[Speeltopic] WvW #318: Betrayal in the Straw hat Fleet

Reactiescore
770
Moet je niet nerwerken en dag 1 doodvallen?

haha zo onder de gordel dit nou daar heeft ie me wel te pakke zeg

moet jij niet mensen uitsluiten en uitkafferen voor vuil van de straat omdat ze van een bepaald forumgedeelte komen?

trouwens @Tigor93 vanwaar deze haat wij hoeven geen vijanden te zijn maar vrienden of zelfs minnaars van elkaar ??

zie mijn pmpje xoxo ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
De wolfjes maakten natuurlijk een pijnlijke en klassieke fout door mij meteen te lunchen. Dit is ze heel duur komen te staan.
 
Reactiescore
2.193
haha zo onder de gordel dit nou daar heeft ie me wel te pakke zeg

moet jij niet mensen uitsluiten en uitkafferen voor vuil van de straat omdat ze van een bepaald forumgedeelte komen?

trouwens @Tigor93 vanwaar deze haat wij hoeven geen vijanden te zijn maar vrienden of zelfs minnaars van elkaar ??

zie mijn pmpje xoxo ;)

Wie heb ik buitengesloten dan? Wie noem ik vuil van de straat?
 
Reactiescore
122
Bedankt voor de leiding boys. Wel vond ik dat ik gedwongen werd om opnieuw te stemmen waardoor ik door beide muizenvallen gezien zou worden.

Als dit niet was gebeurd, hadden goedjes geen idee. Was Fam lunch geweest vanwege duidelijke lijfwacht claim en hadden we nog infectie gehad op dag 4. Regels omtrent muizenval zijn aardig grijs en Simeco wist hoelaat val stond. 'Ga je gang'. Tsja.

@anthraxxol had goed gezien dat ik bewust na Simeco stemde, maargoed.

Het mocht helaas niet zo zijn, gefeliciteerd goedjes.
 
Reactiescore
421
Bedankt voor de leiding boys. Wel vond ik dat ik gedwongen werd om opnieuw te stemmen waardoor ik door beide muizenvallen gezien zou worden.

Als dit niet was gebeurd, hadden goedjes geen idee. Was Fam lunch geweest vanwege duidelijke lijfwacht claim en hadden we nog infectie gehad op dag 4. Regels omtrent muizenval zijn aardig grijs en Simeco wist hoelaat val stond. 'Ga je gang'. Tsja.

@anthraxxol had goed gezien dat ik bewust na Simeco stemde, maargoed.

Het mocht helaas niet zo zijn, gefeliciteerd goedjes.

stefan was geen muizenval maar je liep door zijn handeling wel direct in mijn valletje :D
 
Reactiescore
28
Was toch wel een leuk potje om te zien, en bizar hoe het zich omdraaide in een dag. Dacht dat we er als goedjes slecht aan toe waren tot we ineens een aantal slechtjes pakten en veel bewezen goedjes hadden.

Bedankt @.TimeforplanB & @miketijger.

Ja, het ging ook heel erg goed voor de slechtjes. Dag 1 & 2 was er geen enkele speler die ook maar 1 van ons doorhad. Maar wij maakte toen een paar fouten waarmee we de overwinning in de schoot van de goedjes wierpen.
Onder andere de infectie op dag 3, we wisten al dat ons infectietarget beschermt zou worden maar gingen er toch mee door.
De pech van Dash, aangezien er een miscommunicatie was van wat ik begreep waardoor zijn actie eigenlijk hoorde te werken.
En de ongelukkige claimactie van Tigor. Alhoewel ze officieel wel heks was aan het begin van het potje.

Daarna was er eigenlijk niks meer te doen als slechtje. Potje was na dag 3 eigenlijk compleet voorbij.
Alle supply drops gaan automatisch naar de bewezen goedjes en deze supply drops waren eerlijk gezegd best sterk.
Toch best veel speciale goedjes met 2 zienende rollen, 2 beulen en 2 bengels op steroïden.
Was gewoon een kwestie van tijd aangezien er iedere dag meer bewezen goedjes of slechtjes bij zouden komen met de zienende rollen.
Wat dat betreft was er wel een redelijk balans. Als wij dag 3 niet hadden verpest was het eigenlijk onmogelijk om te verliezen, maar daarna werd het onmogelijk om te winnen.

