[Speeltopic] WvW #320 Wie leidt zal lijden!

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.014
Tis opvallend stil hier.. tis een vermoeden van mij, maar als ik een eerste wolf moet aanwijzen wijs ik op Prosieeb.
Vooral vanwege zijn BM stem op ILT. Het viel me op omdat hij normaliter nooit op ILT stemt als BM. (klopt dat ILT?)
Ik vind zijn stem er dus vooral eentje om niet op te vallen.
@DenDuvel

ik vroeg me het zelfde af. Maar even terug lezen en voila
 
Reactiescore
338
Vorig potje was ik wolf samen met Sieb en toen vond ik hem vooral heel trollerig spelen? En met heel veel drama toen hij wolf was? Dus ik verdenkt Sieb nog niet echt, wie ik dan wel verdenk, dat weet ik niet, want er is echt nog te weinig
 
Reactiescore
358
Tis opvallend stil hier.. tis een vermoeden van mij, maar als ik een eerste wolf moet aanwijzen wijs ik op Prosieeb.
Vooral vanwege zijn BM stem op ILT. Het viel me op omdat hij normaliter nooit op ILT stemt als BM. (klopt dat ILT?)
Ik vind zijn stem er dus vooral eentje om niet op te vallen.

Klopt. KS bijvoorbeeld stemt wel vaker op mij als BM, maar dit is bij mijn weten de eerste keer dat Sieb dit doet.

Verder is het inderdaad wel opvallend stil. Wat het meeste opviel was Candiu's snelle switch, maar goed ik was inderdaad niet online op dat moment.

Ook gek, dat later toevoegen aan een potje. Dat maakt CI quasi gegarandeerd geen wolf. Ten hoogste rattenval, waarschijnlijk goedje.
 
Reactiescore
338
@materlotti zou je kunnen toelichten waarom? Vorig potje was het voor ons wolven heel handig dat er gewoon random op 'gevoel' zonder argumentatie werd gestemd, want zo werden goedjes makkelijk slachtoffer, wat we toen graag hadden. Nu ligt de situatie anders, dus zou wat meer argumentatie wel handig zijn, zodat we niet onnodig goedjes eruit spelen.
 
Reactiescore
358
Vorig potje was ik wolf samen met Sieb en toen vond ik hem vooral heel trollerig spelen? En met heel veel drama toen hij wolf was? Dus ik verdenkt Sieb nog niet echt, wie ik dan wel verdenk, dat weet ik niet, want er is echt nog te weinig
@materlotti zou je kunnen toelichten waarom? Vorig potje was het voor ons wolven heel handig dat er gewoon random op 'gevoel' zonder argumentatie werd gestemd, want zo werden goedjes makkelijk slachtoffer, wat we toen graag hadden. Nu ligt de situatie anders, dus zou wat meer argumentatie wel handig zijn, zodat we niet onnodig goedjes eruit spelen.

Jij wil wel héél graag benadrukken dat je dit potje een andere rol hebt dan het vorige. Waarom die fixatie op vorig potje?
 
Reactiescore
1.733
Chill ik was dit vandaag helemaal vergeten maar ik zie dat iedereen het heeft vergeten.
 
Reactiescore
338
Jij wil wel héél graag benadrukken dat je dit potje een andere rol hebt dan het vorige. Waarom die fixatie op vorig potje?

Eerste potje dat ik slechtje was? Dan bekijk je het spelletje op een andere manier en snap je eindelijk hoe het spelletje volledig gespeeld wordt? Dat is geen fixatie dat zijn nu eenmaal mijn ervaringen.
 
Reactiescore
999
@materlotti zou je kunnen toelichten waarom? Vorig potje was het voor ons wolven heel handig dat er gewoon random op 'gevoel' zonder argumentatie werd gestemd, want zo werden goedjes makkelijk slachtoffer, wat we toen graag hadden. Nu ligt de situatie anders, dus zou wat meer argumentatie wel handig zijn, zodat we niet onnodig goedjes eruit spelen.

Uhm ja ik heb eigenlijk geen flauw benul ik was dit potje ook een beetje vergeten en daarom ga ik voor arbeitman omdat hij een irritante vlegel is
 
Reactiescore
1.498
Reactiescore
1.014
Klopt. KS bijvoorbeeld stemt wel vaker op mij als BM, maar dit is bij mijn weten de eerste keer dat Sieb dit doet.

Verder is het inderdaad wel opvallend stil. Wat het meeste opviel was Candiu's snelle switch, maar goed ik was inderdaad niet online op dat moment.

Ook gek, dat later toevoegen aan een potje. Dat maakt CI quasi gegarandeerd geen wolf. Ten hoogste rattenval, waarschijnlijk goedje.
Als je het niet serieus gaat nemen, doe dan niet mee?

Combino makkelijke meeloopstem ook.
Nee iemand die wel zijn best wilt doen er een leuk potje van te maken en niet iemand die maar wat doet omdat het moet.

wat vind jij van de meeloopstem van Combino?

die snelle (?) switch maakt me wel trots :)
 
Reactiescore
397
@materlotti zou je kunnen toelichten waarom? Vorig potje was het voor ons wolven heel handig dat er gewoon random op 'gevoel' zonder argumentatie werd gestemd, want zo werden goedjes makkelijk slachtoffer, wat we toen graag hadden. Nu ligt de situatie anders, dus zou wat meer argumentatie wel handig zijn, zodat we niet onnodig goedjes eruit spelen.
Deze post komt heel raar over op mij. Je geeft aan vorig potje wolf te zijn geweest en dat het goed was voor jullie om op gevoel te stemmen, maar nu ligt het anders want je bent geen wolf? Ik kan het niet helemaal plaatsen, maar deze post lijkt niet op de post die jij in voorgaande potjes maakte. Het voelt alsof je jezelf heel erg indekt terwijl je enkel om argumentatie vraagt. Eerst vraag je Dash waarom hij sieb stemt en nu vraag je materlotti om argumentatie, ik ben nu wel heel benieuwd hoe jij tegenover een eventuele lynch op sieb staat.

Edit: Het contrast tussen de reactie van Duvel op de stem van Dash op sieb (die overigens eerder al eens onderbouwd was) en de stem van blond op arbeitman vind ik trouwens vrij groot. Bij de ene vraagt hij enkel een 'waarom' terwijl hij bij de ander zichzelf wel heel erg indekt en zoals ILT aangeeft wel heel erg benadrukt dat hij geen wolf is.
 
Reactiescore
1.014
Iemand een idee waarom @Calamus Incendium mee doet? Aangezien we hem nog niet gehoord/gezien hebben?
Ik had minstens al een sarcastische opmerking verwacht..
 
Bovenaan