[Speeltopic] WvW #321 - Discord Wars

Reactiescore
1.577
materlotti is het haasje
Herr Dashba richtte een nieuwe Discord op. Vooral om veilig te zijn voor het vrouwke - want die draagt dus de broek (whoehahahah), maar ook om veilig te zijn voor de buckjers. De nieuwe chat verspreidde als een lopend vuurtje. Maar, ook aanhangers van Buckje vonden hun weg ernaartoe en spraken hun mond voorbij. Uit het niets werden respectabele lieden verbannen uit de community.

De kersverse burgemeester lanceerde een klopjacht naar deze verraders. "Ik vind herr materlotti maar een vuile rat, ik zie hem hiertoe in staat." Meer was er niet nodig om dit hersenloos gebroed te overtuigen. Herr dashba trapte herr materlotti prompt uit de veilige haven. "Ik heb het altijd een waardeloos fils de papaake gevonden", riep herr simeco hem nog snel na.


CL

maar deze CL was zo matig in het jagen dat hij zelfs na zijn dood niet raak kon schieten
 
Reactiescore
1.577
schone liedjes duren niet lang

Zijn vazallen hadden Buckje intussen op de hoogte gebracht van de zuivering die in de nieuwe veilige haven aan de gang was onder het leiderschap van herr Dashba. Daarom stuurde de oppergod van het gedateerde browserspel een boze brief de bazen van Discord. "Dit is tegen jullie policy gelieve op te treden alsof dit mijn community was." En zo geschiedde. Rip herr dash.

bappos

@ItsDash graag een nieuwe BM aanduiden
 
Reactiescore
1.577
Dienstmededelingen
1. Intussen hebben al vier personen een rol ontvangen van een andere speler wegens inbreuken op Herr/Fraulein-regel.
2. @Candiu, @killingsspreeee en @laila krijgen een laatste waarschuwing voor tldr-postekes. Vanaf morgen telt de lynchstem echt niet meer.
3. Acht spelers gaven geen rode stem. Zij liggen er morgen uit als dat nog eens gebeurt.

Verder proficiat aan
Fraulein Laila, want zij werd verkozen tot de nieuwe burgemeester.
 
Reactiescore
397
Nu wil ik graag weten wie nog meer rollen hebben ontvangen.

Edit: Mensen waarvan de rol wellicht is doorgespeeld: herr CAD, herr Combino, herr Sieb, herr Freaker play.

En de mijne natuurlijk.
 
Reactiescore
999
hoeveel keer moet ik nu nog zeggen dat ik in het weekend bijzonder weinig tijd heb om op dit forum te gaan koekeloeren en het is niet omdat ik sporadisch eens hello in de discord zet en niets hier dat ik daarom een wolf ben @ItsDash die zich weeral heeft bewezen als extreem dramatisch WvW speler
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.032
zo de twee slechtste spelers zijn er weer uit naar goede gewoonte, spijtig dat ze keer op keer goedje zijn

on a serious note: deze lunch is trademark bappos, ik ben er zeker van dat ik hier goed zit
 
Reactiescore
141
Balen weer.

Herr materlotti stemmers: Herr CAD, Herr DenDuvel, Fraulein Laila, Herr jojor, Herr MikeTijger.
Er zijn wel meer Materlotti-stemmers, maar die had je er zeker weer express weggelaten, Herr KS?

---

Waarom is het een handelsmerk van Herr Bappos, Herr Pastasaus? Iig streep ik Fraulein Candui van mijn lijstje, die zou juist voor een inactieveling gaan.
 
Reactiescore
1.537
Ik stemde ook materlotti inderdaad. Dat was een fout, mijn excuses. Blijft er één uit dat rijtje over en dat is fraulein Candiu.

Echter kunnen we het ook over een andere boeg gooien. Ik kan wederom kijken naar andere hoofdzondes, óf ik probeer iedereen die gewond is te redden en dan lynchen we de gene die niet meer te redden is. Zeg maar degene waarvoor ik de minste redenen kan bedenken om te redden. Het is aan jullie. Fijne avond, stervelingen.
 
Reactiescore
1.537
Overigens is de lunch bijzonder. Wie stemt actief? Is het een lolbroek, of is het new gen? Don’t know yet but o’ lord we’ll soon.
 
Bovenaan