Wij gingen eigenlijk Rukurt dag 1 lunchen omdat hij zo inactief als wat was, maar uiteindelijk werd het CI omdat hij maar een beetje aan het trollen was naar onze mening. Achteraf gezien was dat zo'n slechte keuze niet geweest.
 
Reactiescore
1.804
Ja, het ging ook heel erg goed voor de slechtjes. Dag 1 & 2 was er geen enkele speler die ook maar 1 van ons doorhad. Maar wij maakte toen een paar fouten waarmee we de overwinning in de schoot van de goedjes wierpen.
Onder andere de infectie op dag 3, we wisten al dat ons infectietarget beschermt zou worden maar gingen er toch mee door.
De pech van Dash, aangezien er een miscommunicatie was van wat ik begreep waardoor zijn actie eigenlijk hoorde te werken.
En de ongelukkige claimactie van Tigor. Alhoewel ze officieel wel heks was aan het begin van het potje.

Daarna was er eigenlijk niks meer te doen als slechtje. Potje was na dag 3 eigenlijk compleet voorbij.
Alle supply drops gaan automatisch naar de bewezen goedjes en deze supply drops waren eerlijk gezegd best sterk.
Toch best veel speciale goedjes met 2 zienende rollen, 2 beulen en 2 bengels op steroïden.
Was gewoon een kwestie van tijd aangezien er iedere dag meer bewezen goedjes of slechtjes bij zouden komen met de zienende rollen.
Wat dat betreft was er wel een redelijk balans. Als wij dag 3 niet hadden verpest was het eigenlijk onmogelijk om te verliezen, maar daarna werd het onmogelijk om te winnen.

Wij gingen eigenlijk Rukurt dag 1 lunchen omdat hij zo inactief als wat was, maar uiteindelijk werd het CI omdat hij maar een beetje aan het trollen was naar onze mening. Achteraf gezien was dat zo'n slechte keuze niet geweest.
Ik heb rukurt meermaals aangepord dat hij meer ging posten zodat hij geen lunch zou worden haha. Twee muizenvallen waren wel vrij sterk ja. De goedjes hebben op dag 1 heel veel geluk gehad dat nonkel genoeg BM stemmen had om niet zelf te sterven hhaa. Anders 0 ipv 2 muizenvallen
 
Reactiescore
28
Ik heb rukurt meermaals aangepord dat hij meer ging posten zodat hij geen lunch zou worden haha. Twee muizenvallen waren wel vrij sterk ja. De goedjes hebben op dag 1 heel veel geluk gehad dat nonkel genoeg BM stemmen had om niet zelf te sterven hhaa. Anders 0 ipv 2 muizenvallen

We hebben zelf ook geluk gehad met de lijfwachten die vroeg doodgingen en het infecteren van de heks. Anders hadden we tegen 2 lijfwachten, 2 zieners en 2 levensdrankjes moeten spelen in een claimronde. Dat was een beetje te veel van het goede geweest.
 
Reactiescore
1.697
Rechtzetten vorige dag.

Er was wel lunch, materlotti was lunch hij was wreker.
Jaja was bezig.

Jagerschot stond op arbeitsman, deze was premiejager
Het is een fout van mij ja, shit happens.
Kunnen jullie ff gewoon bakkes houden? Heb minder tijd dan verwacht, nou wow.
wellicht zou je bijv als je een fout maakt wat nederiger kunnen zijn en

DIKKE GROTE KOEIENLETTERS KUNNEN GEBRUIKEN ZODAT HET OPVALT?
In welke manier nederig? Ik heb toch ook gewoon gezegd dat het een rechtzetting is maw een fout van mij. Ik weet dat je het leuk vind om te trollen maar geef er eens serieus antwoord op.

