[Speeltopic] WvW #320 Wie leidt zal lijden!

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.277
Ik zie niet direct wat de meerwaarde de BM hier zou hebben, maar niet dat het heel veel uit maakt. Dan vraag ik gewoon een andere keer BM.
Minder spelers is minder variantie en waarschijnlijk een hogere kans op een gelijkspel.
dat.

Dus @Candiu en @miketijger
graag gezien het korte verloop van dit potje een serieuze BM kandidaat kiezen op basis voor voorgaande en niet op basis van die gun ik het ook wel een keertje.
 
Reactiescore
561
maar eerst 2 keer er naast zitten :p
lees eerst het potje voor je verdachten neerzet?
Hopelijk doe je dat dit potje.


Ik zie niet direct wat de meerwaarde de BM hier zou hebben, maar niet dat het heel veel uit maakt. Dan vraag ik gewoon een andere keer BM.

Schijnbeweging was dat!
 
Reactiescore
1.277
Tis opvallend stil hier.. tis een vermoeden van mij, maar als ik een eerste wolf moet aanwijzen wijs ik op Prosieeb.
Vooral vanwege zijn BM stem op ILT. Het viel me op omdat hij normaliter nooit op ILT stemt als BM. (klopt dat ILT?)
Ik vind zijn stem er dus vooral eentje om niet op te vallen.
 
Reactiescore
397
Tis opvallend stil hier.. tis een vermoeden van mij, maar als ik een eerste wolf moet aanwijzen wijs ik op Prosieeb.
Vooral vanwege zijn BM stem op ILT. Het viel me op omdat hij normaliter nooit op ILT stemt als BM. (klopt dat ILT?)
Ik vind zijn stem er dus vooral eentje om niet op te vallen.
Vorige potje stemde hij mij. De andere twee potjes die ik met hem heb gespeeld weet ik niet. Vanavond zal ik kijken.
 
Reactiescore
1.014
Voor dit kort potje, laten we eens gek doen en stem mij als BM.
Als het dan idd toch een kort potje is, stem mij een keer als BM :engel:
mike tijger
thanks voor het idee :cool:
dat.

Dus @Candiu en @miketijger
graag gezien het korte verloop van dit potje een serieuze BM kandidaat kiezen op basis voor voorgaande en niet op basis van die gun ik het ook wel een keertje.
De reden...laten we eens gek doen.
Maar vooruit, ik laat mij weer overhalen tot het veranderen van mijn gegeven stem. In mijn lijstje gaat het tussen ILT en Bappos.
Bappos zie ik online.. ILT niet. dus ik verander miketijger naar Bappos


BM stemmen mogen uiteraard naar mij blijven komen.

Ik ben trouwens ook geen fan van het "laten we eens gek doen" verhaal bij BM stemmingen en al zeker niet als zoiets doorgetrokken wordt naar lynches. Mijn stem gaat naar Bappos.
 
Reactiescore
1.014
Ik vind het gekker dat je nu je op je stem wordt aangesproken deze gelijk veranderd.
Dit omdat ik na het maken van een lijstje zie, dat Mike niet hoog in de peiling staat.
Dus als ik moet kiezen tussen bappos en ILT, bappos.
Niks geks aan..
 
Reactiescore
723
Minder spelers is minder variantie en waarschijnlijk een hogere kans op een gelijkspel.
klopt wss

Dus @Candiu en @miketijger
graag gezien het korte verloop van dit potje een serieuze BM kandidaat kiezen op basis voor voorgaande en niet op basis van die gun ik het ook wel een keertje.
Ik ben sterk benieuwd naar een potje met weinig spelers, als het het beste is om een andere BM te kiezen.
Even kijken wie ik dan nog kan stemmen.

Ik vind het gekker dat je nu je op je stem wordt aangesproken deze gelijk veranderd.
Ik ben nog even aan het twijfelen, maar ik verander ook van stem.
Dan zijn mijn twijfels nu tussen ILT en Dash. Dash is me al vaker een goeie BM gebleken en ik denk dat ILT voor mij een persoon is van wie ik toch nog iets beter kan inschatten of die wolf is dan bappos of killingsspreeee.
 
Reactiescore
723
Wat denken jullie van de indeling, we hebben nog niet veel anders om over te oordelen.
Ik denk weerwolf, infectiewolf, welp of rattenval
of infectiewolf, welp, rattenval
burgers met zilverenbloed staat bovenaan de rollenlijst op burger na, dus ik vermoed wel dat er inzitten.
 
Reactiescore
397
Dit omdat ik na het maken van een lijstje zie, dat Mike niet hoog in de peiling staat.
Dus als ik moet kiezen tussen bappos en ILT, bappos.
Niks geks aan..
Je geeft in de post waarin je jouw stem verandert dat je je laat overhalen. De redenatie dat jouw stem nu weinig invled heeft heb je niet aangehaald in de eerste post. Het klinkt eerder alsof je hem aanpast omdat anderen je stem gek vinden.
 
Reactiescore
1.014
Je geeft in de post waarin je jouw stem verandert dat je je laat overhalen. De redenatie dat jouw stem nu weinig invled heeft heb je niet aangehaald in de eerste post. Het klinkt eerder alsof je hem aanpast omdat anderen je stem gek vinden.
Klopt
 
Reactiescore
338
Aangezien het een snel potje moet zijn, denk ik wel, dat er de nodige slechtjes en speciaaltjes gaan inzitten, bvb jager enz, geeft meteen het nodig aantal doden.
 
Reactiescore
397
Aangezien het een snel potje moet zijn, denk ik wel, dat er de nodige slechtjes en speciaaltjes gaan inzitten, bvb jager enz, geeft meteen het nodig aantal doden.
Wie weet. Al zal het potje met 13 spelers altijd kort zijn denk ik. Laten we rekening houden met zowel infectiewolf als welp. Deze zijn het belangrijkste.
 
Reactiescore
1.277
Wie weet. Al zal het potje met 13 spelers altijd kort zijn denk ik. Laten we rekening houden met zowel infectiewolf als welp. Deze zijn het belangrijkste.
die 2 denk ik idd ook. maar met de zilverbloedburgers denk ik dan ook nog de rattenval.
maar het is en blijft gokken.
 
Reactiescore
1.277
Ik ga nu gewoon eens mijn stem op prosieb zetten en kijken of ik hem nog ga wijzigen.
 
Bovenaan