[Speeltopic] WvW #318: Betrayal in the Straw hat Fleet

Reactiescore
1.503
Bappos was gisteren wel heel snel om mijn onfeilbare theorie slaafs te volgen, dat is waar, dat is wolfs. Maar wellicht heb je nog een andere reden waarom hij meer wolf is dan Kerouac?
Onzin Arbeitman, je theorie was niks en mijn uitlokking heeft de boel op gang geholpen.
 
Reactiescore
2.386
Jaja allebei super goed, mij allebei gevangen binnen 2 paginas!! Nog iets deftigs toe te voegen?
 
Reactiescore
1.503
Combino - nonkel, CI, simeco
Kerouac - dash, Arbeitman
nonkel - combino
ILT - materlotti
Blue - bappos
Materlotti - ILT
Bappos - blue

- ILT eerste om aandacht af te wenden van nonkel, rept erna met geen woord meer over nonkel
- Materlotti lokt ILT en Arbeitman uit, met succes in mijn ogen
- itsdash gisteren op anders59 (?), verdedigt mij
- Bappos blijft vast op me
- Nonkel sussed Combino omdat die blijkbaar zou vasthouden aan de wethouder/assistent theorie, terwijl combino direct na de uitslag met verschillende redenen aan kwam draven. Je argument in je post op p26 klopt dus niet. Ook vind hij dash goed spelen, terwijl die mij wat verdedigt. Zijn opmerkingen over zijn bmschap en de assistent/wethouder vind ik dan wel valabel.

Goed, hierbij mijn bevindingen en de stemming van de stand. Momenteel staat Combino op lynch, wat ik echter opmerkelijk vind (lees hierboven mijn puntjes waarom). Ik leg dit even verder uit: voor mij is hij een goedje die alle mogelijkheden waar hij opkomt neerschrijft om te zien wat anderen er van denken en eventueel hoe ze er op reageren.

Ik heb twijfels bij ILT en Bappos. ILT om dingen die in mijn lijstje staan, alsook dat hij blijft vast hameren op mij als slechtje. Hij geeft toe dat er weinig info uitkomt als ik goedje ben. Bappos heb ik gewoon een vreemde vibe over. Gisteren zijn lynch op Blue, vandaag nog eens, maar toch blijft hij herhalen dat hij mij verdacht vindt. Alsof je mensen wilt aansturen om op mij te stemmen maar het zelf toch niet doen omdat je weet dat ik goedje ben?

Ook denk ik oprecht dat er vannacht gewoon een infectie heeft plaatsgevonden. Het levensdrankje nu gebruiken zou ik persoonlijk een waste vinden - aangezien er nog weinig tot geen informatie is om de persoon die lunch is in te schatten. Ik ga dus uit van infectie. Nu moet dat in mijn ogen niet perse betekenen dat de infectiewolf in gevaar was. In mijn ogen is het goed mogelijk dat Time en Mike begonnen zijn met 1 infectiewolf (eventueel een gewone/verhullende) en dan een welp/rattenval. Ik zeg dit omdat ik al een potje met Time heb geleid.

Ik zou dus graag op ILT, Bappos zou ook nog kunnen.
Je noemt jezelf verdacht en dan ga je mij aanvallen omdat ik jou verdacht vind?
 
Reactiescore
51
@lolking. Ik ben vandaag actiever dan jij. Het verschil is dat jij post maakt die eigenlijk veel te lang zijn om te lezen en ik kort naar krachtig blijft.

@CI en @Fam. Wie zijn in jullie ogen de wolfjes en waarom,?
 
Reactiescore
338
Oja en dan nog vergeten de 'inactiefjes' te vernoemen die wel steeds hun stem kunnen inbrengen: @xena prinses @Calamus Incendium @DenDuvel en waarschijnlijk nog een paar die zelfs gewoon niet in mijn hoofd zitten atm

Ik had vandaag overdag niet de tijd om op het forum te zitten, maar ik ben sinds dan wel actiever geweest hoor, om me dan inactief te noemen, daarbij horen de namen die je niet vernoemd zoals antrax
 

Deleted User - 487977578

Guest
@lolking. Ik ben vandaag actiever dan jij. Het verschil is dat jij post maakt die eigenlijk veel te lang zijn om te lezen en ik kort naar krachtig blijft.

Natuurlijk ben je vandaag actiever dan ik. Jij zegt zelf de dag vrij te hebben. Ik werk van 08:00 tot 16:00. Om jouw laatste zin beter te verwoorden, het verschil is dat ik tijd neem om het topic te lezen en theorieën te maken, jij leest het topic nauwelijks en post af en toe een keertje om een inactiviteitsdood te voorkomen. CI post ook actiever dan ik, maar dat betekend nog niet dat het een grotere bijdrage aan het spel is. Deze discussie is hoe dan ook onzinnig. Ik zou zeggen gebruik die activiteit en laat ons eens zien wie jouw verdachten zijn op basis van een theorie, in plaats van het constante stemmen zonder argumentatie in dit topic.
 