je kan bijv iets meer woorden vuil maken ipv de arrogante houding welke goed tot uiting komt in bovenstaande posts.

en opmerkelijk dat je niet reageert op mijn zeer terechte constatering dat je iets DUIDELIJKER MOET POSTEN.

zo zie je maar dat dit potje de grote time show moest worden :D
 
Reactiescore
122
stefan was geen muizenval maar je liep door zijn handeling wel direct in mijn valletje :D

Jup. Ik zei al ik geloof niet dat simeco muizenval is. Maar door zijn 'ga je gang' (implicerend dat ik moest stemmen) moest ik. Daarop werd besloten Simeco te infecteren om mij eigk te redden. We wisten natuurlijk niet dat er 2 waren.

Ik had het idee dat ik alles onder controle had. Ik heb geprobeerd heel actief aanwezig te zijn zoals ik normaal als goedje ook speel en vgm is dat ook gelukt. Uiteindelijk bleken er 2 lijfwachten te zijn nadat ik had gezegd van 'jo zet drankje in en bescherm Blond (die het drankje had)'. Toen KS ook hintte naar lijfwacht voelde ik m al hangen. Zei op dag 1 al tegen Time: lijfwacht wat een kutrol. Puur pech en je bent dus dood tijdens infectie.

Maargoed, ik denk dat we easy hadden gewonnen gezien onze positie (Ik werd nauwelijks verdacht, was echt actief op zoek) en ik ging op medewolf ll0ll King. Enkel Nonkel heeft dit opgemerkt en we hebben de pech dat de rest het topic niet meer had doorgelezen (ksnap het met 90 pagina's).

Achteraf had ll0ll King heks moeten claimen met doodsdrankje op mij (genoeg aanleiding, we zaten op elkaar) en levensdrankje op nacht 3 -> ook logisch genoeg omdat Blond hem niet inzette en Fam claimde). Helaas. Ik vind dat er dus teveel op t randje is geclaimd met de muizenval (simeco's 'ga je gang') en ook een beetje pech dat Nonkel muizenval was waarbij het er dik inzat na vorige pot dat hij BM werd.
 

DeletedUser17472

Guest
Dankjewel time en mike voor het leiden.
Ik wist bij de start dat ik er snel uit zou liggen.

Maar goed dat ik geen beul was, want ik had mater gebeuld. Of neergeschoten als ik jager was. Sorry mater. Je I love you fam heeft daarna alles goedgemaakt.

Slaapwel.
 
Reactiescore
2.193
je kan bijv iets meer woorden vuil maken ipv de arrogante houding welke goed tot uiting komt in bovenstaande posts.

en opmerkelijk dat je niet reageert op mijn zeer terechte constatering dat je iets DUIDELIJKER MOET POSTEN.

zo zie je maar dat dit potje de grote time show moest worden :D

Is maar een post waar ik niet nederig was en die kwam meer omdat iedereen ging bashen.
 
Reactiescore
1.497
Jup. Ik zei al ik geloof niet dat simeco muizenval is. Maar door zijn 'ga je gang' (implicerend dat ik moest stemmen) moest ik. Daarop werd besloten Simeco te infecteren om mij eigk te redden. We wisten natuurlijk niet dat er 2 waren.

Ik had het idee dat ik alles onder controle had. Ik heb geprobeerd heel actief aanwezig te zijn zoals ik normaal als goedje ook speel en vgm is dat ook gelukt. Uiteindelijk bleken er 2 lijfwachten te zijn nadat ik had gezegd van 'jo zet drankje in en bescherm Blond (die het drankje had)'. Toen KS ook hintte naar lijfwacht voelde ik m al hangen. Zei op dag 1 al tegen Time: lijfwacht wat een kutrol. Puur pech en je bent dus dood tijdens infectie.

Maargoed, ik denk dat we easy hadden gewonnen gezien onze positie (Ik werd nauwelijks verdacht, was echt actief op zoek) en ik ging op medewolf ll0ll King. Enkel Nonkel heeft dit opgemerkt en we hebben de pech dat de rest het topic niet meer had doorgelezen (ksnap het met 90 pagina's).

