[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.033
zou fijn zijn moest er een beulke zijn, die me direct kan neermaaien opdat jullie kunnen verderzoeken naar de wolfkes vandaag
 
Reactiescore
397
Zat zelf meer richting simeco te denken zelf maar zal Combino zijn posts eens doorspitten morgen. In elk geval een goed teken dat Combino is benoemd door wbjimo al lijkt hij wel meer te twijfelen. Als Blue wolf is dan Combino.

Zal morgen ook de late stemmers op Blue eens bekijken. Kunnen in elk geval voor nu aardig wat mensen weg strepen zoals nonkel en bappos en andere vroege stemmers op Blue.

Beul of priester actie is nu niet slecht denk ik.
 
Reactiescore
397
wat heb ik nu weer misdaan??
Het viel me heel erg op hoe Blue je benoemde als verdachte in de laatste post terwijl hij je voor mn gevoel had laten varen naar dag 1. Heb er verder nog niet veel aandacht aan besteed dus wellicht verkeerd gezien maatje. Ga morgen wel even kijken aangezien ik thuis werk?
 
Reactiescore
1.804
Het viel me heel erg op hoe Blue je benoemde als verdachte in de laatste post terwijl hij je voor mn gevoel had laten varen naar dag 1. Heb er verder nog niet veel aandacht aan besteed dus wellicht verkeerd gezien maatje. Ga morgen wel even kijken aangezien ik thuis werk?
werk jij??
 
Reactiescore
1.804
nee prima, ik kan het me niet heugen maar wellicht liet hij me vallen door mijn ijzersterke verdediging!!
 
Bovenaan