Reactiescore
51
Natuurlijk ben je vandaag actiever dan ik. Jij zegt zelf de dag vrij te hebben. Ik werk van 08:00 tot 16:00. Om jouw laatste zin beter te verwoorden, het verschil is dat ik tijd neem om het topic te lezen en theorieën te maken, jij leest het topic nauwelijks en post af en toe een keerde om een inactiviteitsdood te voorkomen. CI post ook actiever dan ik, maar dat betekend nog niet dat het een grotere bijdrage aan het spel is.

Vrij ? Ik weet niet meer wat dat is. Ik heb vandaag gewerkt van 08:00 tot 17:00.

En jouw teksten doen mijn denken aan jokeesbrain. Veel vertellen maar je zegt niets
 
Reactiescore
2.386
Eigenlijk mis ik @Tigor93 ook. Ik zie graag een uitgebreide post van je verschijnen!
 

Deleted User - 487977578

Guest
En jouw teksten doen mijn denken aan jokeesbrain. Veel vertellen maar je zegt niets

Wat dat betreft zal je jezelf ook met Jokersbrain kunnen vergelijken, veel posten maar nooit iets zeggen?
Dit zijn al je posts tot op heden. Enkel stemmen zonder reden, posten die niks met het potje te maken hebben.
Nogmaals, dit is hoe je vorig potje ook speelde, voor het korte moment dat je aanwezig was. Toen was je wolf.
Ik zie niet in waarom je identiek aan een wolvenpotje zou spelen, tenzij je wolf bent.

Goedendag mensen van het goede leven. Morgen ga ik spelen, dus doe effe rustig.

Nonkel


Nonkel




Fam. Op gevoel.

Ik ben moh. Meeste weten dat ze ik altijd wat inactief ben en vooral in het weekend. Heb het dan heel erg druk.

Wat slecht zeg. Was al een tijdje duidelijk ?


MOH kennende geeft hij dat 9/10x netjes aan. Ik werk de aankomende dagen thuis dus kan overdag ook actief zijn.

Omdat MOH de status heeft van een inactieveling ben ik meteen verdacht? Ik vind het een rare redenatie van jou. Zo zijn er nog wel meer spelers hier die veel inactiever zijn, waarom zeg je daar niks over??

Maar ik was op geen moment de lynch? Ik kreeg 2 stemmen, 1 is nu inactief en de andere die liep echt super makkelijk mee. Dus ik was op geen enkel moment in gevaar.

Wat is jouw argumentatie op Blue? Ik heb dat gemist denk ik.

@lolking. Ik ben vandaag actiever dan jij. Het verschil is dat jij post maakt die eigenlijk veel te lang zijn om te lezen en ik kort naar krachtig blijft.

@CI en @Fam. Wie zijn in jullie ogen de wolfjes en waarom,?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Eigenlijk mis ik @Tigor93 ook. Ik zie graag een uitgebreide post van je verschijnen!

Ik ben afgehaakt bij de discussie tussen mater en ILT. Verder ben ik nog niet geraakt.
Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.
Precies 2 kleuters die een meningsverschil hebben en ervoor willen zorgen dat elk klasgenootje het gehoord heeft.

Moet ik nog even terug lezen. Tot jij tagde.
In tegenstelling tot andere had ik in het weekend meer tijd dan door de week. Maar ik ben er sws straks wel als de kleinste slaapt.
 
Reactiescore
51
Wat dat betreft zal je jezelf ook met Jokersbrain kunnen vergelijken, veel posten maar nooit iets zeggen?
Dit zijn al je posts tot op heden. Enkel stemmen zonder reden, posten die niks met het potje te maken hebben.
Nogmaals, dit is hoe je vorig potje ook speelde, voor het korte moment dat je aanwezig was. Toen was je wolf.
Ik zie niet in waarom je identiek aan een wolvenpotje zou spelen, tenzij je wolf bent.

Het heeft nog altijd meer inhoud dan wat jij hier heb verteld.

En vorig potje heb ik zowat niks gezegd dus dat is echt niet te vergelijken. En daarbij was ik vorig potje geen wolf. Laila werd wolf omdat Johan doodging. Toen was ik allang vervangen dus ik heb die korte periode als burger gespeeld. Dus daar gaat je argument.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Als hij slecht blijkt heb ik gisteren (onbewust) de wolven geholpen door mijn stem te verplaatsen, maar dan zijn we wel vrij zeker dat er door de andere wolven gered geweest is. Als hij goed blijkt dan kunnen we nu wel eens gaan kijken naar de easy meeloopstemmetjes op Kerouac zoals die van Arbeitman en I like trains boven mijn post.

Waarom zo voorzichtig zijn met je woordkeuze? @materlotti wie is er nu het meest verdacht voor je. Ik zie je reageren en posts aanhalen van keruoac en ILT.