Achteraf had ll0ll King heks moeten claimen met doodsdrankje op mij (genoeg aanleiding, we zaten op elkaar) en levensdrankje op nacht 3 -> ook logisch genoeg omdat Blond hem niet inzette en Fam claimde). Helaas. Ik vind dat er dus teveel op t randje is geclaimd met de muizenval (simeco's 'ga je gang') en ook een beetje pech dat Nonkel muizenval was waarbij het er dik inzat na vorige pot dat hij BM werd.
Ik had je met post 1 al gevangen!!!
 
Reactiescore
1.497
Is maar een post waar ik niet nederig was en die kwam meer omdat iedereen ging bashen.
Terecht ook, aangezien je grove fouten maakte, te laat kwam zonder iets te laten weten, beslissingen maakt en deze tussen de massa posts zet zonder enige moeite te doen om het te laten opvallen en daarin geen enkele moeite deed om je excuses aan te bieden aan in ieder geval de mensen die zo onverwachts stierven.
 
Reactiescore
358
@famdecibel en @killingsspreeee zorgden voor een zeer goed kantelpunt, waarna de meeste goedjes (waaronder ikzelf) eindelijk beter gingen spelen.

Nogmaals respect voor @arbeitman voor zijn poging, ik wou sowieso doorduwen op je, maar je hebt toch iets van twijfel gezaaid, wat meer is dan de meesten zouden doen.

@Blue ik zag je aanval op l0l ook, maar net omdat jij het was, vond ik het niet genoeg om hem goed te praten. Wat de muizenvallen betreft snap ik je punt, het is een grijze zone, al had je waarschijnlijk ook gehangen na Stefan's opmerking als die muizenval niet toevallig toen stond, maar dan was het geen garantie.
 
Reactiescore
28
Jup. Ik zei al ik geloof niet dat simeco muizenval is. Maar door zijn 'ga je gang' (implicerend dat ik moest stemmen) moest ik. Daarop werd besloten Simeco te infecteren om mij eigk te redden. We wisten natuurlijk niet dat er 2 waren.

Ik had het idee dat ik alles onder controle had. Ik heb geprobeerd heel actief aanwezig te zijn zoals ik normaal als goedje ook speel en vgm is dat ook gelukt. Uiteindelijk bleken er 2 lijfwachten te zijn nadat ik had gezegd van 'jo zet drankje in en bescherm Blond (die het drankje had)'. Toen KS ook hintte naar lijfwacht voelde ik m al hangen. Zei op dag 1 al tegen Time: lijfwacht wat een kutrol. Puur pech en je bent dus dood tijdens infectie.

Maargoed, ik denk dat we easy hadden gewonnen gezien onze positie (Ik werd nauwelijks verdacht, was echt actief op zoek) en ik ging op medewolf ll0ll King. Enkel Nonkel heeft dit opgemerkt en we hebben de pech dat de rest het topic niet meer had doorgelezen (ksnap het met 90 pagina's).

Achteraf had ll0ll King heks moeten claimen met doodsdrankje op mij (genoeg aanleiding, we zaten op elkaar) en levensdrankje op nacht 3 -> ook logisch genoeg omdat Blond hem niet inzette en Fam claimde). Helaas. Ik vind dat er dus teveel op t randje is geclaimd met de muizenval (simeco's 'ga je gang') en ook een beetje pech dat Nonkel muizenval was waarbij het er dik inzat na vorige pot dat hij BM werd.

Het had ook een hele andere wereld kunnen zijn. Als we op dag 1 Rukurt inderdaad hadden gelunched voor zijn inactiviteit en doorgedrukt op nonkel, dan waren er geen zienende rollen geweest. We waren eigenlijk ook veels te comfortabel met hoe makkelijk alles liep. Feit dat ik een hele post maakte waarin ik letterlijk alles zei wat jij tot op heden als wolf had gedaan en nog steeds niemand die ook maar iets door had :tongue:

Overigens ben ik de enige speler die alle wolven heeft aangevallen, best goed gejaagd van mij dus.
 
Bovenaan