[Speeltopic] WvW #318: Betrayal in the Straw hat Fleet

Reactiescore
28
ll0llking kan het gewoon niet verkroppen dat ik deze ronde opnieuw alle wolven correct benoemde.

Pfft, je had er een magere 2. Ik heb alle wolven aangevallen dit potje.
Ik was veruit de beste wolvenjager.


Je hebt zelf meerdere malen lopen zanniken over inactieve spelers.
Maar he, als jij internetpunten wilt scoren op het dode forum van een obsoleet browserspelletje, dan mag dat hoor.
Ieder zijn ding.
 
Reactiescore
561
Pfft, je had er een magere 2. Ik heb alle wolven aangevallen dit potje.
Ik was veruit de beste wolvenjager.



Je hebt zelf meerdere malen lopen zanniken over inactieve spelers.
Maar he, als jij internetpunten wilt scoren op het dode forum van een obsoleet browserspelletje, dan mag dat hoor.
Ieder zijn ding.

Mooie repliek. Messcherp.
 
Reactiescore
122
@famdecibel en @killingsspreeee zorgden voor een zeer goed kantelpunt, waarna de meeste goedjes (waaronder ikzelf) eindelijk beter gingen spelen.

Nogmaals respect voor @arbeitman voor zijn poging, ik wou sowieso doorduwen op je, maar je hebt toch iets van twijfel gezaaid, wat meer is dan de meesten zouden doen.

@Blue ik zag je aanval op l0l ook, maar net omdat jij het was, vond ik het niet genoeg om hem goed te praten. Wat de muizenvallen betreft snap ik je punt, het is een grijze zone, al had je waarschijnlijk ook gehangen na Stefan's opmerking als die muizenval niet toevallig toen stond, maar dan was het geen garantie.

Naja Stefans opmerking was het enige wat in 3 dagen goed gejaagd was. De 'ga je gang' (terwijl Simeco wist hoelaat de val stond) ging echter naar mijn mening te ver. Als ik toen niet had gestemd, had ik gehangen. Wat mij betreft gebruiken we dan ook geen muizenval om dat het toch op het randje wordt gebruikt.

Ik snap het ook wel dat er op deze manier gereageerd wordt hoor, tis echter wel doorslaggevend geweest voor het resultaat. Indien dit niet was gebeurd, hadden we niet hoeven infecteren, was ik niet dood gegaan aan Lijfwacht, konden we rustig claims afwachten (Wss Nonkel/Simeco infecteren -> wisten niet dat Simeco koppel was ofc) en het uitspelen.
 
Bovenaan