Hiermee zeg je dus eigenlijk niks. Hij speelt niet zoals hij goed was, maar ook niet zoals hij slecht was. Goed om in de gaten te houden geldt dan voor iedereen, immers zeg je hier dat je nog geen enkele mening hebt?

Over Kerouac had ik in het begin geen mening nee. Gisteren was hij ook iets inactiever dan de dag er voor. En was er weinig zoals vele zeggen om op iets te basseren. Alleen dat er veel waren die geen discussies wilden/durven aan te gaan. Dat is me vooral bij gebleven.


Tegelijkertijd is de lunch niet doorgegaan, wat volgens de huidige instellingen vier zaken kan betekenen. In mate van waarschijnlijkheid:

1. Heks;
2. Infectie;
3. Er zijn geen startwolven;
4. De startwolf/wolven is inactief.

Ik wil nog graag een extra puntje bij toevoegen, maar je hebt ook wolven die bewust niet lunchen. Om dit soort dingen te creëren, zeker na de lynch van gisteren. Daarvoor hoeven het geen acties te zijn of vergeten in te sturen.
 
Reactiescore
122
Waarom zo voorzichtig zijn met je woordkeuze? @materlotti wie is er nu het meest verdacht voor je. Ik zie je reageren en posts aanhalen van keruoac en ILT.



Over Kerouac had ik in het begin geen mening nee. Gisteren was hij ook iets inactiever dan de dag er voor. En was er weinig zoals vele zeggen om op iets te basseren. Alleen dat er veel waren die geen discussies wilden/durven aan te gaan. Dat is me vooral bij gebleven.




Ik wil nog graag een extra puntje bij toevoegen, maar je hebt ook wolven die bewust niet lunchen. Om dit soort dingen te creëren, zeker na de lynch van gisteren. Daarvoor hoeven het geen acties te zijn of vergeten in te sturen.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat er wolven zijn die bewust niet lunchen op DAG 1 zodat mensen denken dat er iets is gebeurd.

Overigens, @nonkel jos , zoals beloofd heb ik de posts van Combino doorgelezen, maar ik heb niet het idee dat we daarmee goed zitten. Dit is mijn analyse daarvan:

Argumenten tegen Combino:
- Eerste dag gaf hij aan sneller een lynch/lunch te willen zodat er meer informatie voorhanden was en daarmee gaf hij eigenlijk spelers die tot dusver nog niet veel hadden gezegd een soort 'dekking' om zonder kleerscheuren de 1e dag door te komen.
- Hij ging selectief te werk bij zijn theorie over Nonkel Jos dat hij de infectiewolf zou zijn.

De reden dat ik besluit om niet op hem te stemmen is omdat hij - en ik geloof dat iedereen het in dat potje eens is - ermee kwam dat de infectiewolf zeer waarschijnlijk onder vuur lag. Zijn theorie (hetzij Nonkel, hetzij Kerouac) is dan ook helemaal niet gek. Hieronder zie je ook trouwens dat hij niet alleen aan die twee denkt, maar dat hij ook verder denkt.

Ik vraag me gewoon af waarom Kerouac al vanaf dag 1 het zich zou riskeren redelijk 'verdacht' te spelen en in de spotlights te komen. Volgens mij weet hij best wel dat de wolfjes zich de eerste dagen best in de luwte houden?

E:

Dat laatste geldt ook volledig voor @Calamus Incendium overigens. De beste man heeft behalve nonsens-oneliners nog niets gezegd afaik?

Anders59 zou ook best infectie kunnen zijn, MOH kennende zou het best kunnen dat hij morgen of overmorgen doodvalt aan inactiviteit en de wolven geen risico wilden nemen (zeker nu hij gisteren al 2 stemmen had) om de infectie onbenut te laten?
De wolven wisten niet op voorhand wie er in de laatste minuten nog gingen stemmen of veranderen, zoals ook enigszins gebeurd is. Het lag allemaal heel dicht bij elkaar hoor, er moesten slechts 2(?) personen op de 22 veranderen naar anders en hij lag er al uit. Dit lijkt me niet eens zo'n heel gekke denkpiste. Wat zou jij doen moest je in de plaats van anders staan?
Niet meteen zo defensief?? Denk even met me mee, stel anders59/MOH is infectiewolf, hoe zou hij spelen, denk je?

Dit lijken me geen posts die een slechtje zou maken. Hij reageert op Simeco onder andere en legt hem voor dat Nonkel & Kerouac niet de enige opties hiervoor waren. Ik heb het idee dat hij als hij slecht was geweest, hij volledig van zijn theorie had afgezien (net zoals Simeco overigens deed) na Nonkel Jos' verdediging.

Ik heb voor nu het idee dat de stemming gaat tussen Combino, Kerouac & Bappos en ik zou daarom ook willen oproepen aan de actieve spelers om hier even een mening over te vormen. Ik zelf zou graag zien dat de stemming naar Bappos toegaat, maar het is ook wel interessant om te zien wat men nu gaat doen nu de tijd toch begint te dringen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan