoon op z'n verloop laten. Ik ben er echt bijna volledig van overtuigd dat dit een reddingsactie was van Combino. In combinatie met zijn posts op dag 1 -heb ik al uitgelegd- denk ik dat we hier gewoon een slechtje te pakken hebben.

Speeder is overtuigd van Combino.

Wait wat bedoel je hiermee? Dat je dit potje al 3 goedjes hebt gevangen?





Holy shit jij praat nog krommer dan mijn breiwerk.

Een goeie raaf hóeft geen stemmen te zetten .. maar waarom zou een raaf niet gewoon altijd z'n stemmen inzetten? Immers mag hij dat elke dag. Als goeie raaf zou ik gewoon vanaf dag 1 m'n stemmen gebruiken, dan weet ik iig zeker dat de goedjes stemmen nog meer overwicht hebben op de wolven.

Jij hebt hier blijkbaar voorkennis dat de slechte raaf op Candiu heeft gestemd (zie dikgedrukte zin) en concludeert daardoor dat de goeie raaf niets heeft gedaan (of er niet in zit). Speeder

Mocht Combino straks goedje blijken (wat me eigenlijk niet eens zou verbazen, gaat wel heel makkelijk vandaag) dan ben jij sws wolfje.

Capri maakt een analyse over Speeder waarin ze haar stem op Speeder plaats paar uur voor de DL van gisteren. Het is vooral de vetgedrukte zin die ik eruit wil halen.

Capri toch een serieuze speelster komt met een deftige post over Speeder en eindigt met dat als Combino goedje zou blijken zij haar pijlen op Speeder zou zetten en dat ze overtuigd is dat Speeder dan slechtje zou zijn. Toeval of niet maar is de uitslag door de verhullende wolf onbekend wat betreft Combino zijn rol. Wilt Speeder zichzelf beschermen door geen blauwtje op te lopen of willen de wolven Speeder in bescherming nemen?

Ik denk van wel dus bij deze Speeder.
 
Reactiescore
3.576
dat icm met je totaal waardeloze stem op candiu die nergens op gebasseerd was. tja. ziet er niet goed uit.

Je mag best aankaarten men dag 1 lynch een waardeloze stem is maar dan kan je iedereen verdacht maken op basis daarvan, behalve de 4 die niet gestemd hebben ofc ;) Ben werken, tot straks!
 
Bovenaan