[Speeltopic] WvW #321 - Discord Wars

Reactiescore
397
geen idee eigenlijk, is voorlopig voorzichtig. kan er niet veel van maken
Is dat niet juist een teken dat hij wellicht slechtje is? Heb hem nog op geen herr/fraulein fout weten te betrappen. Wolven willen deze fout niet maken want de kans dat deze bij een goedje of neutraaltje terecht komt is gigantisch. Daarom stem ik bij voorkeur geen Herr Combino vandaag.
 
Reactiescore
293
Mijn excuus dat ik vandaag wat minder actief kon zijn. Ik zal nu nog even snel alles doorlezen om te kijken of ik nog iets opmerkelijks kan vinden.
 
Reactiescore
723
Dat Herr Bappos niet echt sportief luncht zie ik er ook wel in, maar Herr Dash is gestorven als beul, het kan prima zijn dat de rol gelekt is. Heeft iemand dat al gecontrolleerd bij Herr Dash? Anders even controlleren, want Herr combino kan het nu gewoon op Herr Bappos steken.
 
Reactiescore
1.014
Dat Herr Bappos niet echt sportief luncht zie ik er ook wel in, maar Herr Dash is gestorven als beul, het kan prima zijn dat de rol gelekt is. Heeft iemand dat al gecontrolleerd bij Herr Dash? Anders even controlleren, want Herr combino kan het nu gewoon op Herr Bappos steken.
Is al gedaan. Geen fouten gemaakt
 
Reactiescore
397
Dat Herr Bappos niet echt sportief luncht zie ik er ook wel in, maar Herr Dash is gestorven als beul, het kan prima zijn dat de rol gelekt is. Heeft iemand dat al gecontrolleerd bij Herr Dash? Anders even controlleren, want Herr combino kan het nu gewoon op Herr Bappos steken.
Voor Herr arbeitman geldt hetzelfde als voor Herr Bappos.
 
Reactiescore
338
De speler die me het meeste opgevallen is is herr Ilt. hij valt me altijd op door overal iets over te zeggen. Met meerdere citaten. Heeft wel al gepost, dus is het potje zeker niet vergeten. Maar die komen nu niet en dat is telkens als hij herr wolf is.
 
Reactiescore
1.014
De speler die me het meeste opgevallen is is herr Ilt. hij valt me altijd op door overal iets over te zeggen. Met meerdere citaten. Heeft wel al gepost, dus is het potje zeker niet vergeten. Maar die komen nu niet en dat is telkens als hij herr wolf is.
Klopt. Normaal heeft hij wel meerdere commentaar posts of (tunnel)visies

zijn bijdrage tot nu toe:
Herr KS krijgt mijn stem.



Welp is hier niet het enige risico, als je bv bengel bent en de wolven dit te weten komen ben je ook de pineut.
Een zeer close BM verkiezing tussen herr Dash en herr KS, wat ik op zich al best opvallend vind, de rest heeft 1 of 2 stemmen, waardoor ik toch eerder het idee krijg dat er strategisch gestemd is door slechtjes.

Ik zou dus ook oproepen om de pls trap aan een 3e persoon te geven. Herr Bappos krijgt alvast de mijne.
Eerst je wekker zetten om die peer te kunnen plaatsen, een off-hand comment maken over het aantal stemmen van herr rukurt. en dan ook nog om de pls traps vragen.

Je steekt hier echt wel veel meer moeite in dan dat je in andere potjes doet. Heb je toevallig een "interessante" rol, fraulein Candiu?
De kans dat dit goed loopt als goedjes is zo enorm klein. Dat weet je toch ook best?
 
Reactiescore
397
De speler die me het meeste opgevallen is is herr Ilt. hij valt me altijd op door overal iets over te zeggen. Met meerdere citaten. Heeft wel al gepost, dus is het potje zeker niet vergeten. Maar die komen nu niet en dat is telkens als hij herr wolf is.
Herr @I like trains. gaat er op dit moment uit omdat hij al 1 keer niet heeft gestemd en vandaag wederom niet geloof ik? Bij voorkeur meng je je in de verdachten die al op tafel liggen (herr arbeitman, herr bappos, herr combino, herr Blaasoor). Vier posts van herr @I like trains. laat inactiviteit zien terwijl hij als wolf meestal aanwezig is en proactief handelt.

Fraulein @Candiu Hetzelfde geldt voor jou, dit is wel een hele makkelijke zondebok. Vooral nu jij er als tweede over begint nu Herr @DenDuvel dit doet.
 
Reactiescore
1.014
Ik wil graag nog antwoord van herr @JokersBrain

En t rijtje spelers die herr Ks net opnoemde. Alhoewel.
Die vallen straks toch dood. Zijn een stem niet waard? Ten zij t 4 goedjes zijn.
wat ik betwijfel, want daar hebben we er sinds vandaag al een stuk of 7 van?
 
Reactiescore
1.804
Gegroet Herr Vrienden,

Heerlijk weekend aan de See achter de rug en bovendien hebben zowel bridges als de herr godenzonen gewonnen. Jullie kunnen m'n weekend compleet maken door me nog een samenvatting te geven van wat er dit Wochenende gebeurd is in dit topieks? Dan kan ik vanaf morgen terug normaal meespelen.

Alvast dank,
Herr simeco
 
Reactiescore
397
Ik wil graag nog antwoord van herr @JokersBrain

En t rijtje spelers die herr Ks net opnoemde. Alhoewel.
Die vallen straks toch dood. Zijn een stem niet waard? Ten zij t 4 goedjes zijn.
wat ik betwijfel, want daar hebben we er sinds vandaag al een stuk of 7 van?
Hoe kom jij bij zeven goedjes? Bij voorkeur iedereen die gestemd heeft stemmen op iemand met 2 stemmen: Herr arbeitman, Herr Combino & Herr Bappos. Bij voorkeur voor Herr @arbeitman. Tenzij iemand wil switchen naar Herr @Blaasoor. Mijn voorkeur heeft nu Herr @WatBlaasJeInMijnOor? of @arbeitman eruit stemmen vandaag.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Is dat niet juist een teken dat hij wellicht slechtje is? Heb hem nog op geen herr/fraulein fout weten te betrappen. Wolven willen deze fout niet maken want de kans dat deze bij een goedje of neutraaltje terecht komt is gigantisch. Daarom stem ik bij voorkeur geen Herr Combino vandaag.
goh, door de aanwezigheid van 3 groepen is dit een ander gegeven volgens mij. Herr combino is redelijk nonchalant van nature. Ik zie hem hier geen rekening mee houden.
 
Reactiescore
1.014
Ik zet mn stem voorlopig op herr arbeitman
 
Reactiescore
397
Hou me op der Hoogte, Herr Ctrl Alt Delete!
Drie spelers nu op lynch met twee stemmen. Herr bappos wordt verdacht omdat Herr Dash geluncht is. Herr Combino kan Herr sieb je vertellen en Herr @arbeitman wil ik graag lynchen omdat hij in de trant van het potje dat ik wolf was met hem speelt en ik hem er voor aanzie om Herr Dash te lunchen.

Ik ben ook bereid om te switchen naar Herr blaasoor, zie hiervoor vorige pagina waarin ik twee quotes heb waar hij zichzelf wel heel erg indekt, daarnaast mengt hij zich niet echt in de stemmingen.
 

Deleted User - 487974942

Guest
fraulein Candiu ga mee op herr combino of ge zijt wolf!!!
 
Reactiescore
1.539
Heb zo hier en daar mijn verdenkingen, maar weet niet in hoeverre ik daar zeker van kan zijn. Ik ben zekerder van een meeloopstem bij een ander die zekerder van zijn zaak is. Herr Combino
 
Bovenaan