[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
omdat niemand een argument tegen me had en dit frustreert me, enkel meeloopstemmers die toegeven niet weten waarom ze stemmen ;d
 
Reactiescore
3.584
Ik was uitermate blij met de hulp van @Capricorno ivm de opzet van het potje, tevens ook erg handig als je keer een avond niet kan, iemand de DL kan overnemen dan.


Denk trouwens ook dat als Dash online was op het einde en zen actie had ingezet dat iedereen zou geloven hij priester was. Was ook onze bedoeling door er geen priester in te steken. Was perfect uitgekomen, zonde! Mss had hij nog wel gewonnen anders.

Maar in ieder geval was het wel een meer dan vermakelijk potje.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
omdat niemand een argument tegen me had en dit frustreert me, enkel meeloopstemmers die toegeven niet weten waarom ze stemmen ;d

Maar meen je dit nou echt serieus rob?

Het was redelijk duidelijk dat je een reddingspoging op nonkel jos deed?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
nonkel kon me gestolen worden ik deed helemaal geen reddingsactie, er waren gewoon goedjes die verdachter speelden dan nonkel + hij kon helemaal niet gered worden?? ;d
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
het kan hierbij gelaten worden, maar sommigen moeten wel echt eens nadenken waarom ze nog spelen als ze enkel steeds meeloopstemmen plaatsen, zelf niet nadenken noch argumenten hebben en enkel als achtergrond ruis spelen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
het kan hierbij gelaten worden, maar sommigen moeten wel echt eens nadenken waarom ze nog spelen als ze enkel steeds meeloopstemmen plaatsen, zelf niet nadenken noch argumenten hebben en enkel als achtergrond ruis spelen

Sorry voor mij was je echt heel duidelijk slechtje zoals je omging met die laatste stemming en je manier van stemmen.
 
Reactiescore
1.697
Imo is 2 ketterse wolven een spelleidelijke dwaling. Want idd iedereen had dash dan gelooft behalve ikzelf. Men zou me voor gek uitmaken en dan achteraf schoorvoetend moeten toegeven dat ik het weeral eens bij het juiste eind had
 
Reactiescore
397
Mooi hectisch potje. Credits dit potje naar nonkel die dag 1 al een wolf had gespot en mede daardoor nacht 2 werd geïnfecteerd(?). Daarnaast hele sterke zieneracties van de ziener en de inbreker die het potje toch redelijk richting de goedjeskant liet kantelen. Dit mede ook doordat nonkel en ik natuurlijk ondertussen ook wat wolven eruit werkten (Blue en simeco). Beetje zuur uiteindelijk voor de slechtjes, vooral omdat Floofy ook nog eens uit moest schrijven.

Gelukkig vielen de doden door inactiviteit en randzaken aan beide kanten. Dit houdt je toch altijd met een groter potje. Allemaal nu inschrijven voor de pot van Time?
 
Reactiescore
1.532
leuk potje. sterk gespeeld van @Blue vind ik, had een mooie theorie en ik tuinde er in. alleen @nonkel jos verpestte het, het was een te opzichtige en te goed onderbouwde post waardoor ik er van overtuigd raakte dat blue én nonkel wolf waren. ik was dan ook de eerste die bewust na de deadline zei 'nonkel bedankt voor het inleveren van je medewolf'. daarnaast had ik door dat simeco, als vriend, anders speelde. kortom, weer eens bewezen goede wolvenvanger. aan de rest: ook goed gespeeld!
 
Bovenaan